Výrobky s ktorými som dlhodobo spokojná

Ahojtee... pridávam vám pár krátkych typov s ktorými som naozaj spokojná a odporúčam ich. Určite ste si všimli že najviac používam značku Yves Rocher ktorá ma naozaj ešte nikdy nesklamala a tak si aj pravidelne niektoré výrobky kupujem.
Yves Rocher ocot na vlasy pre lesk som si postupne veľmi obľúbila hlavne jeho krásnou malinovou vôňou. Nanesiem ho na mokré vlasy trochu spením, áno mierne aj napení pri masírovaní vlasov (tak isto, ako keď si ich umývam šampónom) a tak sa dostane po celej dĺžke na vlasy. Kúpeľna je pekne rozvoňaná a z vlasov tiež cítiť tu krásnu sviežosť. Potom vyzerajú vlasy žiarivejšie, lesklejšie a zdravšie.
Bione regeneračný vlasový šampón, ktorý som už dávno dopoužívala, ale ak ho niekde uvidím kúpim si ho znovu. Vonia krásne po mede dokonca aj po uschnutí vlasov som cítila z nich med. Tento šampón med naozaj aj obsahuje čo sa mi veľmi páčilo. Stačilo málo a veľmi dobre pení jeho konzistencia je hustejšia oproti druhým šampónom. O čo viac som bola spokojná, že pokožka hlavy ma vôbec po ňom nesvrbela ako je to pri lacných šampónoch. Jednoducho si ho zamilujete. Ja som si ho kúpila niekde na jarmoku so včelími výrobkami.
Yves Rocher sprchový gél s vôňou čerešňových kvetov aj keď som ho vymíňala ešte keď bola zima, predstavovala som si pri ňom že začína jar, ako stromy rozkvitajú, krásne voňajú a to vďaka tomúto sprcháču. Rozvoniaval vždy celú kúpeľňu ale aj pokožku. Kožu nevysúšal a penil vyborne.
Baptiste suché šampóny netreba viacej ani hovoriť iba to, že sa pripájam ku spokojným zákazníkom tohoto šampónu. Toto je moje druhe balenie a vždy keď treba tak mi pomôže s mastnými vlasmi aj na 3 dni. Dokonca vyzdvihne aj objem vlasov. Len si pri tomto na hnede vlasy treba dávať pozor kde ho striekate na vlasy. Určite neodporúčam v bielej kúpelni.
Yves Rocher žihľavový šampón títo moji miláčikovia tu nesmú chýbať. Vyskúšala som už asi všetky druhy okrem šampónu na farbené vlasy. Ďalší druh šampónu pri ktorom nemám problém so svrbením vlasovej pokožky. Tento krásne vonia ako keby je naozaj v ňom žihľava, čo sa o ostatných lacných žihľavových šampónoch teda povedať nedá. Je určený na mastne vlasy ale ja ani neviem aké mám vlasy, lebo robia sa mi šupiny v hlave a na tretí deň mi už zvyknú sa mastnieť. Takže skúšam všetky a sú výborne. Kupujem si ich stále dookola.
Yves Rocher telové mlieko s aloe vera so suchou pokožkou vždy pomôže. Používala som ho cez zimu a ešte aj teraz lebo ma dosť veľké balenie s pumpičkou a ľahko sa používa a aplikuje. Vonia veľmi pekne jemnučko takže nemá vôbec vtieravú arómu. Postačí tak na stredne suchú pokožku, ale cez leto bude akurát má takú ľahkú textúru a rýchlo sa vstrebáva.

Používate alebo skúšali ste nejaký zo spomínaných výrobkov?
Majte sa krásne
Romi

Komentáre

  1. Na mojich vlasoch zrejme Batiste suché šampóny prestali takmer úplne fungovať. Momentálne mám tiež tento na hnedé vlasy a odmastňujúci efekt mi príde veľmi slabý :(. Yves Rocher kozmetiku mám inak i ja moc rada, predovšetkým ich sprchovacie gély a telové mlieka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z těhto výrobků jsem ještě nic nezkoušela, moc na kosmetiku nejsem, ale nejvíce mě zaujalo to tělové mléko a aloe. Mám hrozně suchou kůži po mamce a není to nic příjemného :/

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež mám suchú kožu a niekedy aj svrbí. Ale nepoužívam to veľmi často ako niekto po každom umytí lebo by to bolo možno ešte horšie. Ja v poslednej dobe nekupujem už tak kozmetiku ako kedysi, niektoré veci mám už dlho a niektoré si kupim keď treba:)

      Odstrániť
  3. Väčšinu produktov poznám a tiež som s nimi spokojná, malinový ocot je krásne voňavý a vlasy prejasní. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára