Vítam Vás... "Stay Strong"

Ahojtee
Tak už som sa po týždni konečne vrátila z nemocnice poviem vám že pred operáciou sú to teda vždy hlavne nervy a ešte k tomu keď idete na rad ako posledný ale zvládla som to!! Štítna žľaza je preč a to najhoršie mám už za sebou teda v to dúfam. Krk zalepený a zotavuje sa.... Musím skonštatovať, že niektoré prípady oproti môjmu sa nedajú vôbec porovnať treba vždy myslieť pozitívne aj keď sa niečo nedarí pretože vždy je tu možnosť, že sa môže stať ešte niečo horšie a o to niečo horšie som aj videla (dokonca bola so mnou na izbe) takže ďakujem za všetko čo mám a buďte spokojní hlavne z tým čo máte, vážte si zdravie to je najhlavnejšie... slzy a plač aj to niekedy musí byť snažila som sa hlavne nato nemyslieť a išlo to smiala som sa a smejem sa ďalej aj keď teraz nemôžem na plno lebo sa to ešte nedá ale keď je už po tom je to už dobre... Mám tu pár obrázkov tak sa MAJTE PEKNE zatial ja sa určite ešte ozvem!!!... :D

Komentáre

  1. Fúha Romi... je fakt, že je treba hlavne myslieť pozitívne a byť vďačná za to čo máš... je dobre že to berieš takto :) a želám tebe aj tvojmu krku skoré zotavenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Drz sa Roumi, prajem skore zotavenie....a pravdu mas treba si vazit to co mame v sekunde to totiz mozeme stratit 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Drz sa :) Prajem ti rychle zotavenie, nech sa mozes zas naplno smiat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Držím palce, nech je všetko v poriadku a zahojí sa to rýchlo!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a ako sa ti to prejavovalo? Stitna zlaza nie je sranda, vela ludi v mojom okoli ju ma prec a viem cim si predtym prechadzali :( Inak ak ti mozem poradit potom na jazvu vyskusaj Dermatix gel, je sice drahsi ale robi zazraky!

    Posledny tyzden GIVEAWAY o ZNACKOVE PLAVKY! tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem vám pekne všetkým... Bianca vôbec sa mi to neprejavovalo štitna pracovala ako mala, doktorka ma len poslala na sono a tam našli 3cm uzol.. ďakujem za typ budem sa musieť po tychto veciach na jazvy poobzerať

      Odstrániť
  6. fuha.. ja mam tiez asi problemy so stitnou, ale dufam ze na operaciu nebudem nikdy musiet ist.. strasne by som sa bala..ale ty si zvladla s usmevom.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hlavní je ze to dobře dopadlo. ale drž se a at se to co nejrychleji zahojí!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Som velmi rada, že si v poriadku doma, nech sa ti to už len pekne hoji ! Myslela som na teba !

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ani nevieš ako som rada že to máš už všetko za sebou! Rýchlo sa zotav a pôjdeme to niekam poriadne osláviť. Možno skočíme na diskotéku alebo niekam do baru :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára