•š•u•f•á•n•e•k• poklad z Moravy

Vytvorili ho dvaja mladí páni Marek a Matej a od augusta 2014 už Šufánek dobíja naše chuťové poháriky a srdcia. V klasických obchodoch tieto skvosty proste nenájdeme a niekedy treba trošku viac po nich pátrať, no stojí to za to. Hlavným zdrojom informácii bol pre mňa instagram, kde som tieto maslíčka objavila. Presne si pamätám,kedy som si kúpila moje prvé bolo to v máji 2016 a ešte mi písali či nevadí, že nebudem mať na arašidy-čokoláda etiketu, alebo počkám. Jasné, že nevadí hlavne nech ich už vyskúšam. No a od vtedy sa stali mojou malou závislosťou. 
Pravdou je, že nejaký čas som skúšala aj iné značky, ale na Šufánka som nikdy nezabudla a vedela som, že sa k nemu zas vrátim. Jednoducho je pre mňa number ONE a moja prvá skúsenosť kedy som vyskúšala niečo také výborné. (Veď určite poznáme všetci tie slané arašidové maslá ktoré zo začiatku chutia ale potom sa to už zhnusí). Pri týchto, čistých alebo ochutených arašidových a ostatných orieškových maslách sa to jednoducho nedá, lebo sú výborné.
 Táto fotka je dôkazom, že už od vtedy som im ostala verná a dávam si ich na všetko. Či ovsená kaša, smoothie bowl, koláčik alebo ovocie Šufánek to istí. Tieto fotky sú z úplne mojej najprvšej objednávky Šufánka. Ako som už spomínala aj maslo bez etikety vtedy:)
Postupne dopĺňali nové maslíčka a príchute a taktiež pribudli aj malé 40g balenia na cesty do vačku. Veď energiu treba dobiť a nikdy človek nevie kedy ju bude treba. A teda, to čo máme najradšej treba mať vždy so sebou. ♥♥♥

Arašidy-čokoláda a arašidy-kokos bola u mňa vždy klasika. Neskôr som si kupovala už kilové vedierka ktoré predsa vydržali dlhšie (teraz sa nachádzajú už vo veľkých krásnych sklených pohároch). Tieto ochutené sú aj dobre tekuté a ľahko sa dajú rozmiešať už pri prvom otvorení. Pri niektorých iných značkách to bol trošku problém, záleží čo obsahovali. Tieto obsahujú iba základné suroviny ako arašidy, 75% čokoládu, panelu a štipku soli a kokosové samozrejme kokos. 

Čisté arašidy jemné mám prvý krát a je hustejšie ako ochutené ale stále sa dobre z lyžičky leje, teda nie je ani veľmi husté. Obsahuje 100% arašidy a žiadne pridané oleje. Je úplne jemné kde necítiť ani trochu náznak kúskov arašidov. Neobsahuje žiadne soli čo bolo problém pri ašidovom masle z hypermarketu, ktoré bolo dosť slané a nikdy som nechápala prečo a teda ani nechápem. Náchádza sa aj v druhej variante a to arašidy chrumkavé. Tu si tiež každý príde na svoje. Pozrite na tú dokonalosť na lyžičke, tomúto sa proste nedá odolať. 
 Okrem 300g a 330gramových masiel sa dajú kúpiť aj malé 190g. 
Mandľové maslo s pražených mandlí má 100% zloženie, je tiež na jemno zomleté a ľahko sa mieša a používa. Toto čisté bez príchute je tiež moje prvé a naozaj ma prekvapila jeho úžasná chuť a vôňa. Mandľového masla som sa trochu bála, lebo dávnejšie som jedno skúšala od inej značky a nešmakovalo mi tak ako ostatné orieškové. Pravá jemná a nefalšovaná chuť mandlí. No na moje prekvapenie je fakt perfektné a veľmi mi zachutilo.
Lieskový orech - čokoláda je jednoducho bomba pre chuťové poháriky. Zamilovala som si ho okamžite. Už som ho mala aj dávnejšie a kedže ľúbim aj nutellu tak toto je sto krát lepšie. Obsahuje lieskové orechy, 75% čokoládu, sušenú trstinovú šťavu, himalajskú soľ. Tiež o ňom platí, že sa perfektne dá miešať a potom je super tekuté. Je trošku viac sladšie ako arašidové ochutené maslá, ale kedže ja som sladkomil mne chutí všetko sladké. Niekto ma zas radšej čisté orieškové masla a ja ľúbim všetky. Takto priehľadne nám aj ukázali ako vyzerá zloženie takého lieskového masla s čokoládou. Myslím, že to hovorí za všetko a že nemajú čo pred nami ukrývať.
Zdroj: instagram Šufánek 

Ďalšou možnosťou sú aj oriešky Šufánek ja mám napríklad kešu pražené nesolené 100gSú poriadne vákuovo zabalené a chránené. Pražené a ešte k tomu kešu som teda nemala a už na pohľad sú viac hnedé. Vymysleli naozaj zaujímavú aj takúto chuťovku, vyskúšať ich pražené orechy ešte pred spracovaním na maslo. Po otvorení sa sáčok ihneď uvolnil a zacítila som peknú vôňu. Takéto pražené orechy sú ešte chutnejšie ako klasické biele a vynikne ich chuť. A tie mega veľké kešu som snáď nemala v žiadnom inom sáčku.
A čo vy skúšali ste už Šufánka? Ktorý je váš najobľúbenejší?

R

Komentáre

  1. Jéé, moje první arašídové máslo bylo také o Šufánku :D Byla to čokoláda-arašídy a mňam ♥ Do teď si pamatuju tu skvělou chuť :) Tam se rozjela moje závislost na máslech :) Dokonce abych si je koupila, tak jsem si pro ně jezdila do vedlěšjího města, kde ho prodávali ve zdravé výživě :D :D

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Po šufánkových máslech koukám na nějakou tu dobu, ale ještě jsem si nikdy žádné nekoupila :D vždycky když mám nějaké oříškové máslo, tak mám problém, abych ho nesnědla celý najednou :D

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No a že ja som to vôbec nikdy nikde nevidela, tak to som asi slepá :D Už len to balenie je pre mňa krajšie ako ostatné a určite to musí aj skvelo chutiť :) Ďakujem za tip :)

    Klaudia Duranova / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O této firmě jsem už slyšela a viděla jsem myslím nějaké posty s jejich másly na instagramu :D Vypadají skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow. Ešte som od nich nič neskúšala ale určite to budem musieť napraviť.

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára