Niečo pekné na Valentína? Čo tak valentínsky balíček od Yves Rocher

Ahojtee ako oslavujete sviatok sv. Valentína? Alebo Fašiangy? Niekde sa pečú šišky niekde sa chodí koledovať a pochováva sa basa. U nás sme vždy piekli šišky čo si pamätám no v poslednej dobe ich urobíme hocikedy inokedy. Valentína sme nijako extra u nás neoslavovali dali sme si nejakú maličkosť a bolo. Ja som napríklad dneska urobila takú mini piškótovú tortu pre priateľa tak snáď bude chutiť. Po prípade môžete darovať len tak, takýto krásny balíček, ktorý poteší ženské srdce. 
Yves Rocher sprchové gély sú moje veľmi obľúbené tak isto ako aj telové mlieko s aloe vera. No vždy aj tak prídu s novými vôňami, ktorým sa nedá vôbec odolať. Ružový je sprchový gel s vôňou magnólie a bieleho čaju rozvonia celú kúpeľňu. Žltý s vôňou kvetu bavlníka a mimóza, ktorý mne osobne sa páči viac ale inak nevedela by som sa rozhodnúť ktorý si kúpiť. Každý ma niečo do seba. Penia veľmi dobre a pokožku nevysušujú. Páčia sa mi tieto malé 200ml balenia ľahko so mnou pocestujú kdekoľvek.
Parfúmová voda Yves Rocher Evidence s rozprašovačom Harmónia čisté vône. Pre niekoho môže byť táto vôňa dosť silná a cítiť z nej samú kvetinku, takže už vo vzduchu s ňou cítim jar. Ja som takú silnú vôňu ako je táto doma ešte nemala. Možno pre mňa je trošku silnejšia pre niekoho bude akurát. No ale takú výdrž som jej teda neprikladala úplne ma prekvapila. Na svetri mi vydržala voňať 3 až 4 dni možno aj viac. Takže úplne postačí jeden strek a vôňa bude akurát, keď som strekla dva krát bola silná dosť. Určite skvelý darček.
Matný rúž na pery Grand Rouge - intenzívne ultra matné odtiene vyživujúce zloženie a výrazná farba bez vysušenia pier až na 8h. Je obohatený o regeneračný olej z kamélie. Ja mám odtieň 150MAT a 152MAT. Sú to naozaj krásne farby 150 je odtieň takej staroružovej, ktorú mám ja osobne veľmi rada a na perách pôsobí jednoducho. 152 je viac taká bordová alebo krásna ciklamenová farba. Vždy sa dá vykúzliť tmavší odtieň na perách alebo bledší. Dôležitý je pre mňa fakt, že pery vôbec nevysúšajú a krásne držia na perách. Rúž sa na pohári odtlačí to je jasné. Inak ma zaujali tie vyryté alebo vytlačené logá na vrchu rúžu a pôsobia veľmi elegantne v týchto zlatých obaloch aj s potlačou Yves Rocher.
Ďalší z rady Grand Rouge Tekutý rúž s matným efektom 107 - je dokonalou kombináciou koncentrovanej aktívnej starostlivosti a farby. Pery budú vďaka ultra pigmentovanej matnej farbe jemné a krásne. Toto je môj prvý tekutý rúž s matným efektom, ktorý mi konečne vyhovuje. Pery mi nevysúša, neukladá sa do vrások pier, jednoducho na perách je dokonalý. Od tohto tekutého rúžu nemôžete očakávať, že sa neutrie on sa odtlačí na pohár. Nie je to ten klasický vysúšajúci matný rúž na pery. No ak mate takého "sušienkového" dosť ako ja, toto je ten pravý. Je to silnejšia ružová farba a vyzerá naozaj krásne dievčensky.  Aplikátor je plochý a tenký dobre sa sním pracuje.

A čo vy ako trávite Valentína? nejaký dobrý typ?
Páčia sa väm výrobky skúšali ste ich?
Ďakujem Yves Rocher za krásny balíček
Romi

Komentáre

  1. Tento balíček som dostala tiež, no prišiel mi domov a ja som moemntálne mimo, takže sa veľmi teším :) a čo sa týka Valentína, my ho tiež extra neoslavujeme, my si lásku vyznávame v ktorýkľvek deň počas roka ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne moja reč úplne súhlasim a máš sa na čo tešiť:)

      Odstrániť
  2. Taktiež očakávam balíček a neskutočne sa teším, vidím tam samé krásne produkty. Tie ruže majú nádhernú farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú naozaj krásne vyrobky a vždy vedia zaujať niečim novým:)

      Odstrániť
  3. Balíčky jsou opravdu skvěle vybrané ♥ Hned bych měla kandidáty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Yves Rocher má vždycky tak strašně krásné obaly od produktů, že je radost je dostat :) my Valentýna vůbec nepřešíme ani nic podobného, prostě den jako každý druhý :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Chtěli jsme jít s přítelem na večeři, ale oba dva jsme nemocní, tak jsem nám akorát zaskočila pro jídlo, které jsem mohla vzít domů :D přítelovi jsem vyrobila přáníčko s naší fotkou. Přítel mě moc mile překvapil, čekala jsem jenom kytičku (v tom lepším případě, že mě něčím překvapí :D) a dostala jsem krásnou kytičku, přáníčko a prstýnek :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. YR ma skvelé PR balíčky, ja som ho tiež dostala a tá vôňa, to je čistá radosť. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento balíček mám aj ja a som s ním veľmi spokojná :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára