Avon - Cleansing brush, kefka na čistenie pleti

Baby Ahojtee
Keďže sa neviem zbaviť nijako tych porov na nose tak už skúšam všeličo, raz za týždeň použijem peeling od Avonu a tak som si k nemu dokúpila aj toto čudo nech pleť už teda poriadne očistím. Ale ak máte nejaké dobré rady ako sa zbaviť pórov tak ich privítam budem rada keď mi napíšete.
Čitala som už aj o domácom peelingu niečo so soľou ale nejako sa mi to nezdá takže som to neskúšala.

Materiál: termoplastický elastomer
Rozmery: 6,3 x  5cm
Cena: 2,90€ 

Neviem presne ani ako sa ma tato kefka použivať či s rôznymi peelingami, mydlom alebo len s vodou? Nedočítala som sa to nikde ale asi to bude skôr ten peeling keďže bola v ponuke s takymi vyrobkami. 
A takto sa ohýba a drží, v zadu je taký sosák ktorý sa prichytí aj na kachličky. 
Máte niake svoje triky na čistenie pleti? 


Inak videla som ho už aj v ponuke DM drogerii ale asi drahší a inej farby. Tak čo máte ho tiež? 
Pekný deň.... 

Komentáre

  1. Ja mám veľmi rada takéto "vecičky", kedysi som si kúpila Garnier s takou kefkou na vrchu a odvtedy ju občas použijem :) A myslím si, že to môžeš použiť s pílingom s vodou, s čistiacou penou, čímkoľvek :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa to tiež celkom pačilo ked som to videla s tou kefkou raz možno vyskušam aj take:)

      Odstrániť
  2. ja som ani newedela, že také niečo existuje.. :D :D ale vyzerá to zaujímavo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musím zkusit! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přemýšlela jsem, že si jí pořídím, ale nakonec to nějak nedopadlo, ani nevím proč jsem si to rozmyslela :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásna recenzia! ani som nevedela že niečo takéto sa dá samostatne kúpiť! A dokonca v Avone?! Viem že existujú tie čistiace pleťové vodý krémy či gély s podobným nadstavcom ako je táto kefka ale že sa dá kúpiť aj samostatne som naozaj netušila. Páčia sa mi tvoje články takéhoto charakteru. Len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som ju tam videlaaj davnejšie ale asi aj drahšia bola, a ďakujem zlataa:))

      Odstrániť
  6. Páni, to je pro mě úplná novinka! Musím to mít! ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja mám túto kefku tiež a je super, nanášam na ňu hocičo - gél, peeling to je fakt jedno. A inak na tie póry mne najviac funguje malinová maska z H&M.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára