Moje prvé TREND IT UP výrobky

Ahojtee tento rok som sa ešte neozývala takže vám prajem všetko dobré v Novom Roku a veľa úspechov. Neviem či len u mňa je to tak, ale strašne rýchlo mi ten rok ubehol a ani sa nestihnem spamätať a za chvíľu tu je tepluuučko. Aj keď táto zima je naozaj mizerná oproti tej minulej ešte som sa lyžovať nebola takže snáď sa mi to podarí. Ďakujem aj DM-ke za tieto krásne výrobky o ktorých vám budem dnes písať. 
Trend It Up Bold Glitter lak na nechty
Hneď ako som ho zbadala, nič iné mi nenapadlo pri pohľade naň, len že aký kráááááásny. Pamätám si ako som mala pár krát takéto trblietavé laky na nechty, ale to sa nedá s týmto ani porovnať. Obsahovali pár lesknúcich sa čiastočiek a keď som ich chcela mať na nechte viac, musela som ich dolovať z fľaštičky, alebo necht natierať aj 5x za sebou. No pri tomto stačí pretrieť raz a pozrite koľko tam toho je. Na nechtoch je natretá len jedna vrstva pri dvoch by to bolo ešte hustejšie.
Lak obsahuje plochý štetček pri ktorom sa ľahšie a efektívnejšie pracuje a teda aj nanáša. Páči sa mi že na štuplíku z vrchu je vyryté aj logo Trend It Up, je to zaujímavejšie a originálnejšie. Tmavý lak v podobe trblietavých čiastočiek som ešte nemala a o to viac ma zaujal, lebo čierny lak na nechtoch sa mi veľmi páči a spolu s týmto to môže byť pekná kombinácia. Lak na nechtoch vydrží 3-5 dní záleží od toho aké tvrdé sú nechty a čo s rukami stále robíme. Ja mám dosť ohybné mäkké nechty takže sa stane, že niektorý necht je olúpaný skôr ako ostatné. Ale aj tak ho zaraďujem medzi laky na nechty, ktoré mi vydržia na mojich nechtoch najdlhšie. 

Trend It Up Intense Color Last Lip Stylo odtieň 040
Ja osobne by som ho pomenovala ako Extrémne držiaci matný rúž na pery. Vidím, že kozmetika ide stále do popredia a postupne sa výrobky stále viac zlepšujú. Pár matných rúžov čo mám doma sa teoreticky nedá nazvať ani matnými. Táto farba sa mi strašne páči nie len konkrétne na rúžoch, ale aj na ostatných veciach ako napríklad doplnky do domácnosti.
Rúž sa nachádza v malom vysúvacom pere, obal je matný, na jedno otočenie ho vysuniem celý a krásne vonia.
Pri pohľade na rúž vyzerá dosť tmavo, ale keď ho nanesiem na ruku ukáže sa zas v inom šate. Na fotkách, kde som ho použila, nie sú upravované žiadnými filtrami. Sama nemám rada, keď si chcem niečo kúpiť a na obrázku to vyzerá úplne iný odtieň ako v skutočnosti. Takže dole na ruke úplne inak vyzerá ako na perách z bleskom a bez blesku.
Z jeho nanášaním som sa trochu potrápila, lebo som neni zvyknutá až na takéto perfektne matné rúže a so spodnou perou mávam trochu problém ju ohraničiť, no nakoniec sa mi to snáď podarilo aj bez štetca to už posúďte vy. Trošku ťažšie sa teda nanáša na pery, ale ten výsledný efekt stojí za to. Na perách drží ako uliaty aj niekoľko hodín. Pri pití na suchý pohár sa mi prvý krát vôbec neotlačí no ak sa napijem po sebe niekoľko krát stane sa, že trošku sa už otlačí ale stále sa drží na svojom mieste. Rúž som dávala dole micerálnym gélom trošku sa aj ten potrápil, ale vyhral to.
A čo vy skúšali ste už Trend It Up kozmetiku? Ako sa vam páči?

Romi

Komentáre

  1. na laky som sa namotala už davnejšie, včera som doplnila zbierku o ďalšie 3, neviem čo do nich dávaju ale držia mi supersky. no rúže som nepozerala ani nič iné, tak vidím že je na čase, kuknúť aj zvyšok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ještě nic jsem od této značky nezkoušela a nějak ve mně vzbuzuje nedůvěru, nevím ani proč :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem vyzkoušela jejich lak. Po potřetí bezbarvým lakem vydržel 4 dny bez poškození :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára