Pure Calmille nová láska k harmančeku

 Zdravím vás dievčatá, máte radi vôňu kamiliek teda harmančeka? Mne táto vôňa teda počarovala. Už nejaký čas testujem tieto výrobky a tak vám napíšem čo to o nich, aby ste sa mohli inšpirovať pokiaľ sa neviete ešte rozhodnúť, aký krém či odličovač na tvár si kúpiť.

Ikonický rad Pure Calmille je úspešný na trhu už od roku 1964 a prichádza v novej podobe, s vylepšeným zložením a vyššou koncentráciou aktívnej látky. Účinnou zložkou je extrakt z 3 druhov harmančeka pestovaného v bio kvalite na poliach, priamo vo francúzskej La Gacilly v rodisku zakladateľa tejto značky Yves Rochera.
Pleťový krém na deň aj noc Yves Rocher Pure Calmille 50ml - ľahký zamatový krém zanecháva pokožku hebkú, hydratovanú a zároveň jej poskytuje dôležitú ochranu. Krém je vhodný na dennú aj nočnú starostlivosť, cena 14€
Začnem jeho obalom, ktorý sa nachádza v sklenenom tégliku a tak pôsobí luxusnejšie čo sa mi páči. Ďalšou jeho skvelou vlastnosťou a teda tou hlavnou je konzistencia, ktorá je jemnučká a ľahko sa vstrebáva do pokožky a pleť mám hydratovanú po celý deň. Za to, aké má nemastné zloženie, sa mi vôbec netvoria po tvári šupinky od kedy som ho začala používať. Inak som mala so šupinkami vždy veľký boj, či bolo leto alebo zima a to hlavne na nose. Vôňa je pekná nevtieravá po nanesení ju už vôbec necítiť, takže sa netreba báť, že ju bude cítiť na dva metre. Na nakrémovanie mi postačí úplne malé množstvo lebo sa veľmi dobre rozotiera. Na noc som ho skúšala par krát a myslím, že spokojný sním bude každý, komu nevyhovujú mastné krémy. Ja som na noc verná mojej stálici mandľovému krému. Takže za tento krémik palec hore a určite odporúčam. 

Odličovač a tonikum 2v1 Pure Calmille 200ml - jemná svieža textúra rýchlo a ľahko odlíči nečistoty z pleti. Nie je nutné po použití pleť oplachovať vodou. Cena 6,50€
Ďalší pán, ktorý ma neuveriteľne opantal. Čistiace mlieka mám hrozne rada, lebo sa odličujem hlavne s nimi a to predovšetkým oči. Keďže pokožka v okolí očí je dosť jemná a tenká tak ju nechcem zbytočne vysúšať a dráždiť rôznymi micerálkami a čistiacimi vodami, ale odličujem výhradne mliečkom. Toto tonikum som si tak zamilovala, že si už iné ani neviem predstaviť používať. Maskaru odlíči úplne bez chybičky a čo je najdôležitejšie, že v očiach vôbec neštípe. Má úplne jemnú ľahkú textúru. Natriem si ho zľahka na kozmetický tampón, pár krát sním prebehnem po očiach a špirála je preč, tak isto ako aj make-up. Pleť zanecháva jemnú a hydratovanú, takže nie je nutný po odlíčení žiadný krém. Za toto tonikum dávam všetky palce hore.

A do tretice tu mám jemný hydratačný krém na pleť a telo Yves Rocher Pure Calmille - krém je vhodný na každodenné použitie. Dokonale chráni a hydratuje pokožku celého tela. Cena 9,90€. Ak potrebujete niečo univerzálne a nechcete so sebou vláčiť celú kozmetickú výbavu, alebo potrebujete minimum vecí, tak tento je ten pravý. Záchranca vždy po ruke, ktorý je vhodný na tvár telo alebo aj ruky. Je trošku hutnejší ale nie vôbec taký mastný ako klasická nivea a predsa hydratuje veľmi dobre. Pokožku zanecháva jemnú a neostáva po ňom mastný film. Obal je obyčajný umelý a aj tak sa mi páči najviac, určite zaujme hneď na prvý pohľad "kamilkovým srdcom".

Skúšali ste už niečo z tejto rady? S čím sa najradšej odličujete?

Majte sa krásne
Romi

Komentáre

  1. Zatiaľ som nič z toho neskúšala ale tieto výrobky vyzerajú zaujímavo 😊 Ja už nejaký čas používam na odlíčenie dvojfázový odličovač.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To balenie je roztomilé :) z tohto radu som zatiaľ nič neskúšala, ale zaujal ma odličovač :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pure Camille som ešte neskúšala, no táto kolekcia vyzerá veľmi lákavo :) Po spotrebovaní zásob ho určite vyskúšam,a tonikum kupujem pri najbližšej návšteve YR :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Yves Rocher ma v poslednej dobe prekvapuje fakt super produktami :) Aj tieto ma veľmi zaujali, hlavne krémiky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kolekcia je naozaj vydarená, najviac ma zaujal krém na telo aj tvár, vyzerá byť úžasný. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára