Najúžasnejší píling na telo aký som mala

Ahojtee, určite tento produkt veľmi dobre poznáte takže ho netreba nijako extra predstavovať iba tak v stručnosti ako som sním spokojná a tak. Dostala som ho ako darček k narodeninám lebo sama by som si ho asi nekúpila, keďže som ani nevedela kde si ho môžem u nás zakúpiť. No nakoniec som sa dozvedela že sa nachádza jedna predajňa v meste kde Soaphoriu ponúka. 
Soaphoria telový peeling ovocný sad 250ml
Celotelový jemnozrnný soľný píling na báze olejov a masiel organického pôvodu, vhodný na všetky typy pokožky. Pokožku čistí do hĺbky, šetrne odstraňuje odumreté bunky z jej povrchu, tým ju zanecháva čistú, prirodzene obnovenú a žiarivú. 
Priznám sa, že čo o ňom píšu čítam až teraz keď toto píšem a pridala by som k tomu, že pokožku necháva aj krásne voňavú a hydratovanú. Nie je nutné po umytí používať žiadny telový krém. Pyžamo mi po ňom krásne rozvoniava a neviem sa tej arómy nabažiť. 
Nevedela som ani to, že píling je soľný lebo samozrejme ja nečítam nič, rovno používam. A tak som bola zvedavá ako chutí, oblízla som si ruku a vtedy mi bolo jasné, že je zo soli. Ako píšu na obale "Zastav vodu, kým ma používaš." a sakra mali pravdu. Inak by vám len tak pretiekol aj kubík vody, kým by ste sa rozmaznávali s týmto voňavým zázrakom. Dá sa povedať, že je to môj druhý píling, ktorý mám a s tým prvým sa to nedá ani porovnať. Mala som čokoládový od avonu a po ňom som mala kožu suchú ako púšť. 
Prvé čo ma upútalo je jeho obal, ktorý je zo skla fakt si nechali na tom záležať. Dokonca keď prinesiete prázdny obal do predajne dostanete zľavu na ďalší produkt. Po tom je samozrejme jeho úžasná vôňa, ktorú keď okúsite nebudete chcieť prestať ho používať. No a na koniec to najlepšie, že pokožku perfektne hydratuje. Po umytí keď vychádzam zo sprchy sa opatrne utriem uterákom, aby to všetko olejovo-voňavé neostalo na ňom. A tak máte potom pokožku krásnu, voňavú a hydratovanú do druhého dňa po použití jediného produktu.

Poznáte ho? Ste sním spokojné? Uvítam nejaké typy na podobné produkty. Ďakujem♥
Romi

Komentáre

  1. juuuj Sopahoria má skvelé produkty, takže si viem predstaviť tvoje nadšenie z tohto peelingu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno popravde to bolo prekvapivé nadšenie aký je skvelý lebo som to nečakala:)

      Odstrániť
  2. Ja ho mám vo verzii Soapgasm Žena a je totálne dokonalý ♥ nedávno som recenzovala na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Soaphoria nikdy nezklame, třeba řada Mléčné potěšení je pecka. Ještě raději mám ale přece jenom značku Navia, také ze Slovenka. U vás to s kosmetikou opravdu umí :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No teda Naviu ani nepoznám ale aj u vás je dobrá česká kozmetika tiež:)

      Odstrániť
  4. Super tip na peeling. Já jsem na ně ujetá a tenhle vypadá moc dobře, až budu mít teď cestu kolem Prahy a Chodova, určitě si skočím pro Pomeranč se skořicí, to bude na podzim hezká vůně. :)

    Beautylife by Sasha

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára