Typy na produkty od Yves Rocher: Jemný odličovací krém a starostlivosť proti vráskam

Určite tieto produkty už niektoré poznáte ale ja sa vám poznažím tiež čoto o nich napísať. Ak neviete čo kúpiť ako darček pre kamarátku, sestru či maminu alebo pre seba samú, možno vám s tým trochu pomôžem. 
Yves Rocher Sérum Végétal Intenzívna nočná starostlivosť proti vráskam 50ml/15,80€
Píšu o ňom: Jedinečný rastlinný nočný krém bez silikónov, ktorý nechá pleť po celú noc voľne dýchať. Je inovatívny svojou ľahkou, osviežujúcou textúrou, vďaka ktorej je pleť od prvého prebudenia vypnutá a rozjasnená.
Viac než 90% zložiek prírodného pôvodu. Bez minerálnych olejov, farbív či parabénov. Nanáša sa každý večer na celú tvár. S každou ďalšou nocou sú vrásky menšie a pleť získava späť svoj prirodzený jas.
Ja osobne ešte vrásky viditeľné nemám tak som ho podarovala mamine, ktorá ho používa. Pre zvedavosť som ho raz vyskúšala aj ja aby som zistila ako vlastne pôsobí.
Začnem jeho konzistenciou, ktorá je skôr taká gélovitá a zvykne sa ťažšie nabrať na prst. Ak by ste chceli nabrať väčšie množstvo musíte krém prstom podobrať inak z vrchu sa ako keby kĺže a naberiete iba minimum, čo je úplne postačujúce. Záleží už na vás. Po použití na tvár som zaznamenala okamžité vstrebanie krému, pleť je na dotyk jemná, vyhladená, vypnutá a neleskne sa. Mamina hovorila, že sa trochu lepí ale ja som toto nepostrehla. Takže záleží asi aj podľa typu pokožky alebo ako sa hovorí sto ľudí sto chutí. Vôňa je príjemná osviežujúca a nevtieravá tak, že po použití ju už nie je cítiť.
Všimla som si, že po dlhšom používaní ako ho mamina používa, na pohľad je pleť vypnutejšia, rozjasnená a jemnejšia. 
A najhlavnejšia zložka, ktorú krém obsahuje je kosmatec kryštáľový ,,rastlna života", /rastlina pôvodom z africkej púšte, je pestovaný v rámci ekologického poľnohospodárstva priamo v La Gacilly, tzv. eko-dedinke jej zakladateľa/, ktorý aktivuje bunečné mechanizmy a aktívne tak pôsobí v boji proti vráskam v prirodzenom súznení s pleťou. Ďalej výťažok z ryže obnovuje bunečné dýchanie pleti a podporuje jej okysličovanie.
((Obal je vyrobený z recyklovateľného skla, pre výrobu papierového obalu je využívané drevo z trvale udržateľných lesov))

Yves Rocher Sensitive Végétal Jemný odličovací krém pre cistivú pleť Eco-tuba 125ml/6,50€
Píšu o ňom: Nepenivý odličovací krém, ktorý obsahuje rastlinné víťažky z rastliny sigesbeckia orientalis. Jemne čistí i tú najcitlivejšiu pleť a rovnako, ako celý rad, zmierňuje zápalové reakcie pleti a posilňuje jej ochrannú bariéru. Listy tejto rastliny vytvárajú bariéru proti vonkajším agresívnym vplyvom a poskytujú pokožke okamžitú úľavu.
Používa sa na suchú tvár a masíruje pre odstránenie líčidiel a nečistôt vrátane očí. Potom opláchnuť vodou. Pleť je dokonale vyčistená a neprejavuje známky pnutia.
Ja používam aj iné výrobky z tejto rady ako micerálnu vodu a osviežujúci sprej na tvár s ktorými som tiež spokojná.
Krém je jemný, ľahko sa sním pracuje a šetrne vyčistí pleť. Po odlíčení s ním nemám vôbec pleť začervenanú (a to hlavne v okolí očí), ako keď sa odličujem vatovým tampónom a odličovacou vodou (vtedy zvykne byť pleť vysušená a začervenaná, kedy treba ihneď použiť krém).
Skúšala som ho použiť hneď v kombinácii s vodou a vtedy tak dobre neodlíči - takže na toto pozor. Treba ho použiť iba na sucho bez použitia vody, chvíľu pomasírujem sním pleť, oči a vidím ako sa všetko oddeľuje od pleti make-up a špirála z očí no a potom už príde na rad voda, kedy všetko opláchnem a perfektne pleť vyčistí. V očiach absolútne neštípe je šetrný a pleť nie je po použití napnutá. Takže ak potrebujete rýchlo a šetrne odstrániť nános make-upu (po ťažkej noci) je to úžasný pomocník. Neskôr mi trochu slzilo oko ale to môže byť spôsobené aj špirálou.
 Rad Sensitive Végétal pôsobí :
-zmierňuje zápalové reakcie pleti o 30%
-posilňuje ochrannú kožnú bariéru o 50%
-zvyšuje stimuláciou regeneračných mechanizmov kože o 40%
Poznáte tieto výrobky? Skúšali ste ich? Alebo používate podobný odličovací zázrak?

Majte sa krásne
Romi

Komentáre

  1. Ahoj Romi. Yves nepoužívam. S maminou máme Oriflame, takže všetko objednávame odtiaľ. Teraz som však mimo domova a chcem vyskúšať iné značky. Určite pozriem aj týchto výrobkoch. Máš nejaké skúsenosti s ich výrobkami na zmiešanú pleť? Ak áno, ako ťa vyšli cenovo? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od tejto značky nájdeš skôr rozdelenie na suchú, mastnú a citlivú pleť či problematickú. Ja mávam tiež takú zmiešanú pleť , že cez leto používam ľahšie krémy ktoré nie sú mastné a cez zimu používam také mastnejšie krémy. Teraz by sa ti možno zišlo niečo na suchú alebo citlivú pleť. Ja som mala na citlivú a bola som spokojná. Ceny sa pohybujú okolo tých +-13€ záleži čo. Oriflame som tiež používala ale dávaju tam dosť chémie tak to obmedzujem:)

      Odstrániť
  2. Krém na odlíčenie je skvelý nápad, mne sa tiež páči, určite si ho v budúcnosti zaobstarám. :)

    Rebelliouslily SÚŤAŽ!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odličovací krém je zajímavý, nikdy jsem o něm neslyšela. Yves Rocher si ráda kupuji, hlavně ty voňavé sprchové gely :-) třeba kávový nebo kokosový :-) sérum mě až tak nezaujalo, protože ráda používám spíše hutné krémy než lehká tekutější séra.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Výrobky neznám, slyším o nich prvně :) Naštěstí zatím vrásky řešit nemusím a mamka (a ani já) kosmetiku nějak nepoužíváme :D :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Yves Rocher mám veľmi rada :) A musím povedať, že celkom verím tejto kozmetike :)

    DEZIRÉ

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja síce vrásky tiež ešte nemám, ale ja som sa zamilovala do tej konzistencie krému, oreto ho mame neposuniem <3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím že to ani neni problem lebo určite neublíži:)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára