Micerálky som vymenila za pleťové vody

ahojteee...  teraz je zima tak myslim, že celkom ma viac chytá písať články ako cez leto, na blog som vôbec nezabudla len sa mi akosi nechcelo tráviť čas pri počítači, predsa teplo a iné koníčky ved viete...

Kedysi za mládi som používala sem-tam pleťovú vodu keď mi mamina kúpila. No neskôr začali ísť do "módy" micerálky a ja som ich tiež používala, ale ako pleťovú vodu každý večer na očistenie pleti, nie na odlíčenie.  Zo začiatku mi nerobili nič ale postupne som zazrela na tvári také drobné vyrážky nevedela som čo to je. Potom som kdesi na blogu čítala o nich, že čo môžu spôsobiť keď sa po ich použití neumyjú vodou. No a na toto som bola lenivá a načo by som micerálku mala umývať vodou nechápem do teraz ani ich významu.
Viem že niekto sa s nimi odličuje ale ja najradšej používam v okolí oči odličovací krém ten nevysúša pokožku. Mám nejakú doma ale použijem ju naozaj len výnimočne. Takže som sa vrátila znovu k tonikám. 
Prvé ktoré som začala používať bola Balea pleťová voda ružová a po tom som skúsila zelenú na zmiešanú pleť. No išla som ju kúpiť znovu a neviem, kde sa podela možno som zle hľadala (napíšte mi či sa ešte vyrábá? Ďakujem) ale našla som len túto modrú Balea pleťová voda s extraktom aloe vera pre normálnu pleť na dočistenie a osvieženie pleti. Nie som s ňou až tak spokojná ako s tými pred ňou. Trochu sa viac musím potrápiť pri čistení pleti a keďže si kreslím aj obočie, večer ho odličujem aj s ňou a podľa toho viem, že má trochu problém. Ale inak pleť nevysušuje, osvieží a na takú normálnu pleť úplne stačí. K Balei sa rada vraciam. 

Garnier zjemňujúca vitamínová pleťová voda ktorá tonizuje a upokojuje pleť, s výťažkom z ruže a pro vitamínom B5. Jemne zbavuje pleť nečistôt. Jediné čo ma najviac sklamalo pri tomto toniku, že obsahuje parabény. No pri jej rýchlej kúpe som si nestihla čítať zloženie a tak som ju rýchlo vzala lebo "garnier,, vychýrená značka nemôže obsahovať také niečo. Takže kupovať ju už nebudem. Inak s čistením a odličovaním problém nemá, má príjemnú vôňu a dobre sa používa. Vyhodiť som ju nechcela, takže dopoužívať som ju musela. 

Alverde čistiace pleťové tonikum s liečivým bahnom zmatňuje rozjasňuje a osviežuje pokožku. Znižuje výskyt čiernych bodiek a vyrážok a vďaka antibakteriálnemu účinku dôkladne čistí pleť. Je posledné ktoré som si kúpila, nepoužívam ho dlho ale už s prvým použitím som bola spokojná. Veľmi sa mi páči jeho vôňa a hlavne to, že výrobky alverde sú prírodného pôvodu, takže tu niet o čom. Alvrede je moja obľúbená značka a keď niečo potrebujem siaham hlavne tu. Toto tonikum naozaj dobre vyčistí pleť a nemá problém ani s mojím nakresleným obočím. Už som obzerala aj jeho kamoša čistiací fluid alebo čistiaci krém. Určite sa skamarátim aj s nimi. 

Akú máte vy obľúbenú pleťovú vodu? Alebo akú z prírodných značiek by ste odporučili? Dajte vedieť budem Vám vďačná

Romi

Komentáre

  1. ja momentálne používam od Nivei Micellair a tá mi veľmi vyhovuje ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja používam iba micelárne vody, no to, že by spôsobovali nejaké vyrážky som ešte nikde nezahliadla :) Rada však používam aj ružovú vodu

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára