Vymaľuj si zmyselné pery na každý deň inak od Yves Rocher

Milo ma prekvapilo keď mi dorazil takýto úžasný balíček rúžov na každý deň iný. Toľko rôznych farieb som v živote doma na pery nemala niektoré sa dokonca aj dosť podobajú ale vždy sú niečim odlišné a výnimočné. 
Rad v čiernych obaloch sú ROUGE VERTIGE ktoré obsahujú základnú zložku, a tou je čerešňový olej, bohatý na esenciálne kyseliny omega 6 a 9. Pery sú vyživené, dokonale chránené a vďaka čerešňovému oleju žiaria prirodzeným a oslnivým leskom. Sú v troch variantach: lesklej, matnej a perleťovej.
Rada GRAND ROUGE sú v zlatých obaloch. Rastlinné zloženie rúžu v novom prevedení vám zaručí dlhotrvajúcu farbu a dokonalú výživu. Obsahujú olej z kamélie, ktorý poskytuje perám starostlivosť na mieru, regeneráciu a pocit pohodlia počas celého dňa. Tieto rúže neobsahujú karmín z červca, lanolín, minerálne oleje, ani zložky živočíšneho pôvodu.

Rouge Vertige obsahujúce čerešňový olej krásne jemnučko voňajú a majú úplne obyčajné umelé obaly. Veď v jednoduchosti je krása ako sa hovorí. Obsahujú lesklé mini-čiastočky, ktoré pery pekne rozžiaria a zvýraznia ich farbu. Nie nemusíte sa báť, zase až tak nežiaria, takže nebudete vyzerať ako diskoguľa. O hydratácii niet ani pochýb, tá je dokonalá na celej čiare. Od kedy mám rúž na perách až po jeho zostatok necítim na perách žiadne pnutie. Takže pocit suchých pier vôbec nehrozí. Farba je sýta nedostáva sa mi do vrások pier a čo sa mi najviac páči je to, že farba sa tak rýchlo z pier nestratí a drží tam aj vyše dvoch hodín.

Rada Grand Rouge ako vidíte sú to tie v zlatých obaloch a obsahujú olej z kamélie a teda aj trochu inak voňajú možno o niečo výraznejšie. Pôsobia na mňa tak luxusnejšie, či už obalom alebo ešte lepšou výdržou ako Rouge Vertige, čo aj sľubujú a teda aj cena je už vyššia. Tiež majú klasický obal a šróbovací mechanizmus. Výdrž je výborná farba sa ako keby "zahryzne" do pier a drží tam čokoľvek pijete, aj keď sa mastný film vytratí, farba som si všimla ostáva ešte nejaký čas na perách. Pery pôsobia ešte dojmom že sú zafarbené. Určite platí aj to, že u každého samotná výdrž môže byť úplne iná. Tiež ich hydratácia je perfektná a žiadny pocit suchých pier sa nekoná. 
GRAND ROUGE
ROUGE VERTIGE
Ďakujem značke Yves Rocher za úžasne prekvapenie.

Tak čo zapáčil sa vám nejaký? Alebo aký rúž od YR vlastníte?
Majte sa pekne Romi

Komentáre

  1. Wau, to je ale krásna zásielka :-) Od YR ešte rúž nemám, ale veľmi sa mi páči 118 a 113.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeden rúž som mala aj predtým od YR a šanovala som si ho dlho, ja som si ich veľmi obľúbila

      Odstrániť
  2. tak to sú naozaj pekné odtiene :) také jemnučké a predsa každý deň iné :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak tie majú naozaj nádherné odtiene! :).
    YR mám rada, ale rúže som ešte nemala možnosť vyskúšať :).

    THE WORLD BY KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dlouho plánuju, že si nakoupím nějaké rtěnky ve více odstínech... tak už asi vím, kam zavítám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naozaj keď si človek zvykne na ich luxus tak iné už nehľadá:)

      Odstrániť
  5. Skvelý článok :) Značku Yves Roscher poznám a patrí medzi moje obľúbené :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem:) u mňa tiež patrí medzi obľúbene a dokonca ma potešilo keď sa obchodík objavil aj v našom meste:)

      Odstrániť
  6. Super článek! :) Mám sice radši matné rtěnky, ale všeobecně rtěnek mám doma jen pár a každou z nich jsem měla asi jen dvakrát na sobě, takže nejsem žádnej odborník :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie ruže vyzeraju super :) zatial som Yves Rocher ziaden neskusala, ale rada by som niekedy :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sú prekrásne a najviac sa mi páčia tie jasnočervené odtiene. :) Po tých by som okamžite siahla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Rúže sú nádherné, mám jeden doma a som spokojná. :)

    Rebelliouslily GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tie rúže sú naozaj krásne a majú perfektné odtiene!:)

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. od YR nemám žiaden, no páči sa mi ten vytlačený detail na rúži:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára