Užásný telový olejový píling

Keď som bola mladšia po každom sprchovaní som sa natierala telovými krémami, len postupne ma to akosi prestalo baviť a absolútne sa mi do toho nechce. No teraz vídavam na nohách aj na bruchu proste hocikde, že sa mi tvoria šupiny po koži, niekedy som teda ten krém použila inokedy zase nie. Čím je človek starší tým je na také veci lenivejší možno nie u každej, ale u mňa to platí. 
A kedže som mala možnosť vyskúšať tuto super vecičku do sprchy ihneď som sa do nej zamilovala. Je to Balea Olejový píling so soľou z Mŕtveho mora a s vôňou citrónovej trávy 
Už hneď po otvorení som zacítila tu krásnu citrónovú a osviežujúcu vôňu citróna, ktorú mám veľmi rada a aj keď je zima, pripomína mi aspoň kúskom leto a teplé dni, ktoré mám tak rada. Na vrchu sa tvorí olej, ktorý je naozaj výborný na telo v tomto zimnom období. Obsahuje jojobový a slnečnicový olej, kroté zlepšujú pružnosť pokožky a tak ju aj vyhladzujú. Tiež obsahuje kofeín a aj účinné látky ako ureu, horčík a zinok pre potreby citlivej a namáhanej pokožky.
Pri sprchovaní sa namočím vodou a hneď ju aj vypnem. Pri masírovaní pokožky s týmto zázrakom by pretieklo veľa vody. Celá sa s týmto pílingom pomasírujem od krku až po členky. Ruky sú teda poriadne vybrúsené, ale pozor aby ste nemali zádery či iné ranky soľ zvykne dosť štípať. Pri tomto sprchovaní nepoužívam už žiadne mydlo ani sprchový gél na kožu a úplne to stačí, lebo rozvonia celú pokožku, ktorú výborne aj vybrúsi zbaví odumretých buniek a tá je potom pekne hladká a vyživená. Na koniec opláchnem poriadne vodou a uterákom sa neutieram klasicky, ale ho prikladám na pokožku, aby vsiakol prebytočnú vodu. Nechcem predsa aby ten mastný film bol na uteráku, ale na koži.
Niekomu ten mastný film môže prekážať ale mne to nevadí ono sa to postupne vstrebáva a rozvonia krásne aj moje pyžamo. Do druhého dňa teda ďalšieho sprchovania je pokožka pekne vyživená a nepreukazuje žiadne suché miesta na koži a to bez použitia žiadného krému. To je proste veľký pomocník a odporúčam ho všetkými desiatimi, či už jeho zložením je perfektný tak aj jeho vôňou a vlastne všetkým. Mám doma ešte jeden prírodný olejový píling doma, ale určite za tú cenu sa oplatí Balea lebo je naozaj skvelá a kvalitná.
Mate radi tieto olejové pílingy? Skúšali ste ho už? Nájdete ho v DM-ke

Ahojte
Romi

Komentáre

  1. Vypadá krásně, úplně cítím tu vůni :D Já si vždy dělala peeling z cukru a oleje, ale teď už jsem na to líná a vyhovuje mi víc si prostě vzít ten produkt, který mám ve sprše, než si do ní ještě něco nosit. Takže popřemýšlím, že bych ten peeling zkusila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda šikulka aj take domace peelingy môžu byť super, určite je to super vecička:)

      Odstrániť
  2. nie len čím je človek starší :D už ani mne sa nechce :D péelingy s olejmi preto milujem :D
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V pátek se po něm podívám! Hrozně trpím na suchou kůži a peeling na tělo si chci koupit už dlouho :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluju olejové peelingy a Balea je celkově dost fajn, omrknu ho, děkuju za tip a přeji krásný advent! :-)

    Hlava v knihách

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zrovna včera jsem v DM byla a hledala nějaký tělový peeling od Baley (protože vím, že mají super věci za super ceny) a našla jsem tam jeden, ale nevoněl mi.. Kdybych tam našla tenhle určitě bych po něm hned sáhla, vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak škoda naozaj krasne vonia, niekedy aj ja mám niečo problém nájsť od kedy to prehadzovali na novo tie predajne:))

      Odstrániť

Zverejnenie komentára