Kozmetika ktorú najradšej používam

A čo vy ktorá kozmetika je u vás najviac obľúbená? Šampóny sú u mňa rutinou to určite viete a starostlivosť o pleť tiež. A keby tu mám vyfotiť všetko čo mám doma od Yves Rocher asi by som tu bola do rána. 
 Krémy na ruky musia byť. Každý je iný ale vyzerajú skoro identicky len názov sa líši, takže na to v obchode pozor. NUTRITION (ten so žltým pásikom) vyživujúci krém, ktorý obsahuje sézamový olej, ruky sú s ním chránené a perfektne hydratované. Má hutnejšiu konzistenciu, čo mne veľmi vyhovuje a hneď sa nestratí z pokožky teda je taký mastnejší. A ja práve takýto potrebujem lebo pnutie a suché prasklinky medzi prstami mi vadia. Ale ako používam tento krém som spokojná veľmi. HIDRATION hydratačný krém na ruky s bio arnikou zanecháva ruky jemné, hladké a hydratované až na to, že nie je taký hutný ale naopak rýchlo sa vstrebe do pokožky a nezanecháva mastný film. Takže ja som hneď kúpila oba a sú super.

Rada Elixir Jeunesse (zelená) ktorá pôsobí proti vonkajším vplyvom prostredia a predčasnému starnutiu. Na ňu som už mala zvlášť recenziu na blogu a aj naďalej som s výrobkami veľmi spokojná a hlavne s týmto pílingom z jemnými zrniečkami vhodný na každodenné použitie. A tiež tu mám denny krém na suchú pokožku, s ktorým som veľmi spokojná a očný krém.
Ďalšou mojou stálicou sú sprchové gély a ja som si kupila mega balenie Mango a Koliander a ta vôňa je proste božská. Penia výborne čo je hlavné. Potom tu mám sviežu kvetinkovú toaletnú vodu aj so sprejom na vlasy naozaj veľké balenia a fakt krásne voňajú proste stvorené na jar a na leto.

Yves Rocher Evidence Parfum musím povedať, že toto je môj prvý parfém v živote, ktorý som už tiež spomínala v samostatnej recenzii na Valentína. Naozaj ma prekvapilo, že parfém som cítila na oblečení aj týždeň. Vždy som bola zvyknutá na toaletnú vodu, ktorá sa po niekoľkých hodinách vyparí ale toto nie. Proste má silnejšiu kvetinovú vôňu a stačí úplne jedno streknutie. Naozaj kvalitný parfém.

Šampóny už som vyskúšala asi všetky a stále ich dookola obmieňam, či je to repair, žihľavový alebo proti lupinám sú proste užasne a pokožku hlavy mi nijako nedráždia. A pokiaľ bude pokožka hlavy spokojná budem aj ja.

Ktoré výrobky používate vy stále dookola?
R

Komentáre

  1. Moc hezká recenze :) Já moc výrobků dokola nepoužívám, akorát masku proti černým tečkám :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem:) ja som mala čosi davno na čierne bodky ale nikdy mi to nepomahalo tak ich vytláčam ručne:-D

      Odstrániť
  2. radu od Yves Rocher mám aj ja veľmi rada a ešte stále ju používam <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež ale pomaly sa blíži ku koncu ale vydrží naozaj dlho♥

      Odstrániť
  3. Yves Rocher je proste jednotka :) Ich sprchové gély mám najradšej

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára