Obývačka srdce domova

Ahojte, určite poznáte keď sa neviete rozhodnúť medzi klasikou-pohodlnosťou alebo modernosťou. No ja som v tomto mala jasno, aby to čo si kúpim bolo pohodlné, praktické a samozrejme aby som sa tam cítila dobre. A toto bol neustály boj medzi mnou a priateľom on chcel moderné a ja niečo, kde sa musím cítiť dobre. A tak neskôr si už dal nejaké tie veci vysvetliť, až sme sa na koniec zhodli na jednom. Nejedná sa len o samotnú obývačku v tomto ale aj o ďalšie dôležité veci pre mňa ale o tom už na budúce..

Obývačka obývacia stena, gauč večné dohadovanie. Ale ako som povedala chcem niečo kde sa budem cítiť dobre: nechcem žiadny gauč, ktorý obsahuje ako operadlo vankúše (nízke, nepraktické a pohyblivé), nechcem žiadnu eko-kožu lebo blízko máme krb a to by nedopadlo dobre, nechcem veľmi nízke operadlo (kde by som si oprela hlavu?), nechcem veľmi mäkký sedák (časom sa to vysedí a bude potreba skoro vymeniť za nový)..atď ... určite to poznáte... držím sa toho, ,,že moderné neznamená dobré a útulné".

A tak vám teraz ukážem čo sa mne nepozdáva (aj keď sa mi to vlastne aj páči) dávam prednosť pohodlnosti a tiež aj kvalite.
Pekná predstava sedíte na gauči a hneď si môžete pustiť hudbu alebo podsvietiť gauč. Páčilo sa mi to ale nie do útulnej obývačky. Viem si ju predstaviť kdesi v kancelárii, alebo niekde v "párty dome" kde sa stretáva veľa ľudí inak je to zbytočnosť.
Hrozné vankúše viete si predstaviť na tejto sedieť? Ja teda nie. Opierka do polovičky vankúša ja sa opriem, vankúš sa v polovici zlomí a už som opretá o stenu. Na pohľad je to pekné ale nepraktické.

Gauč, ktorý by som si už vedela doma predstaviť
tento prvý je čistá nádhera. Na pohľad pohodlný moderný a dokonca pre mňa aj dosť luxusný. Ostatné sú iba príkladom aké by som si asi vedela vybrať.

Na koniec vám ukážem náš, ktorý sme si vybrali. Predtým mesiace hľadania a raz sme sa zastavili náhodne v obchode, že sa ideme len tak pozrieť. Padol nám do oka a už sa robila objednávka. Podľa mňa netreba hľadať ale brať prvé čo sa vám zapáči. Lebo pri neustálom hľadaní nič nenájdete.
Objednávali sme opačnú stranu ako je tento s taburetkou a samozrejme bez tohto stolíka. Takže naša obývačka to už má spočítané. Ladená do bielo - tmavej až čiernej plus doplnky ako koberec tyrkysový.

Tak dúfam, že som nikoho nepohoršila ani nič toto je len môj štýl moja voľba a inšpirácia pre vás možno malá rada ako niečo hľadať.

Máte podobný názor alebo úplne iný?
Majte sa krásne Romi

Komentáre

  1. Zajímavý článek, zrovna s přítelem sháníme nový gauč, takže i užitečný :). Hezky jste nakonec vybrali :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já moc moderní sedačky nemám ráda, ale musím říct, že jsou neuvěřitelně pohodlné. Taky nás čeká v budoucnu koupě nové, tak jsem si ráda článek přečetla.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára