Yves Rocher a sním svieža vôňa citrusov a mäty

Ahojte,
Začalo sa nám poriadné teplo a ako by to bolo, keby napríklad nepoužijem vždy spoľahlivý dezodoramt, či iný produkt, ktorý aspoň potlačí nepríjemný zápach z potu. Veď predsa nechceme aby ostatným vykrúcalo nosy. Nehovorím o silných sladkých alebo korenistých vôňach ktoré aj mne osobne vadia teraz cez tie horúčavy ale o jemnej kvetinkovej vôni, ktorá nepriláka ani včielky.
Takže vám predstavujem letnú limitovanú edíciu, ktorá je v predaji už od mája 2017 a majú v ponuke Sprchovací gél 200ml - 2,49€, Parfúmovaný sprej na vlasy 100ml - 6,90€ a Toaletná voda 100ml - 8,90€. Mylím, že ceny sú úplne priateľské a ak vyskúšate neoľutujete lebo očaria vaše zmysly ako aj tie moje. Žiadnú vôňu, toaletnú vodu či parfém som si tak neobľúbila ako tieto.

Yves Rocher Collection ÉTÉ Eau de Toilette
Jemná toaletná a nevtierateľná vôňa stvorená na leto. Nachádza sa v obyčajnej malej sklenenej fľaštičke s klasickým rozprašovačom. Jej dizajn sa mi veľmi páči, pretože je dievčenský a je šikovný takže zmestí sa aj do menšej kabelky pre prípad núdze.
Na obale píšu: Osviežujúca vôňa, ktorá odhalí elegantného bohémskeho ducha. Šumivý kokteil citrusov a letných ovocných plodov v kombinácii so sviežou mätou.
Myslím, že úplne výstižne to napísali a lepšie sa to opísať nedá. Ja v prvom momente, ako som vyskúšala túto vôňu som typovala, že by v tom mohla byť aróma čerešňových kvietkov ale mýlila som sa. Keď som ale zistila v akých zložkách spočíva jej jemná vôňa tak mi to bolo hneď jasné. Citrusy a mätu som tam mala cítiť na prvý šup. A keď mäta je moja obľúbená vôňa čo sa kozmetiky týka, tak sa nečudujem, že som si ju ihneď obľúbila. Vôňa má približne trvácnosť také dve hodinky (predsa je to toaletná voda) potom ju už na sebe necítim, ale možno ju cítia iný, ako sa hovorí. Myslím, že záleži aj od človeka niekomu vôňa vydrží dlhšie niekomu menej. Napríklad moja mamina ju skúšala a arómu bolo cítiť aj na druhý deň, aj keď trochu slabšie. Takže je to skôr také individuálne. A ak sa vám páčia citrusové vône určite dlho nerozmýšľajte je to naozaj ,,Šumivý kokteil".

Yves Rocher Collection ÉTÉ Perfumed hair mist
Predstavujem vám ďalšiu šikovnú vec, ktorá patrí do letnej limitovanej edície a tým je parfumovaný sprej na vlasy. Ak chcete aby aj vaše vlasy boli svieže počas letných dní odporúčam sa po ňom obzrieť. Delikátny a svieži vlasový sprej prevonia vaše vlasy letnou vôňou nespútanej krásy. Praktický doplnok, ktorý podčiarkne vašu ženskosť. Viac ako 98% zloženia je prírodného pôvodu.
Nachádza sa v umelej fľaštičke s rozprašovačom s ktorým sa ľahko nanáša na vlasy. Mne úplne postačí jeden strek. Vôňa vydrží približne tiež dve hodiny. Zdá sa mi že aróma spreju na vlasy je ešte jemnejšia ako toaletnej vody a určite sa dá aplikovať aj niekoľko krát za deň ak je potreba.

Týmto ďakujem spoločnosti YvesRocher že som mohla testovať tiež tieto produkty♥

Tak ako skúšali ste nejakú z letných noviniek? Oslovili vás?
Budem rada ak mi napíšete:-)

Roumí

Komentáre

  1. práve včera som premýšľala nad nejakým sprejom na telo alebo vlasy s rozprašovačom, že by to teraz na tie horúčavy bolo super :) tak vďaka za tip :) myslím, že YR bude najlepšia zástavka :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem túto vôňu, mám ju doma a testujem aj iné novinky, no toto je tak krásna vôňa, môj favorit na leto. ;)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne obaly a lákavé vône, asi si mi dala chrobáka do hlavy :-) Ja som nedávno dostala od kamošky od YR sprcháč s vôňou černíc a levandule a veľmi sa naň už teším.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám celou limitku a jsem s ní moc spokojená, ta vůně je na léto ideální. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára