Cien - Kakaové Telové Maslo /Body Butter Cocoa/

AHojtee
Kdesi som čítala o kakaovom Body butter Cocoa tak som sa rozhodla že ho tiež vyskúšam, teda mala som už davnejšie presne v tomto istom obale aj uzaverom inú vôňu od Cienu olivové, bolo fakt veľmi dobré husté zloženie pokožka bola jemná a hydratovaná uplne čo by malo spĺňať maslo tak reku znovu si ho kúpim.

Cena 2,99€ Objem 400ml
Myslím že cena je velmi dobrá na jeho objem ked niekedy vidím napr. v avone za 5eur 400ml je Cien oveľa výhodnejší a myslím že aj kvalitnejší. Vôňou mi pripomína takú jemnejšiu vôňu kaka aj keď neviem prečo vzadu je napísané že čokoládové no je to kakao. Sladké vône krémov mi vôbec nevadia možno že niekomu áno takže každému by asi nevyhovovalo. 

MALI STE HO UŽ STE SPOKOJNÉ?
Najradšej si kupujem v takýchto podobných nádobach krémy kde si ho môžem nabrať rukou aj keď má hustejšiu konzistenciu je jedno či ho použijem niekedy aj v lete keď treba. Krémy ktoré su vo všeliakých fľašiach radšej obchádzam pretože som niekedy také mala a musela som ho prerezať aby som to z tade všetko dostala von. 
V AKÝCH NÁDOBACH SI KUPUJETE NAJRADŠEJ KOZMETIKU?

MAJTE SA

Komentáre

  1. ta sklenice vypadá úžasně, stejně tak samotný krém :) díky za tip, mrknu po něm! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. keď mne sa vždy páčia len tie balenia a potom to doma ani nevyužijem :) tak by som to mala asi aj pri tomto masle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá super! :) Tú skleničku by som určite využila! :D Pozývam Ťa ku mne na malú súťaž: http://luccietips.blogspot.sk/2013/11/avon-shine-attract-lipgloss.html ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá velmi luxusne, určite aj voní pekne, ja by som ale radšej brala ten olivový :) Rada by som si niečo také zaobstarala, ale neviem prečo, značka Cien sa mi nejako nepozdáva... Ale sto ludí sto chutí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam! Milujem telové maslá a tato kakaové vyzerá naozaj kvalitne :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kde sa dá kúpiť?

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já si raději kupuji kelímky, protože ze všeho ostatního se mi blbě dostávají poslední zbytky produktu :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja mám kakaové maslo ale od Balei ale toto vyzerá tiež skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyzerá super,dlho ho už chcem vyskúšať a počúvam naň len samé chvály do nebies :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vyzerá to úžasne :)
    díky za tip :)

    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aj ja ho už mám :D Je úplne super!!! Nakoniec sme kúpili aj kokosové a tak teraz som zásobená na najbližšie 4 roky hneď 3 telovými maslami :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ahoj, tak tento typ som este nemala... vyzera chutne, aj ked viem, jest sa urcite neda :-) a uplne s tebou suhlasim, tiez preferujem nadoby na kremy, z ktorych je aplikacia kremu pohodlna ako pri nejakej tej plastovej flaske, v ktorej este zostava vela kremu, ktory nie a nie vyjst von...

    Keida

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vypadá to skvěle! ;-) Kakaové produkty mám ráda...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vždy, keď idem okolo neho v Lidli, tak sa zastavím, a rozmýšľam, či si ho kúpim, alebo nie. Láka ma tá cena, tá vôňa, ale na druhej strane som sa vždy bála, že to nebude nič moc práve preto, že stojí tak málo :)
    Ale asi ho predsa len vyskúšam :)
    v i n t a g e • f r e a k

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vždy keď ideš okolo?... Ja už ho zháňam dlhšie a u nás nie je :/

      Odstrániť

Zverejnenie komentára