Zdravá strava na mojom blogu 2

Ahojtee tak čo hovoríte na leto? Konečne prišlo v plnom prúde a bolo poriadne teplo. Ja to teplo mám veľmi rada ako náhle sa ochladí o nejakých par stupňov už to cítim že mám hneď studené ruky aj nohy. Nerada sa opaľujem ale za to najradšej by som bola niekde vykvasená na nafukovačke na vode alebo plávala vo vode vydržala by som tak aj celý deň asi to aj chápem, kedže som vodné znamenie.

Tak dneska vám ukážem ďalšie dobroty pre inšpiráciu, ktoré si kupujem a rada skúšam nové veci čo sa týka zdravších potravín. Minule to boli tekuté dneska sú to dobroty v suchom stave, ktoré si už upravujete podľa seba.
Ovsené kaše na rýchlo zalejem prevarenou vodou chvíľu počkám a mňam mňam. Enjoy kaše proteín porridge obsahujú len 5,9g cukru a chia kaša už 15g cukru na jedno balenie teda 65g. Tie s proteínom už je cítiť že nie sú také sladké ale za to mi celkom chutia a tieto rýchlo-kaše jedávam skôr na večeru. Na raňajky by mi asi nestačili.

Otruby a vločky zatiaľ som si z nich varila iba kašu na raňajky a bola to dobrota. Ryžové a pohánkové vločky keď sa chviľu povaria tak pekne zmäknú.
Burizony som už tak dávno nejedla a spravila som si z nich zdravé tyčinky z arašidového masla poliate čokoládou. Dm Bio kaša ma už tak dávno lákala, že som si ju musela kúpiť táto je oriešková ale zatiaľ som ju ešte neskúšala. Racio ryžové chlebíky sú  veľmi dobré a mala som kombináciu ryžové s kukuričnými, ktoré mi tiež veľmi chutili. Je to dobrá vec, keď je mesiac vo fáze pribúdania a vtedy sa cítim vždy strašne nafúknutá a stále najedená.
Oriešky alebo sušené ovocie samozrejme nesmú nikdy chýbať, keď majú v Lídli akciu na kešu hneď beriem niekoľko balíkov. Farmer mi doniesla kolegyňa z Nemecka ale pravdupovediac tie z lídla sú krajšie očistené. 
Ďalšie moje jedlá na večer keď dostanem chuť na slané, tak chlebíky si natriem domácou nátierkou a pomaly chrumkám.
Poex strúhany kokos toto veľké balenie milujem, lebo vydrží dlhšie ako tie menšie a ja ako kokosový maniak ho teda spotrebujem dosť. Nominal cereálne kaše sú vyborné keď nestíham, ráno je raz dva hotová a môžem raňajkovať.
Castello Holandské kakao najlepšie aké som kedy mala a za 200g má aj super cenu. Kakaove bôby opražené chvíľku na kokosovom oleji s medom dobre zmäknú a sú mňam ako posýpka na niečo, alebo len tak samé.
Rýžové kaše krupička alebo instantná obidve sú mňam. Jedná sa varí druhá nie ale nikdy si neviem vybrať.
GymBeam Protein Mug cake mix je veľmi dobrá vec len zmiešate s mliekom dáte do hrnčeka do mikrovlnky a papáte. Protein pancake mix mi darovala kamarátka a akosi sa mi priliepajú na panvicu, keď ich chcem otočiť ešte nie sú hotové a keď ich nechám dlhšie rýchlo prihárajú. Takže mám na ne fígeľ na slabom ohni ich treba robiť. Chvíľu si teda na dobrotu počkám, no čo by som kôli raňajkám neurobila. Zo začiatku mi vadila taká ich zvláštna chuť po sušenom či pokazenom mlieku a vajíčkach ale zvykla som si. Inak mám radšej normálne domáce lievance, ktoré si namixujem sama.
Proteíny zo začiatku ma nelákali veď necvičím tak načo? Ale postupne ma prepadla zvedavosť a už mám dva jeden je vanilkový a druhý biela čokoláda. Pridávam ich do koláčov pekne osladia a nemusím pridávať ani sladidlá. 
Emco kaše tie nikdy nesklamú určite poznáte a aj bodíky zbieram jednu misku mám už doma aj s lyžičkou. Alnavit bezlepková kaša v Dmke bola zlacnená no hádam ju tam Romanka nenechá :-D
Crownfield jemné ovsené vločky ktoré zbožňujem a kupujem dookola. Emco Mysli tieto s orieškami a semienkami sú veľmi dobré mala som aj s konopnými semienkami ale u nás ich akosi neviem nájsť. A mysli s hrozienkami som si všimla až doma takže hrozienka tešte sa ako vás povyhadzujem:-D
Lupienky u mňa akosi nejdu lebo sú celkom tvrdé ale možno keď ich uvarím v mlieku budu mňam.
Pukance pohankové a pšenové či prosové? ďalšia novinka pre mňa no nevyskúšaj.
Taký vnútorný detox, zelený jačmeň ako čaj, pohánkové šupky sa používajú tiež len na čaj a je z nich výborný. No a Matcha Tea nejako sa sním neviem ešte skamarátiť. 
Bio Chlorella 4 tabletky na lačno ráno a vyčistenie čriev zaručené. Nemyslím tým že vás bude preháňať ale budete mať to, čo z vás vínde zelené :-DD

Tak čo hovoríte pochutili ste si už na niečom? Čo vás zaujalo?
MAJTE SA PEKNE
Romi

Komentáre

  1. Tie kaše a kakao vyzerajú výborné, určite si ich kúpim, vďaka za tip. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujali mě pohankové šlupky, také jsem je viděla ve zdravé výživě, ale nikdy nevěděla, co se z toho dělá :)

    https://wantbefitm.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Burizony sú moja láska už od detstva! :D Ani som nevedela, že sú zdravé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekný vstup. A podľa môjho názoru je potravinový doplnok Prolesan Pure fórum veľmi užitočné na chudnutie. Poznáte tento doplnok výživy?

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára