Recept: Špenátové cestoviny a dusené rybie filé na zelenine, rýchlo a chutne s Radoma

Máte aj vy radi niečo rýchle a chutné? Ja teda rozhodne áno. Lebo sa vždy rozhodujem v ten deň, čo budem vlastne jesť na obed. Niekedy naplánujem samozrejme, keď sa jedná o mrazené mäso. Tak tu vám prinášam ďalšie typy na rýchly a chutný obed. Ak máte radi špenát ako ja, určite vám ulahodím. Ja špenát od malička zbožňujem a v takejto podobe s cestovinami som ho chcela skúsiť a musím povedať, že je to fakt veľká dobrota. Vždy sme ho robili doma v podobe polievky alebo prívarku ku zemiakovej kaši a volskému oku, klasika.
No a rybky to nesmie chýbať u mňa v domácnosti a kedže rybie filé zbožňujem, lebo sa do neho môžem v kľude zahryznúť, toto je ďalšie jedlo, ktoré mám rada, bez tuku iba na vode. Výhodou tohto rybieho filé Radoma od Treska Žilina je, že neobsahuje veľa vody (skoro vôbec) ako iné, čomu sa veľmi teším a odporúčam všetkými desiatimi.

Špenátovo cuketové cestoviny
*1 mrazený špenát Radoma
*1 väčšia cuketa
*1 cibuľa
*1-2 strúčiky cesnak
*2pl smotanová nátierka herb alebo natur
*soľ, korenie, vegeta
*avokádový olej
*cestoviny

Špenát nechám rozpustiť v hrnci na ohni a potom pridám k nemu na jemno nastrúhaný cesnak. V druhom hrnci zatiaľ opečiem cibuľu na oleji, pridám na kocky nakrájanú cuketu a pečiem, dusím kým nezmäkne, ochutiť. Potom do cukety pridám rozpustený špenát všetko poriadne premiešať do toho následne dať smotanový krém pre zjemnenie a chuť. Na koniec zamiešať obľúbené uvarené cestoviny podľa toho koľko chcete mať porcií a prípadne ešte dochutiť.


Rybie filé dusené s anjelskou zeleninou bez tuku


*1 balenie rybie filé Radoma
*korenie na ryby
*mrazená zelenina anjelská zmes Radoma
*soľ
*2 strúčiky cesnak
*1/1-1čl mletá červená paprika
*trochu voda na podliatie
*pečené zemiaky v rúre

Rybie file netreba dlho rozmrazovať. Iba ho celé v obale opláchnuť pod teplou tečúcou vodou, aby sa dalo vybrať a následne ho posypať z jednej a druhej strany korením na ryby. Celé balenie zeleniny dáme do rajnice a necháme rozpustiť a následne chvíľú dusiť. Ak bude treba priebežne dolievame po troche vody. Rybie filé pridáme ku zelenine a dusíme z jednej aj druhej strany a tiež posypeme červenou paprikou, prípadne soľou a korením podľa chuti. Spolu to dusíme kým zelenina dobre nezmäkne a filé tiež. Po udusení je filé krásne šťavnaté a môžeme podávať so zemiakovou kašou alebo pečenými zemiakmi.

Máte tiež radi recepty ktoré sú na prípravu jednoduché rýchle a ešte aj zdravé?

Romi

Komentáre

  1. Mňam to vypadá skvěle.. já špenát miluji a můžu ho na jakýkoliv způsob :D

    Veganský šampón proti lupům

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky mám ráda rychlé a jednoduché zdravé recepty, ale někdy mám náladu i vyvařovat ve stylu zdravých lasagní či zdravého knedlo zelo vepřo :) Špenátových těstovin bych se taky mohla užrat!

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to luxusně, škoda, že mám na ryby alergii :/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára