Vianočné dobroty

Pečiem už od začiatku decembra teda už celý rok a baví ma to vymýšľať. Od začiatku decembra také skôr vianočné dobroty a zdravé. Aby ste si ale nemysleli že mi sme z tých čo sme vždy mali napečené aj 13 druhov vianočného pečiva to je úplne zbytočné. Čo som napiekla to sa v priebehu decembra zjedlo a niečo som porozdávala takže je toho tak akurát.
Viem že všetci sú prejedený a tak ale ukážem vám aspoň čo som piekla. A také ako medovníky a linecké koláčiky sú samozrejme klasika.
Dneska som zjedla za misku makových pupačiek (opekancov) akosi mi zachutili no zajtra bude museť byť už nejaky detox:-D lebo pražená ryba už v druhy deň mi akosi v žalúdku robí ťažobu
Štedrý deň mi slavíme úplne obyčajne v teplákoch s kapustnicou filé, zemiakovým šalátom, opekancami proste žiadne obliekanie veď sme doma len mi:)

Zdravo-nezdravé jednohubky s nugátovým krémom
Zdravé Raffaelo guličky z maslových sušienok

Banánové guľky z časopisu F.O.O.D


 Ďatlové cupcaky s ďatľovo kokosovou plnkou

Mrkvovniky z knihy z Fitka do kuchyne špecial

Snickers šuhajdy
 Crinkles alebo čoko prerníky

Prvý pokus o vianočku vydareny
 Druhý pokus o vianočku vydarený tiež, pritejto mi nenakyslo cesto ale v rúre pekne narástla.

Majte sa krásne a užívajte sviatky♥
Romi

Komentáre

  1. Ahoj Romanka :) Vianočku ktorú si zdielala som robila presne podľa receptu danej majiteľky (až na to že som použila ten rumovy cukor od Dr. Oetcera ako ty :) a dala som farebne kondezovane ovocie :) je taká pekná dúhová hehe :) ... Podarila sa a pustili sme sa do nej ešte Štedrý večer, a už sa rodinka tešila na ráno, kedy bude na ňu viac miesta :) ... teda až na mňa, ja som už bola späť v režime... ako sa ti podarila taká krásna lesklá ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potierala som ju vajcom nie len žltkom samotným:) Ďakujem moja:)

      Odstrániť
  2. Tak tenhle článek jsem neměla vidět, naprosto na všechno jsem dostala chuť, všechno vypadá božsky ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si zlatá ďakujem:) vidím že takýto článok má úspech:)

      Odstrániť
  3. Ty jednohubky s nugátovým krémem vypadají úžasně! A na ty raffaela mám na insta uložený recept :) jinak u toho Crinkles u perníku máš jedno r navíc :) já měla letos 10 druhů zdravého cukroví :) A vánočka se ti velmi povedla! Mě se povedla chutí, zaplést taky ale prostě to upečení nějak nevyšlo :D Krásný zbytek svátků!

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kebyže som u teba, tak odchádzam minimálne s 5 kilami navyše, všetko vyzerá božsky. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No mňam, to vypadá nádherně! Přeji štastný Nový rok 🌹

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Musím říct, že jedním z důvodů proč mám ráda Vánoce je jídlo :D Tvoje cukroví vypadá opravdu skvěle, že bych si zase něco upekla, když je teď už všechno snědeno! Já osobně mám nejraději vanilkové rohlíčky, naopak perníčky mi třeba vůbec nechutnají a letos jsme je vůbec nedělali :) Krasný nový rok!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás perníky tiež nikdy nejdu ani ich nerobievame ale tento rok som sa pre ne rozhodla a našla som aj vyborny recept kde nie su vôbec také tvrdé:) Dakujem♥

      Odstrániť

Zverejnenie komentára