Moja najväčšia láska ORIEšKOVÉ MASLÁ a nové INFINUTY

Moje prvé skúsenosti s arašidovým maslom bolo presne z Lídla Mcennedy, ktoré som skúšala už ako násťročná. Videla som ho vždy v amerických filmoch, ako ho jedávali a u nás som ho do vtedy nezazrela, až kým sa objavilo v lídli. Vyjedla som vtedy asi polovicu pohára a ostalo mi zle, vracala som a od vtedy som do úst arašidové maslo nedala. Až za nejaký čas pár rokov, som rozmýšľala, že možno to nebolo z masla, ale aj z toho čo som v ten deň zjedla alebo som bola dokonca chorá, kedy sa naskytla brušná chrípka.
Takže som znovu vyhľadala arašidové maslo, ktoré bolo slané, nechápala som prečo to tak solia a moc mi to nechutilo. Po nejakom čase som sa dala na Instagram, kde som ako prvé objavila arašidové maslo Šufánek. Malo príchuť arašidy-kokos, arašidy-čokoláda a lákalo ma veľmi, až som ho na koniec skúsila. Nuž a vtedy sa už začala moja cesta postupnej (zdravej) závislosti na orieškových maslách aj keď tučných, ale zdravých. Od vtedy som vyskúšala veľa druhov a značiek aj s pridaním proteínu naozaj všetky mi chutili /každé ma niečo do seba/. Neobsahujú žiadne pridané oleje ako tie zo supermarketu. Proste to je to najlepšie z jedla čo ma v živote mohlo stretnúť, lebo si bez toho už neviem predstaviť život. Postupne som začala arašidové maslo pridávať aj do koláčov, kde veľmi dobre chutí, takže na toto je veľmi dobré práve to slané arašidové maslo, lebo je aj lacnejšie. Výborné sú napríklad z neho aj arašidové sušienky.

Recyklovateľné sklené poháriky a nekonečná chuť v ústach to je INFINUTY.sk, ktoré som si zaľúbila už pri prvom okamihu ochutnania. Je to nedávno čo sa mi dostali do rúk a zaslúžia si svoju pozornosť. Tieto masielka začali vyrábať dvaja mladí a šikovní chalani Marek a Ivo, ktorým to naozaj ide perfektne. Majú radi prírodu šport a kvalitné jedlo. Je to zohratá dvojka lebo vytvorili pre nás takéto výborné domáce orieškové masla. A tie, ktoré sú sladené je použitý samozrejme med od domáceho včelára. Je to práva slovenská nefalšovaná výroba. Toto sa cení najviac. A presne si na nich tak pochutím ako na domácich. Tiež neobsahujú žiadne pridané oleje, konzervanty ani sladidlá.
MANDLE s medom ale je na výber aj nesladené. Je husté chrumkavé a na jazyku vytvára chutný gurmánsky pôžitok. Pri prvom ochutnaní som si ho zaľúbila, lebo máloktoré sú sladené medom a ešte k tomu mandľové. Je jemne chrumkavé a určite nevydrží dlho treba si zaobstarať radšej väčší pohár alebo viac kusov.

ARAŠIDY som najprv musela ovoňať či sú to naozaj arašidy a nie mandle. Pohľad na toto maslo sa môže zdať klamlivé a budete si myslieť že sú to mandle ako ja. Ale pri ovoňaní som zistila že sú to naozaj arašidy ale aj so šupkami. Toto je jediná značka zatiaľ, kde som jedla a videla prvý krát takéto arašidové maslo, ktoré je mimochodom veľmi chutné a jemne chrumkavé. Jedla by som ho tiež po lyžičkách.

KEŠU s kokosom tiež degustujem prvý krát a musím povedať že je to bomba. Obsahuje jemné kešu maslo s kúskami strúhaného kokosu. Je jemne nasladlé lebo kokos samotný ma svoju sladkastú chuť takže vytvára skvelú kombináciu chutí. Tiež som si ho tak zaľúbila ako ostatné. Nevedela by som sa absolútne rozhodnúť ktoré si vybrať znovu. Jedine tak, že všetky.

Ďalšie skvelé príchute ktoré majú sú
-arašidy s kokosom
-mandle s kokosom
-kešu
-mandle
-kešu s medom
-vlašské orechy
-vlašské orechy s medom
-pistácie
-lieskovce s kokosom

A môžeš vyskúšať aj vzorky masiel v mini pohárikoch, ktoré si sám vyberieš...

Páčia sa vám? Naozaj sú chutné a odporúčam pri mojich odskúšaných kusoch tieto zaraďujem medzi tie najlepšie♥♥♥

Ahojte Romi

Komentáre

  1. Příběh jak jsem se dostala k ořechovým máslům mám dost podobný :D :) Tyhle vypadají skvěle :) Já mám nejradši ty, které nejsou ani dosolované ani doslazované. Mám nejradši fakt jenom tu přírodní chuť :) Líbí se mi jejich zajímavé kombinace - lískové ořechy s kokosem nebo mandle s kokosem musí chutnat božsky!

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oříšková másla mám velmi ráda a zatím můj favorit je kešu máslo do Meridian :) rozhodně mě hodně zaujala kombinace mandle a medu, to zní hodně dobře :) arašídy jsem si zatím moc neoblíbila, ale není všem dnům konec :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už dlouho jsem chtěla nějaké takové máslo vyzkoušet i do ovesných kaší, tak uvidíme kdy se k tomu odhodlám. Na trhu je tolik výrobků, že vážně nevím které vybrat.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fajn tip, nevedela som, že niečo podobné nájdem aj u nás, takže teším sa. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára