Boj proti mapám v podpazuší vyhratý!!

Ahojtee, už sa vám stalo, že v stresovej situácii sa vám viacej krát objavili mapy na oblečení v podpazuší ako pri normálnej záťažovej námahe? Mne áno a to nehovorím, keď prší vtedy sa potím ešte viac. Vždy som sa rozhodovala aké tričko si zvolím predsa na niektorých farbách a látkach vidieť stopy od potu rôzne. A tak som to niekedy netrafila a potom som sa hambila zodvihnúť aj ruku.  No teraz sa už báť nemusím. Stačí keď použijem tieto šikovné elipsovité náplastia. Ďakujem DM drogerii /Natali a Vero/ že som ich mohla otestovať. 
 Balea vankúšiky proti poteniu "M", Balea Achselpads Sensitive cena 2,99€
Ako tak pozerám majú dokonca aj veľkosti lebo tieto moje sú veľkosť M Sú bez obsahu hliníkových solí, tak výrobca píše. Povrch je jemný a nemusíte sa báť že vás bude škriabať alebo pichať teda pokiaľ ich nalepíte správne. Na druhej strane sa nachádza lepiaca časť, ktorá sa prilepí na oblečenie po odstránení ochranného papierika. Stačí si poriadne prečítať návod. Lebo ja ako som ich zazrela myslela som, že sa to bude vliepať na kožu do podpazušia ale keď som si prečítala ako to naozaj funguje hneď ma to vyviedlo z omylu.
 V balíku sa nachádza 14 kusov. Teda je to presne na 7 dní, ale ak by som sa veľmi nepotila určite by som ich nemenila každý deň. Samozrejme nenosím celých 7 dní to isté ale pri obmieňaní tričiek to hneď neodlepím. Keď je trošku iný strih trička a zošite švihy sú inak alebo vôbec na tričku nie sú, tak som si najskôr obliekla tričko a následne som opatrne vlepila vankúšik podľa toho. Keď sa mi ho dobre nepodarilo nalepiť tak som ho odlepila a nalepila znovu nemusíte sa báť on drží.
Postup je teda nasledovný. Odstrániť papier z lepiacej strany teda zo zadnej. Ak máte obyčajný strih trička ako ja, treba ho nalepiť stredom rukávového švihu z vnútornej strany trička a špička zárezu smeruje smerom k prsiam. Keď sa oblečenie nariasí pri lepení stačí len oboma rukami od seba potiahnuť a vyrovná sa. Po nosení ho stačí iba odstrániť a hlavne pri praní. Na chlpaté oblečenie sa vankúšiky používať neodporúčajú.
V podpazuší sa aj mierne pokrčí ale to vôbec nevadí. Po zdvihnutí ruky je vankúšik pekne nalepený trošku vidím že je nariasené oblečenie ale to sa dá rýchlo napraviť. Dole nižšie na fotke trochu aj vidieť ohraničenie kde vankúšik končí ale určite nebudem držať ruky v pravom uhle a pri rýchlom pohybe si to nikto ani nevšimne že tam niečo mám. Takže pri takomto type oblečenia ako mám na obrázku, tmavá-šedá alebo šedá či sivá sa tieto vankúšiky vždy zídu a nemusíte sa báť že vám ten škaredý fľak niekto uvidí. Dokonca sa to zíde tiež chlapovi keď bude musieť mať na sebe košeľu aby nebolo vidieť že sa veľmi potí alebo je v strese. Za mňa teda odporúčam a využijem ich hlavne pri stresových situáciach pri ktorých ten pot vidieť najviac.
Ako sa vám pozdávaju vankúšiky? Vyskúšate ich?
Roumí

Komentáre

  1. tak toto som ešte neskúšala, ale neviem mne by to bolo asi nepríjemne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek :) teda o tom jsem ještě neslyšela, ale vypadá to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa to teda tiež zaujalo, najmä na nejaké dôležitejšie udalosti ako sú štátnice by sa to mohlo hodiť. Trochu taká intímka do podpažia :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak toto ma naozaj zaujalo a najbližšie keď pôjdem do DM, tak to vyskúšam. Ja nikdy neviem vyhrať boj proti tým mapám :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Čakala som, že kto bude robiť recenziu na tento výrobok a hla, našla som ju u teba :-) Mne sa tento výrobok veľmi pozdáva, naozaj niektoré látky a najmä farby ten pot zvýraznia, takže toto je skvelý pomocník :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. toto je super! najmä teraz keď idem zo zimy do prekúrených miestností, tak mapy sú hneď na oblečení....určite to skúsim, vieš mi poradiť v akom oddelení v dm ich nájdem? :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tieto vankúšiky sú skvelé, to sa ti vždy hodí. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty jo, o něčem takovém slyším poprvé:O Ale musím říct, že mě to fakt zaujalo. Hlavně na zkoušky ve škole se to hodí :)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To jsem vůbec nevěděla, že něco takového existuje :D, možná bych to i někdy vyzkoušela :).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tato "potítka" používám už dlouho a nemůžu si je vynachválit. Netušila jsem ale, že je vyrábí i Balea. To je pro mě dobrá zpráva, protože se docela špatně shání.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Presne niečo takéto by som potrebovala cez leto! Skvelé :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tohle mi přijde jako naprosto geniální věc, protože na některých materiálech jde pot "vidět" více než na jiných, proto po nějakém oblíbeném topu často ani nesáhnu, abych nebyla ve stresu, že se někde svléknu a vyskočí na mě nějaké překvapení. Určitě se na to v DMku podívám, díky za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára