"Hrnček Var" navar si zdravo so skvelým Miomatom

Ahojtee, tento krát vám ukážem perfektného pomocníka, ktorý nie len že rýchlo uvarí zdravý obed alebo raňajky, ale vôbec nemusíte pri ňom stáť ako pri hrncoch a on to zvládne úplne sám. Darčekom k jeho nákupu je menšia kuchárska knižka, podľa ktorej sa sním naučíte robiť, obsluhovať ho a tiež zistíte koľko treba pridávať jednotlivých ingrediencií. V balení sa tiež nachádza sitko a odmerka podľa ktorej sa do neho pridávajú suroviny. Taktiež vyrobí domáce rastlinné mlieka a smoothie.

polievka zo zeleru, mrkvy, cesnaku, mini kelu a zemiaku po prípade cibuľa
 Polievky z miomat.sk patria medzi moje najobľúbenejšie. Ak máte radi krémové polievky, stačí nahádzať do nádoby čo máte radí zaliať litrom vody, prikryť vrchnákom, stlačiť program mash/soup a za 30min máte hotovo. Na koniec len ochutíte soľou, korením, olivovým olejom a pod.. Najlepšie na tom je, že všetky polievky sú bez múky a tuku a chutia naozaj výborne aj bez toho a zahusťujete zeleninou ako zemiakom, karfiolom...atď.
Tak isto to funguje aj pri rôznych raňajkových kašiach, stačí mať len trochu fantázie.
 A teda ak by sa náhodou aj u vás doma našiel nejaký "provokatér", že je to polievka pre bezzubých, uvarte zvlášť hrnci napríklad pokrájaný zemiak alebo inú zeleninu ktorú vložíte do polievky:-)

MOJA SKÚSENOSŤ /moje začiatky z miomatom
Priznám sa, že raz som chcela uvariť fazuľovú polievku a akosi som jej tam nasypala veľa. Miomat pri varení z ničoho nič vypol a myslela som si, že sa pokazil. Vôbec sa nedal pustiť zas. No potom som zistila, že to bol vlastne jeho obranný mechanizmus, lebo zistil, že fazuľa na spodu prihorela z dôvôdu jej veľkého množstva. Spodok som potom nechala odmočiť a jemne som to drôtenkou vyčistila. Takže nemusíte sa báť, že by sa poškriabal. Treba si dávať určite pozor na množstvo hlavne pri strukovinách. Je naozaj veľmi inteligentný.

polievka z mini kelu, zemiaka, petržlenovej vňate, karfiol, cesnak, cibuľa
 polievka z Hokkaido tekvice 
 polievka z medvedieho cesnaku
 Raw mandľové mlieko 
Tiež vyrobíte rôzne rastlinné mliečka, ja osobne mám najradšej mandľové ktoré si osladím medom a pridám vanilkovej pasty DrOetker. Skúšala som napríklad makové, z vlašských orechov, ryžovo-kokosové či z lieskovcov. Pri rastlinných mliekach sa zvyčajne používa program Raw, čo trvá 15min. Samozrejme si môžete uvariť aj raw polievky. Takto si teda zaručíte zdravé mlieka a vždy viete, čo si tam pridáte. 
Ak by ste robili mlieko napríklad zo sóje na to je program Veggie milk - cereal 
To čo vám z výroby mlieka ostane sa dá pekne spotrebovať. Orechy pridám buď do pečenia, alebo do kaše na raňajky. 
 Kôprová omáčka
Ďalší dôkaz toho, že múkové prívarky a omáčky sa dajú spraviť na zdravo a môžu byť dávno minulosťou. Zahustená je zemiakmi a tiež veľmi chutná. Tu som pri jej varení pridala zeleninový práškový bujón a polovicu sladkej smotany na varenie. Po uvarení len dochutiť a primiešať ešte čerstvý kôpor. Knedlík je z toustového chleba urobený v mikrovlnke. 

 Slivkovo jablková výživa podľa knižky na raňajky, s domácou granolou, figami, nastrúhaným jablkom a makovým maslom. 
Hŕstková kaša ,,prívarok" zdravý obed bez zbytočnej múky 
šikovná knižka k Miomatu

Zaujal vás tento krásavec? Alebo ho už máte?
Dajte vedieť :)

Romi

Komentáre

  1. Takto vypadá naprosto skvěle :) Ten hrníček mě rozhodně zaujal, dají s jeho pomocí vykouzlit pěkné ňamky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Slýchávám na něj samou chválu a moc se mi líbí, co umí! Do budoucna bych si ho určitě ráda pořídila, teď ale ne, protože co si budem, cena je trochu vyšší :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára