V mojom zdravšom "JA" mám nové...

Ahojtéé... Keďže vás trochu viac takéto články zaujmú ako kozmetika, ukážem vám niekoľko dobrôt niektoré už odskúšané, niektoré nové. Veď určite niektorí viete od kedy som ochorela... dobre možno trošku neskôr - začala som sa zaujímať viac o zdravšie jedlo. Postupom času som sa veľa toho naučila za čo vďačím instagramu a ľuďom tam. Veľa veci nezdravých, čo som kedysi jedávala, som práve na instagrame zistila, čím všetkým to môžem nahradiť. 
Napríklad: sladkosti som nahradila arašidovými maslami a sladkými raňajkami (tým pádom mi cez deň sladké nechýba), bielu múku som vymenila za rôzne iné menej kalorické a zdravšie (nehovorím že som úplne vysadila bielu múku, to nie) ,sama som zástancom toho, že jesť treba všetko ale v normálnych množstvách, cukor používam, ale menej ako kedysi poprípade ho nahrádzam inými sladidlami, ako agave sirup, med, kokosovy sirup/cukor, ...atď .. 

Mala som možnosť vyskúšať tieto rastlinné mliečka od spoločnosti Nuttery ako vidíte majú krásne fľašky, rôzne príchute a sú sladené sladidlami ako ryžový sirup. Fľašky sú šikovné sklené, male môže s vami pocestovať kamkoľvek. Mandľový raj som dneska využila celý ráno do ovsenej kaše a potom som mu neodolala a len tak som ho vypila. Obsahuje ozajstný vanilkový lusk proste mňam. Sú ručne vyrábané vegan a samozrejme slovenská výroba.
 Lavaš - zdravý chlieb je ďalšia dobrota ktorú som mohla vyskúšať. Je to Chutný nekysnutý chlieb, bez chemických prísad, vegan a bio. Predávajú ho zatiaľ v Košiciach no môžete si ho objednať cez ich e-shop a rýchlo vám ho dodajú kuriérom. Jedno balenie obsahuje 3ks veľkých chlebíkov a vy si ho môžete už postrihať na akú veľkosť práve potrebujete. V ponuke majú špaldový, obyčajný pšeničný a špenátový.
 Dneska som náhodne objavila tieto dobroty v jednom našom takom čínskom obchode kde majú všetko. Nepražené arašidy (bože to bude maslo domáce♥), ďalej ryžová muka a čiroková vôbec nie drahé okolo 1,50€ každá, takže no nekúp to.
 Jablčná vláknina ktorú som ešte neskúšala ale zaujala ma lebo psylium používam tak som chcela skúsiť zas niečo nové. Včelí peľ si vždy kúpite niekde na jarmoku pri včelárskych produktoch a keď si za lyžičku hodíte do ovsenej kaše máte o zdravý žalúdok postarané. Maková múka o ktorej som mala zlú mienku. Myslela som že je to na jemno pomletý mak ale zas som sa dozvedela že maková múka je vlastne vyrobená tak, že lisovaním za studena z nej odstránia tuk, a následne sa melie takže má úplne iné hodnoty ako čerstvo zomletý mak.
Kokosový cukor som si veľmi zamilovala a v káve je strašne chutný ale pozor!!! Návykový !!!:-D kúpite ho v niektorých Kauflandoch teda v nových lebo v starom som ho nenašla. Agar som si kúpila lebo ma zaujal a používa sa asi na miesto želatíny ale je tam napísane že zahusťuje a skladá sa z morských rias. Konopná vláknina ponúkla mi ju pani mala na stole nejake veci čo končila záruka a ja som si ju vzala vonia krásne po konope. Môže sa použiť do smoothie do čoho len chcete.
 Zero Toppingy neobsahuju žiadne kalorie lebo obsahuju sladilo. Mám ich veľmi rada sú chutné a balenie vydrží dosť dlho. Môj najnovsí je kokosový a je bomba. PB2 práškove arašidové maslo iba si dáte za lyžicu alebo koľko chcete práškoveho arašidového masla do kelímka a zriedite vodou a tralaaaa polevu máte hotovú. Záleží od množstva vody a prášku akú konzistenciu budete mať. Práškove má málo tukov.
 DM Bio konopná múka zaujala ma tak som si ju zaobstarala na nejaké palacinky alebo lievance proste hocikam. Xylitol mám z poľska mala som dve balenia jedno som už minula je to prírodné brezové sladilo má oveľa menej kcal ako klasický cukor. Tekvicová múka taktiež z kauflandu dobrá do smoothie alebo pečenia spolu s inými múkami, inak to budete mať zelené.
 Biely mak počuli ste už o ňom? Alebo jedli ste ho už? kúpila som si ho tiež v Poľsku a popravde som ho tam videla prvý krát že niečo také existuje takže ak ste zvedavý aj vy ako mi chutil sledujte môj instagram niekedy ho vyskúšam ..tam mám toho viac. Ďatle som si kúpila tiež v Poľsku až dve balenia 3eura za jedno kilo sa oplatí.
 Proteíny používam do pečenia na miesto cukru keďže sú sladené a nepijem ich lebo mi to nechutí. Lyofilizované ovocie (alebo ako sato píše) som si kúpila aby som si spravila jahodové arašidové maslo takže držte palce ako sa vidarí. Inak sú takto chutné a chrumkavé.
Samozrejme moje orieškové masla alebo Proteinella u mňa nesmie chýbať toto sú jednoducho závisloti a keď vidím tie hnusné cukrové sladkosti v obchode iba sa na to pozriem a poviem si fuuuj.
 NutsNmore som si obľúbila niektoré sú chrumkavé iné jemné a každé ma inú chuť proste TOP
 Dostala som pod stromček od ocina on vie čo ja ľúbim
 Tieto formičky na puding v zľave nekúp to, kožka sa už neurobí. Inak ako pozerám na ten tanier on je oválny a na fotke to vôbec tak nevyzerá fotila som zo zleho uhla nevadí ale aj tak ovsená kaša bude v ňom ako vyšitá ♥ a sklené male nádobky na dip alebo na miešanie
A jeden malý typ: ak vám doma ostane čerstvý kokos a neviete čo sním škrabkou na zemiaky si narobíte chipsy dáte na polystyrénovú tácku na radiátor a usušíte. Tak isto si urobíte aj strúhaný na struhadle.

Zaujalo vás niečo? Máte nejaký dobry typ na podobnú mňamku?
Majte sa pekne Romi♥

Komentáre

  1. mnááám

    www.lifemomlucy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem také vyzkoušela pb v prášku od myprotein, ale teda asi zůstanu u klasických másel :D Moc mi to nechutnalo. Jinak na máslech také ujíždím, velmi mě překvapila kombinace mák - kokos, patří k mým nejoblíbenějším ♥ Ale i kešu je lahoda :) Rostlinná mlíčka vypadají krásně. Když jsou ve sklenicích, tak je člověk ještě může využít, což je také super. A datle se hodí vždy, já z nich dělám domácí bombus tyčinky :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam, máš toho hojne, určite by som si vedela aj ja vybrať. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára