Najprírodnejší deodorant aký som kedy mala

ahojte, tak konečne sa ozývam po novom roku....
Už dlhšie sa snažím viac kupovať prírodnú kozmetiku a už nie v takom množstve ako kedysi. Teraz kupujem len to, čo naozaj potrebujem, alebo keď sa mi minie. Po nejakých rokoch sa zmenia priority a človek už uvažuje inak ako predtým a ja osobne radšej viac utratím za jedlo, ako napríklad za handry alebo kozmetiku.
Pri nedávnej návšteve Dm-ky som sa zastavila pri vecičkách do podpazušia, to je proste moja nutnosť a ako tak pozerám padlo mi do oka niečo milé a okrúhle. Tak som bola zvedavá ovoňala som všetky 3 druhy týchto Deodorantov BOTANICA. Naozaj každý bol zaujímavý svojou arómou, no mňa najviac zaujal Zelený čaj, Biely íľ a aloe vera. Povedala som si, že ta vôňa je taká silná, že by mohol vydržať voňať skoro celý deň. No a už bol v košíku ani som dlho neváhala. Nič podobné som predtým nemala, všetko som nanášala guličkou, sprejom alebo tuhým deodorantom v tube. Toto je pre mňa úplne niečo nové a nanáša sa prstami. Pre niekoho to môže byť problém ale v podstate mne to nevadí. Doma si ho nanesiem, pár krát prejdem dvomi alebo tromi prstami po povrchu, natriem raz alebo dva krát do podpazušia a viac neriešim....
Je to vlastne organický krémový deodorant jedinečného zloženia. Prirodzene chráni pred nepríjemným pachom spôsobeným nadmerným potením. Čo je pre mňa super, lebo v podpazuší sa potím cez zimu asi viac ako cez leto a popri tom ruky nohy mám studené. Niekedy spôsobené potenie stresom, alebo tým, že nemám štítnu žľazu, kedy užívam umelé hormóny. A toto potenie páchne oveľa viac.
Neupcháva potné žľazy, a teda nebráni poteniu. Obsiahnuté íly a škroby však pôsobia mierne antiperspiračne, zatiaľ čo organické oleje a maslá sa postarajú o dokonalú jemnosť a hydratáciu pokožky. Vonné zložky tvorené čisto prírodnými éterickými olejmi sa uvoľňujú postupne, čím zabezpečia príjemný pocit sviežosti počas celého dňa.
V prípade potreby sa môže použiť viac krát denne. A čo ma tiež zaujalo je, že sa môže použiť aj na chodidlá alebo dlane (niekomu sa totiž veľmi potia aj ruky).
Približná adaptačná doba ľudského organizmu pri prechode na organické produkty, je 1 až 2 týždne. Deodorant treba používať samostatne.

Ja osobne ho mám už asi jeden a pol týždňa a musím povedať, že ma uchvátil už po prvom použití. Ako som ho naniesla, po tom som absolvovala vyše hodinovú rýchlochôdzu, kde som sa v snehu brodila a slušne som sa aj potila. Prechádzka bola o nejakej 3-4hod po obede a večer som ešte stále trochu cítila jeho arómu. Takže trochu ešte vonia aj po vyššom výkone, ale samozrejme u každého sa to môže líšiť. Po pravde od tohto deodoranu som čakala hlavne to, aby dlho voňal a to mi aj splnil takže ja som sním spokojná. Väčšina dievčat na IG čo mi napísala, boli tiež spokojné až na jednu, takže treba len otestovať na vlastnej koži.
to zloženie je mňam, normálne by sa dal aj jesť :-P

Skúšali ste ho už alebo máte nejaký svoj osvedčený prírodný deodorant? Určite dajte vedieť♥

Romi♥

Komentáre

  1. Pár přírodních deodorantů jsem zkoušela a musím říct, že byly fajn. Ale používám je většinou v zimě, v létě mi nestačí a prostě potřebuji těžký kalibr.. :(

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa strašne láka vyskúšať nejaký prírodý deodorant, ale akosi sa k tomu nemôžem dostať. Tento vyzerá teda naozaj dobre :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nemám žádný přírodní vyzkoušený, s mamkou nám málo který sedne i normální. Podle mě se celkem dost potíme, takže opravdu málo který nám vyhovuje a když už nějaký takový najdeme, kupujeme ho do té doby, než ho nám přestanou vyrábět (to už se nám s jedním stalo :D). Ale v práci jsem na nějaké zdravější koukala, tak se možná odhodlám, ještě uvidíme :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  4. už som mala prírodné deodoranty, ktoré mi naozaj dosť vyhovovali - tento som ešte nemala ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára