Silné slnko? s Yves Rocher nemá šancu

Ahojtee
letné prázdniny vždy tak rýchlo utekajú už sme v strede dá sa povedať, ale leto ešte nekončí skôr naopak nikdy nevieme kedy také veľké horúčavy ešte prídu a preto treba byť nachystaný...už máte tie svoje opaľovacie krémy na leto, dovolenku alebo len tak na kúpalisko? tak čítajte ďalej možno vás oslovia. Ja osobne nepatrím medzi tých, čo sa dokážu denno-denne opaľovať a teda vôbec sa neopaľujem pokiaľ som len doma a nie niekde pri vode. Nedokážem na slnku na karimatke vydržať hodinu sa piecť to je jednoducho nočná mora. 
Som toho názoru, že všetkého veľa škodí a slnka čím ďalej tým viac. Takže pokiaľ sa dá schovám sa do chládku. Keď vidím tie baby, ktoré sú strašne tmavo už opálené a hlavne do tváre hrozne pokožka tým pádom zostarne a to už naozaj pekné nie je... radšej budem biela a pekná :-P 
A keď sa človek nemá šancu už vyhnúť slnečným lúčom pri mori alebo kdesi pri vode, či len tak pri práci na záhrade, tak na pomoci sú tu hneď traja skvelý bojovníci proti spáleniu.
-rýchlo sa vstrebávajú
-nezanechávajú biele škvrny
-vodeodolné
-neobsahujú nanočastice, minerálne oleje, parabény, farbivá ani minerálne filtre
-majú odľahčené plastové obaly priateľské k životnému prostrediu
Obsahujú extrakt z kotúča prímorského: povzbudzuje tvorbu melanínu, chráni pokožku proti starnutiu a škodlivým účinkom slnečného žiarenia, ochraňuje a stimuluje prirodzenú regeneráciu pokožky.

Yves Rocher Solaire Peau Parfaite Spray Lotion / mlieko na opaľovanie OF 50+
Vysoká ochrana, Nájdete ho v 150ml - 19,99€, čo je celkom postačujúce balenie.
Jeho výhodou je, že sa nachádza v spreji, tak ho môžete ľahko naniesť a rozotrieť po pokožke a tiež sa nemusíte báť, že sa roztečie po taške pokiaľ je dobre zašróbovaný. Má takú slabo žltkastú farbu, ihneď sa vstrebáva takže po chvíli ho už ani necítiť že ste nejaké mlieko na opaľovanie použili a teda zatiaľ som nezaznamelala, že by sa lepilo. Jedine čo môžete cítiť je jeho nevtieravá jemná pekná vôňa.
Toto je moja prvá najvyššia ochrana pred slnkom a veľmi sa mu teším, lebo pri iných prípravkoch čo som bola za celý deň vystavená slnku tak ma vždy spálilo. Tým myslím plecia alebo miesta okolo plaviek, či tvár a to ja sa krémujem stále, keď je to už nutné. Jediné čo ma zaráža na tomto prípravku je, že by sa nemal aplikovať na tvár. Ja každý opaľovací krém čo som mala som používala aj na pleť tváre. Ale to už neviem či bol tiež vhodný alebo nie.
Každopádne si myslím, že je to viac menej kôli tomu, že ak sa ponoríte do vody až po hlavu tak je možné, že voda nejakým spôsobom ten krém môže dostať do očí. Inak je skvelý a jeho úlohu spĺňa dokonale.

Yves Rocher Solaire Peau Parfaite Beautifying Oil / zjemňujúci olej na opaľovanie OF 30
Nachádza sa tiež v rozprašovači nezanechavajúci stopy 150ml - 17,90€. Oleje na opaľovanie mám hrozne rada o to lepšie pre mňa, keď majú vyšší ochranný faktor ako 5 alebo 10. Som si istejšia, že ja, ktorá patrím medzi typy s bledšou pokožkou nemusím sa až tak báť spálenia pri nadmernom slnení. A predsa ma možno trošku aj jemne opáli, čo mne bohate stačí. Flakónik kedže je teda s rozprašovačom tak sa dá pekne a rovnomerne naniesť na pokožku kde si nedostanete rukami a nepotrebujete nijakú pomoc z rozotieraním. Olej sa totiž rozpráši na rozdiel od krému. A či sa vstrebe olej do pokožky tak ako mlieko? Nie, pokožka je po nanesení oleja jemná lesklá a pripravená na opálenie. Pôsobí tak, ako aj ostatné oleje jednoducho držia sa na pokožke a tým hrajú svoju rolu.

Yves Rocher Solaire Peau Parfaite After Sun Moisturizing Lotion 3 in 1 / Mlieko po opaľovaní 3v1
Intenzivne hydratuje a skrášľuje opálenú pokožku. Svieže mlieko aplikujte na tvár a telo po každom opaľovaní a vyhnúť sa treba okoliu očí. Výťažok z kotúča prímorského je spracovaný postupom chrániacim rastliny a životné prostredie. Viac ako 90% zloženia je prírodného pôvodu. Vôňa je rovnako príjemná ako u všetkých týchto výrobkov a tiež 150ml - 8,50€. Po opaľovaní je to skvelý pomocník, zregeneruje aj najviac slnkom zasiahnuté miesta na koži a koľko krát bude treba, treba ho použiť. Žiadne lepenie sa nekoná pokožku zanecháva jemnú voňavú a rýchlo sa vstrebáva. 


Takže môj postup pri nadmernom slnení je jasný
*prvý ktorý použijem je mlieko na opaľovanie aby som mala ako taký základ proti spáleniu
*neskôr keď sa už očľupkám vo vode a budem sa chcieť trochu opáliť nanesiem si olej na opaľovanie
*a na koniec ak sa mi na nejakých miestach podarí čistou náhodou spáliť doma na mňa bude čakať posledný záchranca mlieko po opaľovaní 3v1

Ak by ste mali záujem aj o iné výrobky ešte ich majú v ponuke niekoľko ako napríklad: Starostlivosť na opaľovanie proti starnutiu pleti OF 50+ tuba s pumpičkou 40ml, Starostlivosť po opaľovaní proti starnutiu pleti 30ml, či flakóniky s rozprašovačmi alebo bez

Zaujali vás? Alebo ste ich už skúšali, čo poviete?

Majte sa krásne
Romi

Komentáre

  1. Ten 30-kový olej mám doma a myslím, že svoju úlohu plní dobre. Ja som síce svetlý tip, ale pravdu povediac v posledných rokoch mi faktor netreba, nespálim sa len tak. No ale keď som bola na brigáde vo vinohrade, veľmi sa mi šikol takýto pomocník. Zákaz dávať ho na tvár ignorujem a žijem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak je dobre lebo aj ja to všetko natieram na tvar inak by som bola červená ako rajčiak:-D

      Odstrániť
  2. Raz som mala od YR opaľovacie mlieko, ktoré malo byť vodeodolné a nakoniec vôbec nebolo a už pri jemnom kontakte s vodou sa začalo zmývať, takže odvtedy ma opaľovacie produkty od YR nejako nelákajú, aj keď tieto môžu byť už úplne iné. Mojím najväčším objavom je stále značka Piz Buin :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U týchto som sa nedočitala či maju byť vodeodolne ale po pravde by som takej veci ani neverila a ani nevyhľadavam vodeodolne veci:)

      Odstrániť
  3. doposiaľ som nič neskúšala, ale YR kozmetiku mám celkom rada! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teda na opalování jsem od YR zatím nic neměla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tieto mlieka mám tiež a sú výborné, majú úplne dokonalú textúru. ;)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nevedela som, že YR majú opaľovacie krémy :)

    www.freder-ika.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára