Balzamový maniak sa znovu hlási

Mám tu nejaké balzamo-maniačky? Ozvite sa!! Niekto sa možno pobaví, niekto pousmeje, niekto sa tu tiež nájde v tomto príspevku, ale ja aj tak vždy ostanem verná balzamom na pery. Áno všetky balzamíky, ktoré ma zaujmú si kúpim. A viete ktoré ma nezaujali? No predsa babylips Maybelline. Ešte že majú testery v drogérii inak by som ľutovala kúpu. Pre mňa mali a aj majú hnusnú konzistenciu či chuť? ktorá mi vadila. No inak tie čo mám doma, žiadne veľké výhrady nemám so všetkými som spokojná. Hovorím si, že sú na to isté ale každý je iný. Akurát ma trochu sklamala Balea, ktorá to s balzamami na pery nevie a tie moc nekupujem. Každopádne aby ste vedeli toto nie je celá moja zbierka. :-D
Začnem teda kazetou od Balea Candy Lips kde sa nachádzal balzam na pery, lesk na pery a scrub. Balzam na pery ako som už hovorila nič moc príde mi taky "suchý", inak lesk je úplný majster hydratuje teda parádne a pery rozžiari. Píling na pery je pre mňa taká novinka ale rada si ich premasírujem a tiež lepšie zhydratuje ako samotný balzam v tyčinke.

Labellino som musela tiež mať dokonca obe príchute, tento je mätový a jediné čoho som sa bála bolo, že bude na perách chladiť. Ale chladenie sa nekonalo, takže za to ma pre mňa veľké plus a hydratácia je tiež super. Labellino to u mňa vyhral aj pred známym eos.
Softlips je už teda chladnejšia milá vecička - kocka ľadu, ktorú som si obľúbila ľahučko sa nanáša a môže mať hocijakú príchuť a vždy chladí.

Vaseline balzam na pery v mini umelom kalíšku ktorý mám z ebay krásne voňajú a hydratácia je tiež veľmi dobrá až nad moje prekvapenie. Vždy sa mi tieto balzamky páčili, keď som ich uvidela na zahraničných blogoch. Ja vazelinu celkovo nemám rada ale pri týchto mi to nevadí.
Bione Med je medový balzam z ktorého úplne cítiť med skvelo sa postará o pery a zabráni ich popukaniu. Je to taká mastička na pery ktorú používam väčšinou keď som doma.
Terra Naturi je veeeľka škoda že sa nedá u nás zohnať kúpila som si ho raz, keď som bola v Rakúsku a zaradila by som ho medzi moje najobľúbenejšie. Obsahuje jemne trblietky a má ružovkastú farbu, ale vôbec pery nefarbí proste je super. Ale nebudem zúfať lebo aj u nás sa dajú zohnať perfektné a podobné jeho druhu a tým je Cien a Alverde (novinka Chai a škorica), ktoré sú moje stálice. V Rakúsku som si vtedy kúpila aj dvojicu BURT´S BEES a do teraz neľutujem. Veľa krát vychvaľované ale dočítala som sa aj nespokojnosti. No mne plne vyhovujú niekomu smrdia ale mne sa práve ta ich vôňa páči pravá aróma medu a druhý obsahuje olej z granátového jablka mňam.

Bioderma ktorú som si kúpila na dobré recenzie a neoľutovala som balzam je naozaj super, tak isto ako aj micerálka, no iné produkty mi nikdy nevyhovovali. Weleda balzam som kúpila lebo bol v zlacnenej cene. Nie je to typ balzamu ktorý vyhľadávam, lebo je dosť tuhy a ťažko sa natiera na pery, nedajbože ak zamrzne v kabelke, ale bola som naň zvedavá. Takže ho používam iba doma a na večer ak mám popukané pery tak pomôže.

Yves Rocher musí byť vždy, keď vínde nejaká nová príchuť ktorá ma zaujme a hneď ho aj beriem. Sú to ľahučké balzamy na pery, dobre sa rozotierajú a chránia pery. Tieto zimné edície sú o to zaujímavejšie, že kombinujú dokopy rôzne dobroty. Manufaktúra český výrobca dlho som mu odolávala no nakoniec keď som zas išla do BA tak som si ho vzala. Pripomína mi taký skôr olej na pery mám pocit po jeho použití, že pery mám stále napnuté a hocikedy prasknú neviem či to aj vy? Ale určite najmenej obľúbený u mňa.

A čo vy pochváľte sa vašou zbierkou. Máte svoj najobľúbenejší na ktorý nedáte dopustiť? 
ROMI

Komentáre

  1. Páni, to je opravdu veliká sbírka, vůbec nechápu, jak všechny balzámky můžeš stíhat používat :) Já používám přes den balzámky od Baley a od Alverde, na noc si pak rty mažu bambuckým máslem :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak niektoré mam odložene a keď miniem začnem používať ďalší a tak ono sa to nepokazí mavaju zaruku aj 3 roky takže je to v pohode:)

      Odstrániť
  2. Páni :D Já mám nejradši asi ten úplně obyčejný jelenní lůj nebo kouzelný kelímek. Používala jsem lůj od Balei a to bylo teda hrozné. Pomohl jen na chvilku a pak jsem si to musela namazat znovu. Pak jsem se na jeho používání stala závislá a odvykání bylo děsné. I když se to nezdá, můžeš na tom být závislá, tak si radši dávej pozor :D :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. u tohohle článku se musím smát :D taky jsem úplný balzámový maniak, ale už jsem si řekla, že si žádný další kupovat nemůžu a zatím to držím :D vůbec nejradši mám kouzelný kelímek od Oriflame, barevné balzámy od Yves Rocher a potom ty "tubičkové" balzámy od Avonu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak blazon som aj ja do tych vajíčok od ofriflame skusila som asi všetky zatiaľ okrem toho najnovšieho s morušovym olejom:/

      Odstrániť
  4. BabyLips jsem milovala! Pak jsem přešla na netestovanou kosmetiku a přestala je kupovat. :( Nedávno jsem o jednom skvělém balzámu na rty psala článek na blogu, tak Ti sem hodím odkaz, protože teď, když je zima, je to bezva parťák .:-)
    http://outcryblog.cz/2018/01/17/recenze-balzam-hibiskiss-crazy-rumors/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já už dost dlouho používám jenom Eos, ale třeba Labellino chci už dlouho vyzoušet:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára