Avon Foot Works nôžky traste sa

Ako som očuchala ich vôňu v časopise hneď som vedela že musia byť moje. Aj keď nie som veľmi zástanca produktov na nohy, lebo ja si nohy natieram aj obyčajným telovým krémom tak som sa rozhodla pre túto sadu. Vôňa kokosového orecha mi neskutočne učarovala a neodolala som. 
V sade sa nachádza Avon Foot Works peeling na chodidlá s výťažkom z kokosového orecha. je vhodný na drsné a suché oblasti na chodidlách a tým vyhladí a zjemní pokožku. Ja nemám problémy z drsnými alebo popukanými chodidlami ale suché miesta sa tam nájdu. Keď ho používam vypnem vodu a jemne si chodidlá masírujem je to naozaj príjemný pocit masáže nôh. Peeling obsahuje jemné zrniečka ako piesok a dobre sa sním pracuje. V zložení obsahuje aj nejaký parabén čo ma sklamalo ale výhodou je že sa to za chvíľu zmyje.
Avon Foot Works Hydratačný krém na chodidlá parabény v zložení neobsahuje takže to je celkom dobre. Ja ho namažem po použití peelingu a nôžky dobre zjemní. Treba masírovať až kým sa nevstrebe. Má ľahkú textúru takže on sa vstrebe celkom rýchlo a nezanecháva mastný film na chodidlách. No a ta jeho vôňa prenádherná tú musím stále čuchať tej neodoláte ak máte radi kokosovú arómu.
Avon Foot Works chladivý sprej na chodidlá popravde neviem aký význam zohráva tento sprej na chodidlá, keď tam neuvádzajú ani to, že pôsobí proti pachu alebo poteniu. Lebo proti pachu absolútne neúčinkuje, a proti poteniu už vôbec. Ta jeho vôňa trvá chvíľu a stratí sa. Ďalšia vec je, že obsahuje dosť alkoholu lebo pomerne dosť ho tam aj cítiť. No a či chladí? Iba v momente ako ho nanesiete.  Takže ak má niekto obhajobu pre tento zbytočný produkt rada si ho prečítam.:)
Sadu som si kupovala že bola za dobrú cenu inak by som si sprej nekupovala.
Čo poviete na ten sprej? Pre mňa zbytočný produkt.

Majte sa pekne
Romi

Komentáre

  1. Sada krásne vonia, mne sprej nesmie chýbať hlavne v lete, vtedy je pre mňa príjemným osviežením unavených nôh. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára