Rastlinný detox č.2 po zime s radou ELIXIR JEUNESSE

Aj vy cítite po zime že pleť potrebuje zregenerovať ako ja? Už na pohľad vidím, že sa mi znovu tvoria šupinky hlavne na nose a to som si myslela, že sa mi to robí cez zimu. Omyl, cez zimu som nemala ani jednu šupinku, lebo som používala krémy z tejto istej rady, ktoré mali ľahkú textúru. Tiež som písala recenziu pár príspevkov do zadu. No teraz potrebujem niečo výživnejšie a prišli v pravý čas.

Po zime je pleť oslabená a privíta niečo výživnejšie a taktiež JARNÝ DETOX.
N O V I N K Y Elixir Jeunesse obsahujú rovnako ako celý rad koncentrovaný výťažok z rastliny aphloia. Podporuje prirodzené, regeneračné a detoxikačné procesy v pleti. A teda chráni proti znečisteným vonkajším vplyvom prostredia.
Keď sme už pri tom  d e t o x e  netreba ho podceňovať ani z vnútra. V krabičke mi tiež prišla zabalená limetka spolu s medovkou a fľaška so slamkou. Limetku som odšťavila a dala zamraziť. Keď som si uvarila medovkový čajík zamrznutou šťavou z limetky som si ho vylepšila. Bol to veľmi pekný balíček, keďže ja osobne mam bylinky veľmi rada, takto alebo v kozmetike. 
Pokračovala som teda večer   j a r n ý m   d e t o x o m  a tvár som si umyla Čistiacím gélom Elxir Jeunesse, ktorý je vhodný na každodenné použitie. Pleť výborne vyčistí a vďaka malým mikro čiastočkám z rastlinnej celulózy jemným peelingom odstráni odumreté bunky a pleť príjemne vyhladí. Tieto malé čiastočky, ktoré sa v ňom nachádzajú sú naozaj veľmi miniatúrne. Vôbec pleť nedráždia lebo ich skoro ani necítiť, prirovnala by som ich k piesku. Takže pre to je tento gél vhodný na denno-denné použitie. Ihneď som si ho obľúbila lebo zároveň pleť zbaví nečistôt a s make-upom nemá problém. Nájdete ho v tube 125ml/7,90€. 

Následne vždy po očistení tváre prichádza na rad krém Nočná omladzujúca starostlivosť Elixir Jeunesse s ktorým doprajem mojej pleti regeneráciu po celú noc. Ráno je pleť jasnejšia a odpočinutá, dokonca aj vrásky sa pomaly vyhladzujú, alebo ste ako ja čo ešte nemáte výrazné vrásky tak sa obmedzí ich tvorba. Krém má hutnejšiu textúru a poradí si aj s tou šupinatou pokožkou na nose. Pleť je pekne hydratovaná a necítiť žiadne pnutie. Krémik sa ľahko naberá a rozotiera. Nachádzajú sa v recyklovateľnom skle s umelým uzáverom, kde na mňa pôsobia luxusnejšie. 
Na obaloch sa dá ľahko rozoznať či sa jedná o krém na deň alebo noc. Denný krém má napísané DAY s červeným označením pre suchú pleť a nočný NIGHT. Na jednej strane to je po francúzsky na druhej po anglicky, kedže je to francúzska značka. 
Ráno po prebudení ako každé moje ráno si umyjem tvár vodou a potom sa nakrémujem Dennou omladzujúcou starostlivosťou Elixir Jeunesse na suchú pleť, ktorá dodá pleti jemnosť a redukuje vrásky deň po dni. S bohatšou textúrou bude pleť rozjasnená, detoxikovaná a vyživená. Tento krém mi príde podobne hutný ako aj nočný preto si po každom krémovaní umývam ruky, lebo keď sa idem najesť aby som necítila krém aj v ústach. Veľmi dobre hydratuje pokožku a tak je vyživená po celý celučký deň. Po nanesení sa rýchlo vstrebáva ako aj nočný krém a nelepí sa. Celkovo som s nimi spokojná a dávam všetky palce hore kedže aj zloženie je viac ako 90% prírodného pôvodu. 

Ďalšou výbornou vychytávkou a novinkou je aj Denná starostlivosť s OF30 má veľmi ľahkú fluidnú textúru s ochranným faktorom, čiže sa aj perfektne hodí na tieto začínajúce horúce dni ako ochrana pred slnkom. Pokožka je dokonale chránená pred vonkajšími vplyvmi a zároveň aj pred silným UV žiarením. Tento krémik dodáva pokožke jas a vyhladzuje prvé vrásky, čiže pre mňa ako stvorený. Posilňuje reparačné a ochranné systémy pokožky, pleť je žiarivá vyhladená a zbavená známok únavy. Tvorí tiež aj skvelý podklad pod líčenie čo je podľa ma naozaj skvelý a šikovný pomocník. Je vhodný aj po nanesení séra s dvojakým účinkom z rady. Tuba 30ml/18,50€

Nič nepoteší viac ako takéto pekné prekvapenie ešte k tomu aj s lístočkom vo fľaši od YvesRocher.
Ďakujem♥
A čo vy, tiež už detoxikujete pleť s výrobkami od Yves Rocher? Aký je váš obľúbený výrobok? 

Majte sa krásne 
Romi

Komentáre

  1. Tieto výrobky mám i ja a zatiaľ mám z nich veľmi dobrý pocit, najmä z nočného krému a čistiaceho gélu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Stále ešte nemám od nich nič :D Ja som stále verná svojej Nivea <3

    Klaudia Duranova / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rommie tento peeling je top, dokonale mi sadol. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára