Proteín, Vláknina, Probiotiká a náš slovenský výrobca

Pamätám si ako som nemala ani šajnu čo to vlastne proteín je, myslela som si to isté čo ostatný neznalí, že nejaké steroidy či čo. Ale to má od toho ďaleko, lebo sú to bielkoviny vo vyššom množstve, ako obyčajne prijímame. A pamätám si, kedy presne som si môj prvý proteín kúpila a bolo to kôli nejakému receptu a od vtedy som im verná aj ja. Najväčšou ich chybou je to že väčšina obsahuje umelé sladidlo suklarózu (o ktorej si prečítate na internete).

Aleee mala som možnosť objaviť tieto od našeho slovenského výrobcu ► kompava.sk , ktoré nemajú až takú vysokú dávku spomínaného umelého sladidla, pretože je kombinované s prírodným sladidlom stéviou. Vegan proteín suklarózu neobsahuje vôbec a obsahuje brezový cukor xylitol a stéviu.

Ja mám VEGAN p r o t e í n  s úžasnou príchuťou kakao a škorica ktorý mi vždy ulahodí. 
Je pravda, že je určený hlavne pre vegánov a kedže nie som vegán, aj tak som si ho veľmi obľúbila asi najviac zo všetkých, čo som vyskúšala. Je veľmi chutný a výborne osladí ovsenú kašu alebo koláčik. Nachádza sa tiež v príchutiach čokoláda-višňa a čokoláda-pomaranč, naozaj mám chuť skúsiť aj ostatné. Nižšie na fotke vidíte moju veľkú radosť z neho. Musím povedať že toto je jediný proteín, ktorý som naozaj s chuťou vypila zmiešaný vo vode. 
A teraz k jeho zloženiu. Obsahuje vitamíny A,B,C,D a E a tiež minerály Ca, Mg, Zn, Fe. Je to vďaka proteínom►
KONOPNÉMU proteínu, ktorý je vyrábaný s prírodných konopných semien a obsahuje všetkých 10 esenciálnych mastných kyselín.
RYŽOVÝ proteín, získava sa vodnou extrakciou čistej prepieranej ryže. Má vysoký obsah aminokyseliny glutamínu a dobrú stráviteľnosť. V spojení s hrachovým a konopným proteínom vytvárajú komplexné aminokyselinové centrum.
HRACHOVÝ proteín, jeho vlastnosťou je schopnosť znižovať hladinu hormónu ghrelínu, ktorý vylučuje prázdny žalúdok.
•••••
WELNESS DAILY s postupným využívaním aminokyselín. Je oveľa účinnejší svojím postupným uvoľňovaním zabezpečuje dostatočný a včasný prísun všetkých potrebných látok pre správne fungovanie zaťaženého organizmu.
Obsahuje:
•65% bielkovín
•13%tukov
•12% sacharidov
•obohatený o aminokyseliny BCAA, glutamín
•vitamín C, E, Chróm, Zinok
•steviu a prírodnú arómu
Je vhodný nie len pre športovcov, ale aj pre aktívnych ľudí a ľudí s nadváhou.  Prospieva k správnej regenerácii v deň tréningu ale aj v nasledujúci deň. Obsahuje komlexné bielkovinové zdroje, ktoré prispievajú k rastu a udržaniu svalovej hmoty. 

Je určený pre aktívnych športovcov, ale aj pre nás ktorý cvičíme o niečo menej, pre športujúce deti a mládež od 14 rokov, pri fyzicky náročnej práci, pre aktívnych a športujúcich ľudí nad 50rokov.
Takže skoro pre každého a dokonca som ani nevedela, že sa tento proteín môže používať aj pred spaním.
Je naozaj veľmi chutný napríklad v kaší alebo v iných dobrotách vytvorí takú smotanovú chuť. Ja ho rada používam aj do pečenia koláčikov. Ja mám naturálnu smotanovú príchuť, je menej sladký ako veganský a obsahuje aj trochu suklarózy. Je naozaj cítiť, že jej neobsahuje až tak veľa, keďže tak veľmi nesladí a je tu použitá už spomínaná stévia. Ja osobne mám radšej viacej sladké proteíny ako napríklad ten vegánsky. Vo vode sa rozpúšťa veľmi dobre, ale s vodou ho nepijem lebo mi chutí viacej v kaší ovsenej, ryžovej, či pohánkovej...... Majú aj iné príchute ako vanilka, kokos-čokoláda, čokoláda, jahoda-malina, slaný karamel a pistácia. Stačí si len vybrať.
•••••
Belly Fyto Detox rozpustná vláknina ktorá je dôležitá v zdravom stravovaní.
Obsahuje 100% prírodnú rastlinnú zmes, 65g rozpustnej a nerozpustnej vlákniny (čo predstavuje 1/4 odporučenej dennej dávky vlákniny za deň). Obsahuje 98% psylia ktoré absorbuje vodu v tráviacom trakte, čím prispieva k zvýšeniu objemu a zlepšeniu konzistencie stolice a k urýchleniu črevného tranzitu. Zabezpečuje spomalený prechod glukózy do krvi.
Je obohatená o kombináciu 10-tich rastlinných extraktov, čo prispievajú k dobrej črevnej mikroflóre, k správnemu tráveniu a ľahkému vyprázdňovaniu. 
•Zložky obsahujúci Belly Fyto Detox 
Psyllium ovato (skoroceľ), Medvedica lekárska, Sladké drievko, Brest červený, Aloe Vera, Rebarbora dlanitá, Ibišt lekársky, Pepermint, Lucerna siata, Fenikel obyčajný. Viac o nich si prečítate na ich stránke.
•Vitamíny  E, B1, B2, B6, B12, vitamín C,
Odporúčané dávkovanie je 1 odmerka ráno na lačno aspoň pol hodinu pred jedlom a tiež večer, rozmiešať v 200-300ml vody a hneď vypiť lebo rýchlo hustne. Následne zapiť ešte raz toľko vody.

Ako som spokojná? 
►Ja osobne si dávam ráno na lačno jednu odmerku vlákniny do pohára a zalejem do plna vody - zmiešam , zapijem tým istým množstvom čistej vody.  Niekedy to dáva dosť zabrať toľko vypiť, ale stojí to za to. Nemám žiadny problém so stolicou, pravidelne každé ráno, niekedy aj tri krát za deň čo sa mne nikdy nestávalo. Všetko čo ste si mohli o tejto vláknine prečítať vyššie je naozaj pravda a pomôže vám k zlepšeniu celkovo, čo sa brucha týka, len ju treba užívať pravidelne. Veľmi som s ňou spokojná. Pokiaľ máte problémy s vyprázdňovaním ako som mala aj ja môžete ju užívať určite aj večer na lačno pred večerou. Dopomôže vám aj s chudnutím.
•••••
Probiodom probiotiká všetci dobre poznáme a tento obsahuje 8 bakteriálnych kmeňov, čo predstavuje viac ako 2,5miliardy baktérií v jednom grame. 
Baktérie rodu Lactobacillus a bifidobacterium sú nevyhnutnou súčasťou črevnej mikroflóry. Probiodom slúži ako ideálny zdroj energie pre rast priateľských črevných baktérií ako bifidobaktérie a laktobacily, ktoré vytvárajú nepriaznivé podmienky pre rast nežiadúcich baktérií. 
Dávkovanie dospelý 2-6 kapsúľ, dei od 3 rokov 1-3 kapsule. 
Všimla som si že ich ľudia dosť v recenziách chvália, ako napríklad pomohol pri opakovaných zápaloch močového mechúra, kde sa zápal už nevrátil pri pravidelnom užívaní, či zlepšenie imunity črevných problémov.
Musím povedať že aj pekne voňajú po sušenom mlieku. Ja užívam iba jednu za deň keďže nemám žiadné podobné  problémy a sú naozaj skvelé.

Ak ste ešte nevyskúšali žiadny výrobok určite ich odporúčam a to naozaj lebo ich mám sama odskúšané a som spokojná. Ačo je viac ako Slovenský Výrobok
Skúšali ste už nejaký z výrobkov? Ako ste spokojní?

R

Komentáre

  1. Mne by sa tie probiotiká zišli, počas skúšok mám tráviačku ako na horskej dráhe. :D

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zkoušela jsem od nich daily protein v příchuti pistácie. Jak sama píšeš, opravdu je tam cítit rozdíl přidané stévie. Není tak sladký jako ostatní proteiny na které jsem zvyklá, ale jinak je moc dobrý :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára