DOVE starostlivosť o pokožku nie len pre mňa

Pamätám si od dieťaťa ako som používala kozmetiku Dove, hlavne na tvár, lebo ona ma zatiaľ nikdy nesklamala a tak sa k nej stále rada vraciam. To nehovorím o mojom milovanom roky používanom anti-perspirante v spreji. No teraz som mala možnosť vyskúšať túto kozmetiku nie len pre mňa, ale aj pre moju malú Dianku. Veľa kozmetiky som na nej nevyskúšala a popravde ani nechcem tak sa dozviete ako som spokojná ďalej..
Baby Dove Head to Toe Wash sensitive moisture - umývací gél pre cele telo a vlásky bez parfumácie a pH neutrálny. Je veľmi jemný k detskej pokožke a pomáha udržiavať jej prirodzenú vlhkosť, s bohatou penou.
Je hypoalergénny, šetrný k očiam čiže už žiadne slzy.
Už hneď po prvom použití som si všimla, že veľmi dobre pôsobí na pokožku. Predtým som chvíľu používala mycí gél pre bábätká z Dmky ale pri ňom som si všimla že po 2 až 3 kúpaniach sa na celej hlavičke začali objavovať suché miesta, pri čom som mala pocit, že sa jej začnú tvoriť lupiny. No od kedy som ju začala umývať týmto Dove, tak akoby zázrakom suchá pokožka na hlave zmizla. Veľmi som sa tomu potešila, lebo viem si predstaviť ako by bolo komlikované vyčesávať malému bábätku tie suché lupiny z hlavičky. Pamätám si keď to mamina musela vyčesávať bratovi. Takže za mňa číslo 1 a určite ho kúpim znovu. Už som si ho všimla aj v drogérii a majú veľké balenie s pumpičkou.

Baby Dove vlhčené utierky Sensitive Moisture - vlhčené obrúsky jemne čistia a zanechávajú pokožku dieťaťa okamžite hydratovanú s pocitom jemnosti. Na univerzálne použitie, sú dermatologicky testované pod dohľadom pediatrov a obsahujú 0% alkoholu.
Nemenované vlhčené obrúsky nám spôsobovali pri pravidelnom používaní krvavé pľuzgieriky a začervenané miesta okolo konečníka a v tom momente som ich prestala používať a od vtedy máme pokoj. Takže vlhčené obrúsky používam na riťku malej naozaj výnimočne, keď niekam ideme a nemám po ruke tečúcu vodu, alebo keď treba na rýchlo. No zatiaľ som spokojná a nespôsobujú Dove žiadne ťažkosti s podráždenosťou pokožky. Používam ich aj na celé telo malej napríklad aj na utretie rúk. 
Baby Dove Rich Moisture krém proti zapareninám okamžite neutralizuje pH a pomáha chrániť pokožku pred príčinami začervenania tým, že vytvára ochranný film pred ďalším podráždením.
Skúšala som ho keď malá mala už podráždenú začervenanú pokožku na riťke, ale vôbec nezabral, červenanie neustupovalo ale ani sa nezhoršovalo. Takže neviem čo si mám o tomto kréme myslieť som k nemu trošku skeptická a nie tak spokojná ako s umývacím gélom. Ale samozrejme čo platí u jedného nemusí u druhého. Krém je jemne parfúmovaný a pekne vonia. Má takú jemnú štruktúru nie je mastný skôr sa rýchlejšie vstrebáva.

 A tu je čosi aj pre mňa Dove Aweking Ritual sprchovací gél je osviežujúca zmes ktorá oživuje pokožku s vôňou matcha zeleným čajom a kvetom sakury. Veľmi krásne vonia má príjemnú nevtieravú arómu. Jemne umýva nevysúša pokožku a osviežuje ju. Pení veľmi dobre a má takú slabunko zelenkavú farbu. Obsahuje 0% parabénov. Pre mňa úplná novinka vždy som mala iba ten obyčajný sprchový gél a tento je tiež perfektný a ešte k tomu krásne vonia som sa do neho zaľúbila.

Dove antiperspirant v spreji už dlhé roky som verná jeho modrému kamošovi Dove Original ale tento ho tuším predbehol, keďže neobsahuje už žiadny hliník 0% aluminium. Veľmi som si Dove obľúbila už len kôli tomu, že vydržia voňať po použití do podpazušia veľmi dlho pri nadmernom potení. Páči sa mi ich obyčajná klasická vôňa a vôbec si nekupujem iné parfúmované s rôznymi kvetinkami či ovocím. U mňa TOPka. Čo sa týka potenia, človek sa potí stále takže úplnému zabráneniu nedôjde nikdy pri nijakých antiperspirantoch.

Dove Nourishing Body Care Intenzívny telový krém pre všetky typy pleti s 24-h hydratáciou. Univerzálny krém pre celé telo. Klasický krém ktorý všetci dobre poznajú s príjemnou vôňou. Veľmi jemný a ľahko sa natiera. Nezanecháva mastný film na pokožke a rýchlo sa vstrebáva. Ja ho používam či na tvár, alebo na suché miesta na tele napríklad aj lakte. Má také šikovné balenie, že sa zmestí aj do kozmetickej taštičky, alebo kdekoľvek so sebou.
Používate Dove? Aké sú vaše obľúbené výrobky?
Majte sa pekne♥

Komentáre

  1. Ja milujem od Dove sprchovacie gély a mlieka. Moje deti majú citlivú pokožku tak neviem či by im robili dobre tieto produkty. Ale pri 5 prckovi si určite zaobstarám vlhké utierky. Snáď nebudem mať taký problém jak jeho bratia.

    VIKTORIÁNSKA MÓDA V MODERNOM ŠATE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára