Recept: Plnené šampiňóny s nivou

Ahojte máte radi ktorékoľvek hríby? Ja teda nie ale na šampiňóny nedám dopustiť...yuMMyyy
Potrebujeme:
*väčšie šampiňóny
*syr niva
*petržlenová vňať
*2 vajíčka (ja som použila jedno a druhé na 3-obal)

Postup:
Šampiňóny očistíme a vydlabeme podhubie lyžičkou (ja som vydlabala len trochu lebo mi to bolo ľúto). Do misky nachystáme nivu vajcia a petržlenovú vňať.Všetko to poriadne zmiešame aby sa dali naplniť šampiňóny. Všetko potom obalíme v 3-obale a pražíme na oleji.
Podávame so zemiakmi. Ja som ich jedla s rizotom bolo to fakt výborné.


Chystáte sa dneska niečo kuchtiť? Čo dobrého vás napadlo? Niekedy je sa ťažké sa rozhodnúť aby sme nejedli stále to isté:))
PEKNÚ SOBOTU :-*

Komentáre

  1. Vyzerá to dobre ale ja na takéto niesom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vypadá to lahodně, hned bych si dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mam akekolvek hriby rada, samozrejme az na jedovate, take som este neochutnala :D a vyprazane samponony su vyborne, aj plnene aj obycajne, so zemiakovou kasou, mnam.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach bohužiaľ mi absolútne nechutia huby .. Možno ešte tak v rizote alebo s mäsom ale takto nie :/
    L a - S i s s i

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty tak recept vypada paradne .. asi obzriem dake sampiony

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára