STOP TOXÍNOM s Elixir Jeunesse od Yves Rocher

Ahojtee, už vyše mesiaca testujem túto perfektnú zelenú radu od Yves Rocher dorazila mi niekedy začiatkom decembra a ja som sa pustila ihneď do testovania. 
Úspech séra s dvojakým účinkom Elixir Jeunesse rozhodol o využití koncentrovaného výťažku z aphloie i v ďalších výrobkoch starostlivosti o pleť a vytvoril tak nový produktový rad
Vysoko koncentrovaný extrakt tak pôsobí na pleť dvoma spôsobmi: regeneruje a chráni pred negatívnymi vonkajšími vplyvmi (znečistené prostredie, UV žiarenie, stres, únava)
Výrobky sú ako všetci dobre vieme viac ako 90% zloženia rastlinného pôvodu, bez minerálnych olejov, silikónov a parabénov. 

 Roll-on na očné okolie 15ml/17,90€
Píšu o ňom....Bojuje proti nepriaznivým vplyvom  urychľujúcim starnutie pleti, posilnením reparačných a ochranných systémov pokožky.  Pleť v okolí očí voľne dýcha, pohľad je žiarivý a odpočinutý. Kruhy a vačky pod očami nie sú tak zreteľné. Napomáha k vyhladeniu vrások v okolí očí.
Veľmi som si obľúbila tento krém na očné okolie, ľahko sa sním pracuje. Má úplne jemnú textúru, takže pri jeho aplikácii nie je nutný žiadny zásah prstov na rozklepávanie krému, lebo on to zvládne perfektne sám. Za pomoci troch zabudovaných guličiek jemne premasíruje očné okolie a príjemne schladí. Krému postačí takto málinko pod jedno oko, takže sa ani rýchlo nemíňa. Pokožka v okolí očí je vypnutejšia a vyhladenejšia. Ja ho uskladňujem v kúpeľni na okne neviem si predstaviť, že by som každé ráno a večer bežala preň hore dole schodami do chladničky.

Sérum s dvojakým účinkom 30ml/26,00€
Píšu o ňom ....Nachádza sa vo flakóne s kvapkadlom obsahuje 8 patentov proti starnutiu pleti. Pôsobí v hĺbke, štruktúra pokožky je opravená a posilnená na povrchu. Obmedzuje oxidačné pôsobenie, zlé vplyvy znečisťujúcich látok.
Flakónik ako aj všetky obaly sú z recyklovateľného skla a plastu. Konzistencia je jemná mierne gélovitá. Za pomoci tyčinky aplikujem pár kvapiek na tvár rozotriem a po chvíli sa okamžite vstrebáva, takže hneď za tým je možné aplikovať krém. Tyčinka zaručuje hygienické používanie séra. Toto je moje prvé sérum na tvár a zistila som, že aby to všetko spolu perfektne fungovalo a pleť chránilo, je potrebné ho použiť ešte pred krémom. Pleť je po sére jemná, suchá, vypnutejšia a chránená viac, ako keby použijem len samotný krém.

Expresná okysličujúca maska 75ml/18,50€
4 patenty proti starnutiu pleti, vhodná na aplikáciu 2x týždenne naniesť v dostatočnej vrstve na tvár. Nechať pôsobiť 5-10 minút, potom zotrieť zvyšky masky pomocou kozmetického tampónu. Neoplachovať vodou a vyhnúť sa okoliu očí.
Maska je jedna z tých vecí, ktoré nerada používam, dôvod je ten, že sa mi to nechce dávať dole ale budiš, predsa som ju nemohla nechať tak a musela som ju vyskúšať. Musím povedať, že som urobila fakt dobre. Textúrou je jemná a ľahko sa na pleť nanáša. Po prvom použití som mala ešte zmiešané pocity, že ju musím dávať dole kozmetickým tampónom, ale ja som použila na jej odstránenie kozmetickú utierku. A na moje prekvapenie som ostala v nemom úžase, ako táto maska perfektne zhydratovala pleť. Teda som to cítila, ako pri jedinom produkte z tejto rady, že je pleť hydratovaná na pocit, aj na dotyk. Kozmetickou utierkou sa odstraňuje ľahko a potom mám pocit, že nemusím už používať za ňou žiadny krém a teda ani nepoužijem, lebo masku používam výhradne večer. Píšu, že sa nemá používať v okolí očí, ale ja ju používam aj pod oči, keď tak výborne hydratuje to by bol hriech ju tam nedať. Môže sa stať, že niekomu to nevyhovuje , ale u mňa prejde v pohode nijako okolie oči nedráždi.

Detoxikačný micerálny gél 200ml/7,90€
Píšu o ňom... Svieža hydratačná textúra odstraňuje stopy líčenia a nečistôt. Posilňuje reparačné a ochranné systémy pleti. Pokožka je jemná, vyhladená a detoxikovaná.
Používať ráno a večer.
Môj prvý micerálny gél, ktorý bol pre mňa úplnou novinkou. Na kozmetický tampón je potrebné naniesť väčšie množstvo gélu teda u mňa je to tak. Lebo keď dám málo, tak to nestačí. Inak je perfektný a šikovný v odličovaní a čistení pleti. Veľmi dobre odstraňuje špirálu z očí, kde vôbec ale vôbec neštípe a tak isto výborne čistí pleť od vonkajších nečistôt. Dôležité je, že pokožku nijako nevysušuje ale chráni.

Denna omladzujúca starostlivosť 50ml/23,00€
Intenzívna nočná starostlivosť 50ml/23,00€
Krémy ktoré už na pohľad vyzerajú odlišne ale úlohu majú tú istú. Obidva majú ľahkú a jemnú textúru, dobre sa roztierajú a ihneď sa vstrebávajú do pokožky. Samozrejme ich treba použiť až po nanesení séra. Od kedy používam celkovo produkty teda krémy na tvár od YR viditeľne sa mi  pokožka zlepšila. Tým chcem povedať, že aj keď nie sú tieto krémy mastnejšieho charakteru, pokožka sa mi prestala šúpať a hlavne na nose. Suché a šupinaté miesta zmizli, väčšinou som mávala najväčší problém cez zimu a teda aj to pominulo. Čo sa týka vrások nemám sem tam sa nejaká nájde, ale zatiaľ som nepostrehla ich vyhladenie pri používani produktov možno aj pre to, že ich nemám ešte tak viditeľné ako zrelšia pleť.
Čím ďalej tým viac začínam veriť, že aj keď drahšie ale prírodné produkty sú tou správnou voľbou pre mňa a nemusia byť ani mastné, stačí že sú kvalitné. Vôňa produktov mne absolútne vyhovuje je krásna s vôňou rastlinky.

Skúšali ste? Zaujali vás produkty?

Romi

Komentáre

  1. Tieto produkty ma zaujali ale ešte som ich neskúšala :-) Narozdiel od teba ja masky milujem a mám aj tie, ktoré sa môžu používať každý deň ;-) Vyžívam sa v tom a musím poklopkať, že moja pleť sa mi aj adekvátne odvďačuje tým, že s ňou nemám nejaké problémy :-)

    Suesanqa Súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po tejto skúsenosti s maskou to asi prehodnotím:) lebo som si ju obľúbila

      Odstrániť
  2. Taky jsem je ještě nezkoušela a ani jsem si jich v prodejně nevšimla, každopádně děkuji za pěknou recenzi :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super, že obaly jsou recyklované :) Páni, že si pamatuješ, jak to všechno po sobě aplikovat, je toho tolik :O :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Yver Rocher mám ráda šampony. Tyhle produkty vypadají taky skvěle, až si tam někdy půjdu koupit zase šampon, určitě kouknu i na tyhle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Táto rada vyzerá naozaj skvelo! Najviac ma zaujal však očný krém a pleťová maska :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sérum sa mi veľmi pozdáva, určite sa naň v obchodíku pozriem. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára