Recept: Zubáč v jogurte z panvičky s brokolicovou kašou

Rozmýšľala som, ako trochu inak si pripraviť rybu a tak mi napadlo, že by som mohla vyskúšať jogurt, aj keď som si nebola istá, či sa jogurt neprichytí a nezhorí. Na koniec som sa do toho pustila a podarilo sa. Chutné filety zo zubáča. Neobsahuje veľa kostičiek, ale aj tak si treba dať pozor. V širšej časti filiet sa nejaká ta kosť objaví. A ak by sa aj náhodou stalo, že by ste nejakú tu kostičku zjedli, tak nemajte obavy rybie kosti sa zvyknú v tele akoby rozpustiť. Čo som ja osobne nikdy nevedela oboznámil ma o tomto až môj manžel rybár. Takže od vtedy sa kostičiek už tak nebojím.

Potrebujeme:
*1 balenie filety zo zubáča Radoma
*1/2 cibuľa alebo 1 menšia
*1 strúčik cesnak
*4-5čl biely jogurt
*sol, korenie, sušená petržlenová vňať(iné podľa chuti)
*niekoľko lístkov čerstvá bazalka
*olivový olej
*1/2 citrón

Filety nechať rozmraziť, potom ich osoliť okoreniť a potrieť jogurtom posypať sušenou petržlenovou vňaťkou. Zatiaľ si pripravíme cibuľu, ktorú nakrájame na drobno. Na olivovom oleji cibuľu opražíme, trochu osolíme a pridáme filety zo zubáča kožou smerom dole a na najviššom stupni opečieme niekoľko minút. Pridáme na jemno nastrúhaný cesnak s pokrájanou bazalkou a potom filety pootáčame na panvici a ešte necháme dobre udusiť. Vypneme platňu a necháme už iba na panvici dôjsť a pokvapkáme citrónom .

Brokolicová kaša
*3-5zemiakov
*pár ružičiek uvarenej brokolice
*trochu mletá rasca
*soľ

Zemiaky uvaríme v osolenej vode s rascou a potom vidličkou popučíme. Pridáme uvarenú brokolicu a ešte popučíme spojíme aby sa to dobre premiešalo, prípadne ešte dochutiť podľa chuti.

Máte radi ryby? Lebo ja veľmi. Kupujete mrazené alebo radšej čerstvé?

Romi♥

Komentáre

  1. Mňam, to vypadá dost dobře, škoda, že mám na ryby alergii:/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě nejvíc chutná tuňák plátky (ne drcený) a pak uzený kapr - toho dělá vždycky děda (rybář) na svoje narozeniny a je to teda pochoutka :) Jinak ryby celkem ve svém jídelníčku šidím, ale snažím se na tom pracovat :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára