Oleje na vlasy používate ich pravidelne?

Ahojtee

Ako ste si mohli všimnúť trochu som sa pohrala z dizajnom stránky. Síce trošku mi to trvalo, ale myslím že stojí to za to. Dúfam, že takto máte lepší prehľad čo by ste si chceli prečítať či iba pozrieť a čo nie. Pri zapnutí príspevku sa zobrazí iba on sám a potom sa už musíte vrátiť späť. V rohu na ľavo hore, kde sa nachádza aj šípka sa hravo vrátite k ostatným naspäť.
To bol iba taký úvod a teraz už ku tým olejom na vlasy.

Budem písať tak stručnejšie, lebo určite viete, že už som o nejakých písala takže to bude taka rýchlejšia recenzia. Ja sama nemusím moc dlhé články a prečítam si hlavne to, čo ma zaujme alebo sa chcem čoto dozvedieť.

Na začiatok začnem Olejom na vlasy od Balea ktorý je mojim stálym a verným od doby kedy som ho prvý krát testovala spolu aj so šampónom. Šampón som tiež pár krát kupovala ale pri oleji som ostala asi už na vždy. Určite ak ho dobre poznáte dáte mi za pravdu. Podľa mňa je zatiaľ najlepší olej na vlasy z tých cenovo dostupnejších. Má krásnu vôňu je hustejší a aj cez to sa výborne vtiera do vlasov. Vlasy vyzerajú zdravšie lesklejšie a neelektrizujú. Necítiť z neho žiaden alkohol lebo ho neobsahuje čo je veľké plus. Obsahuje samé prírodné oleje a na vlasoch hneď vidieť, že sú na tom lepšie. U mňa je to už možno piate balenie.
Olej na vlasy Pantene Elixir with Argan oil od toho oleja som mala veľké očakávania predsa je to už nejaká ta značka. No ale moje očakávania sklamal. Dosť z neho cítiť alkohol, čo už asi vlasom veľmi neprospieva. Pri prvom oleji som ich mala hebkejšie a také zdravo vyzerajúce no teraz sa to nedá ani povedať veď na fotke to vidieť. Roztrapatené rozlietané a určite sa k nemu už nevrátim. Vôňu mal peknú konzistenciu tekutejšiu, ale ako vravím alkoholu tam bolo dosť. Som rada že som ho minula.

Ďalší pán na holenie Avon Supreme oils intenzívne vyživujúci duálny sprej s luxusnými olejmi pre všetky typy vlasov. Tento dvojfázový olej som kupovala mamine, kedže jej dosť elektrizujú, no ona vravela, že jej elektrizujú stále. Ale ja mám podozrenie, že ona ho tak pravidelne nepoužíva ako by mala. Tento olej má výhodu, že ho z rozprašovačom môžete naniesť pekne po vlasoch a on sa dostane kde treba. Tiež obsahuje alkohol ale necítiť ho až v takej miere ako pri Pantene. Obsahuje nejaké tie chemikálie ale zaradila by som ho do takej strednej triedy. Možno by som sa k nemu ešte vrátila.

Poprípade tu si môžete pozrieť ich zloženie.
Avon
 Pantene
 Balea
Celkom rozdiel nie?
Aký máte názor vy? A ako sa vám páči nový dizajn?

Majte sa pekne
Roumí

Komentáre

  1. Mala som z týchto jedine olej Balea a nadchla ma jeho vôňa, ktorá vo vlasoch držala. Mne však prišiel trochu vysušujúci, aspoň moje vlasy po jeho aplikácii také boli. Minula som jedno balenie a či sa k nemu vrátim neviem. Biosilk sa mi zdá lepšíe a z klasických olejov mám rada TMT Milani Pandora oil.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne napísaný článok :) Oleje na vlasy mám rada,no uprednostňujem prírodné alternatívy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Výborný nový dizajn, super! :)
    Vlasové oleje používam pomenej, keďže som majiteľka citlivej pokožky a mastných vlasov. Obľúbila som si napríklad Macadamian, ktorý ako jeden z mála vlasy veľmi nemastí a neviem sa nabažiť jeho vône ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. macadamian mi nič nehovorí ale určite je skvelý, mne mastnejú vlasy až na taký tretí štvrtý deň ako kedy, bála som sa že ich budem mať mastné ale vôbec to oleje nespôsobia.:) Dakujem♥

      Odstrániť
  4. Baleu som mala aj ja a bol fajn, no pre mňa je najlepší zelený olej z Avonu. ;)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala som aj ten ale za tu cenu je tohoto viac a rozdiel som nevidela:)

      Odstrániť
  5. Ten od Pantene ti urobil vo vláskoch trošku bordel :( Ja osobne mám radšej prírodné oleje (aj šampóny, aj ... všetko :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. postupne sa radšej zameriavam na prírodnejšiu kozmetiku aj ja:)

      Odstrániť
  6. Já jsem je dřív používala hodně a pravidelně, hlavně ty od Baley a Pantene, ale teď už je teda nepoužívám vůbec, nepřišlo mi, že bych na sobě pozorovala nějak velký rozdíl a to jsem je používala možná více než rok. Teď si dám jen občas jako kůru třeba na noc olivový olej, ale to je tak všechno :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to pravda ono to vlasy nijako nescelí keď už sú také aké sú ale zase može ochrániť a môžu byť na tom aj horšie,vlasy sú mrtve stkanivo takže je jasne že žiadne vitaminy im nepomôžu:)

      Odstrániť
  7. Já oleje na vlasy používám spíše nárazově, pokud ho vlasy vyloženě vyžadují. Udělám si z nich zábal a pak mám na čas vystaráno. Takže spíše na celkovou výživu od kořínků až po konečky :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem za tento príspevok. Ja mám kučeravé vlasy, večne suché a zničené a skúšala som rôzne oleje a nič. Veľmi rada vyskúšam ten Balea, pretože kokosový olej s mojimi vlasmi nerobí nič. :/
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja nedám dopustiť na ten ružový od Kérastase °₊·ˈ

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja používam tiež ten od Baley a tiež nan nedám dopustit. Je pre mna top. A á jeho vôňa je na zjedenie.
    www.stylzeny.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Olej od Baley je jeden z produktov, ktorý mi doma nesmie chýbať. Stále sa k nemu vraciam 😊

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára