Moje kozmetické novinky a vianočný Yves Rocher

Ahojte, V prvom rade Vám chcem popriať krásne vianočné sviatky.

Ukážem vám moju obľúbenú kozmetiku, ktorú momentálne aj používam. 
Vianočná edícia mi prišla ako prekvapenie v takto krásne zabalenej krabičke, no krásny predvianočný darček od Yves Rocher, Ďakujem. K tomu som dostala aj pekné nálepky na darčeky. A ak by ste chceli ešte na poslednú chvíľu zohnať darčeky tak určite potešíte s tymíto krásnymi vianočnými limitkami s vôňou vanilky a kúzelných lesných plodov.

Červená sada je s vôňou lesných plodov, ktoré krásne sladučko voňajú
-krém na ruky 75ml - ľahký rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva mastný film 
-sprchový gél 400ml - dobre pení rozvonia kúpelňu a hlavne nevysúša pokožku 
-toaletná voda 100ml - jedna sa iba o toaletnú vodu takže cely deň nevydrží inak je perfektná na                                               Vianoce

Biela sada je s vôňou biela vanilka a vonia ešte sladšie
-telové mlieko 200ml - má ľahkú textúru dobre sa rozotiera po pokožke a ihneď vstrebáva 
-tekute mydlo na ruky s pumpičkou 190ml - pení veľmi dobre a ruky umyje ako má 
- balzam na pery - ľahučko sa kĺže po perách a dobre hydratuje ako všetky tieto skvelé balzamy
- telový balzam 150ml - má hutnejšiu konzistenciu na veľmi suchú pokožku takže pre také sušienky                                            ako ja úplne najideálnejšie a na pokožke cítim že sa jemne drží 

Ja sama takéto sladké vône milujem o to viac keď sa jedná o Vianoce. Krém na ruky je neoddeliteľnou súčasťou zimy pretože rukami robíme všetko a najviac trpia. Sprchový gél je samozrejmosť, ktorý prevonia celú kúpelňu. Toaletná voda ako doplnok. 
Telové mlieko je záchranca vždy mierne suchej pokožky a vôňu cítiť nejaký čas. Tekuté mydlo na ruky sa bude pekne vynímať pri umývadle v kúpelni. Balzam na pery vždy po ruke a chráni pred ich popukaním. No a telový balzam na veľmi suchú pokožku tela, ktorý ju premastí a ochráni. 

Rada Elixir Jeunesse, ktorú momentálne testujem mala by chrániť pleť proti vonkajším škodlivinám čo vnikajú do pokožky počas celého dňa a obsahuje: pleťovú masku, čistiaci micerálny dél, sérum, krém na očné okolie, denny krém a nočný krém. Takže určite bude recenzia. Krémy majú jemnú perfektnú konzistenciu a micerálny gél je tiež veľmi dobrý. Takže zatiaľ len toľko.

Šampóny od Yves Rocher som si kúpila už niekoľko a tento žihľavový je ďalší pán na umývanie. Nesvrbí ma z nich pokožka hlavy a vlasy umývajú výborne. Tak že si to bez nich už moje vlásky nevedia ani predstaviť. No a ta vôňa naozajstnej žihľavy ma teda dostala. Napodobenín žihľavy už bolo dosť.

Hydratačné telové mlieko Aloe Vera tiež som mu v obchodíku neodolala má pumpičku a veľké balenie. Krémovosť je super ľahko sa rozotiera a zanecháva pokožku vláčnu a hydratovanú. Vôňa je krásna jemná a pokiaľ máte aloe vera radi určite vám ulahodí.
Majte sa krásne
Romi

Komentáre

  1. Nic z toho jsem nezkousela, ale děkuji za tipy :)
    Taky ti přeju krásné vánoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujala mě ta bílá sada, vůně vanilky musí být skvělá. A má to super obaly. Krásné Vánoce ♥

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj :) Nad tou Vianočnou sadou od Yves som uvažovala pred Vianocami ako darček pre mamku :) Nakoniec voľba padla na ich na ich zvýhodnený balíček olivových výrobkov (sprcháč, telový krém, krémy na ruky a olej do kúpeľa ). Mamina ešte nevyskúšala, ale verím, že bude spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára