Moje raňajky s obľúbenými DmBio produktami

Ahojte, ak ma sledujete na instagrame určite vidíte tie moje mňamky, kde dosť používam aj DmBio výrobky, ktoré mám veľmi rada a niektoré mám tak obľúbené, že ich kupujem dookola. Je ich viac ktoré som ešte nevyskúšala ako niektoré slané nátierky či omáčky. 
 Prvý pán, ktorý mám veľmi rada a mala som ho už niekoľko krát je Sirup z agáve DmBio. Je to vlastne sladidlo, zahustená šťava z agáve, ktoré má nižšie hodnoty ako samotný biely cukor a preto ho mám aj rada. Na 100ml obsahuje 300kcal čo je super, lebo ho stačí použiť fakt málo a osladí jedlo veľmi dobre. Niekedy len tak pre chuť ho použijem trochu do cesta do lievancov, alebo do takej ovsenej kaše, smoothie alebo nejaký zdravší dezert ktorý výborne ochutí.
Ja som zvyknutá už menej sladiť, takže mne ho stačí úplne málinko. Ale ako som tak postrehla, tak sladí podobne ako med. Taký ryžový sirup z Dm-ky sladí oveľa menej a toho som používala viac.
Teda ak chcete zdravšie sladiť určite ho odporúčam.

 Sušené ďatle odkôstkované DmBio opäť nesklamali. Použila som ich do fazuľového brownie kokosového koláča, na ktorý mám spísaný aj recept na Instagrame. Po zaliatí vriacou vodou im stačí aj menej ako 10 minút a krásne zmäknú. Na výbere si dajú fakt záležať, lebo sú fakt kvalitné veľmi chutné a vôbec nie popučené ako to býva zo supermarketov a kdesi sa objaví aj kôstka. A keď mám chuť na niečo sladké a nechcem jesť čokoládu dám si ďatľu ktorá je výborne sladučká.

O kakaovej nátierke s kokosom som sa už zmieňovala moja najlepšia kombinácia čo môže byť kakao-kokos. Proste nebíčko v papuľke. Potom som teda skúsila aj Kokosovo-vanilkovú nátierku DmBio ktorá je tak isto výborná. Tiež sa dá výborne natierať ako nejaké pomazánkové maslo je sladučká a na vianočku ako stvorená. Dokonca som ju skúsila dať aj do kávy a osvedčilo sa. Nie že len osladí, ale káve dodá aj iný rozmer chutí. Trošku mi pripomína salko. Je to zahustená šťava z agáve, obsahujúca kokosovú dreň, vanilkový extrakt a morskú soľ.

Raňajky si niekedy treba vylepšiť no nie? Aké sú vaše obľúbene výrobky? Nejaké typy?

Majte sa krásne
Romi

Komentáre

  1. Já v DM moc často nenakupuju, většinou jen proteinové tyčinky :) Snídaně si ráda ale zdobím ořechovými másly a čerstvým ovocem :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z DM miluju toskánskou pomazánku, jinak jsem toho moc nezkoušela, ale tohle vypadá skvěle:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to vyzerá super, hned by som si dala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to vyzerá úžasne! Tie nátierky určite omrknem :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára