Šampóny Yves Rocher pre mňa TOP

Každý šampón, ktorý tu mám som už vyskúšala niekoľko krát a stále sa ku ním vraciam. Za fakt prírodné šampóny si priplatím minimum ako kupovať zbytočne predražené. No a tato značka to s nimi vie. Jediný, ktorý som neskúšala je na farbené vlasy, lebo si nefarbím, ale predsa som ho kupovala mojej švagrine. 
Yves Rocher šampón proti lupinám 
Tento jediný som skúšala ako posledný a som s ním rovnako spokojná ako s ostatnými. Napomáha k zníženiu lupín a zabraňuje ich opätovnému výskytu. Upokojuje a čistí vlasovú pokožku. Neobsahuje žiadne silikóny a stará sa o vlasové vlákno bez toho aby ho zaťažoval. Má viac než 96% zloženia rastlinného pôvodu. Obsahuje myciu rastlinnú zložku, výťažok ► z kôry granátového jablka ◄ Biologicky ľahko odbúrateľné zloženie, bez parabénov s recyklovateľným obalom.

Yves Rocher Svieží žihľavový šampón na mastné vlasy 
Pre hebké a svieže vlasy. Vďaka výťažku ►so žihľavy◄ vlasy zostávajú dlhšie čísté. Je bez silikónov parabénov a farbív. Neobsahuje silikóny a obsahuje viac ako 99% zložiek rastlinného pôvodu.
Prvý krát ako som tento žihľavový šampón vyskúšala som sa zaľúbila. Pravá vôňa žihľavy ľahká gélovitá textúra a veľmi dobré penenie. Vlasy sa mi prestali tak často mastnieť ako predtým aj pri používaní ďalších z týchto šampónov.
Yves Rocher regeneračný šampón na poškodené vlasy
Je pravda, ako raz povedal DrOz, že vlasy sú mŕtve tkanivo a žiadne vitamíny keď si na ne budeme dávať im nepomôžu. Všetko záleží od stravy a životného štýlu. Samozrejme. A mne išlo hlavne o to, aby moja pokožka hlavy bola v pohode a hlavne nesvrbela.
Obsahuje ►Bio jojobový olej◄ Dodá vitalitu a prirodzenú krásu suchým vlasom. Šampón vyhladzuje, vyživuje a chráni vlasové vlákno. Vlasy sú pevné, pružné, žiarivé a hebké na dotyk. A jasné každy z týchto šampónov neobsahuje silikóny ani parabény. Obsahuje viac než 96% prírodných zložiek.
Tento šampón má asi pre mňa najkrajšiu vôňu takú trochu sladkú (jojobový olej) a to mám rada a je bielej farby. Penivosť každého šampónu je perfektná každého postačí trochu, alebo koľko komu vyhovuje podľa dĺžky vlasov.
•••••••••••••••••
To že som s nimi najviac spokojná už viete dokonca aj predavačka v obchode mi povedala, že ich používa. No a kedže bola super akcia, keď mi domov príde kartička s nejakou výhodnou kúpou od YR tak som si pre ne pobežala. Akcia spočívala v tom, že keď si kúpiš jeden šampón druhy si zadarmo vyberieš podľa výberu, no a ja som si vzala rovno tri.
•••••••••••••••••
A čo vy používate tieto šampóny? Ste spokojné?
R

Komentáre

  1. Od YR jsem jednou zkoušela kopřivový šampon a byl fajn :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nezkoušela, ale zní moc fajn :) Naposledy co jsem se ozvážila koupit nějaký jiný šampón než kupujeme vždycky, tak to stálo dost naprd. Dokonce mám pocit, jestli mi to nezhoršilo lupy, teď mi dost loupou :(

    WantBeFitM


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som mala s každým šamponom problém a tak som si povedala že skusim tieto a som spokojná:)

      Odstrániť
  3. Žádný šampon od YR jsem ještě nezkoušela, ale jejich produkty jsou tak skvělé, že na to jednou určitě dojde:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nezkoušela jsem je, ale vypadají dobře :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Značku Yves Rocher mám veľmi rada, no ich šampóny na vlasy som ešte neskúšala :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šampóny som zatiaľ skúšala len tie EKO, avšak musím sa na ne lepšie pozrieť, pretože vyzerajú fakt dobre. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára