Moje Rouge niečo z tých novších

Poznáte to, keď sa vám nejaký rúž alebo dajme tomu nejaký produkt veľmi páči a pozdáva a musíte ho mať za každú cenu, aj keď doma máte toho na mraky? Ja áno, a hlavne sa jedná o produkty na pery teda balzamy. Tie síce viem celkom v pohode spotrebovať ale rúže to je pre mňa už problém. Zo začiatku som nemala skoro žiadny, no postupne som začala skúšať a začali sa mi páčiť do konca niektoré aj na mne vyzerali fajin (páčili sa mi na mne) a to boli nude rúže. Od vtedy som bola šťastná že aj mne sa nejaký hodí. No odstupom času som si kupovala aj také nude do ružova do fialova niečo na ten štýl. No ale zistila som, že ich asi v živote neminiem, lebo ja keď použijem rúž to je asi výnimočná situácia pre mňa. No a potom si ho následne dokážem utrieť aby som nepútala pozornosť. To som celá jaaa.. Máte to podobne? :-D No a teraz k týmto fešákom ako sa ku mne dostali? 
Tieto tri rúže mám od svojej kamarátky, ktoré mi podarovala a ja som jej zase podarovala iné. Jasné trochu sem tam kšeftujeme s kozmetikou a hlavne ja s takou čo má omrzí a neviem to využiť.
BaryM rúž na pery čarovný rúž alebo ako ho nazvali. Nedávno som si všimla, že ho majú aj v inom odtieni. Popravde nechápem prečo písali pri tomto produkte, že je to novinka lebo novinka to v žiadnom prípade neni. Keď som bola malá starká mi dala podobný bol zelený a po nanesení sčervenel vaaau to bolo pre mňa niečo neskutočné a keď som si sním nafarbila kožu na ruke ani za nič nechcel ísť dole. No a tento je podobný. Keď ho nanesiete na pery on ako keby sa vžerie do pokožky pier a aj pri rôznych činnostiach ako pitie jedenie sa nestratí. Samozrejme mastná vrstva zmizne ale farba ostáva. No a tento by asi aj mohol zatieniť rôzne matné lesky, ktoré sa aj tak pri pití či jedení olupaváju. Jeden matný lesk mám a hnusí sa mi to, že tie olúpavajúce čiastočky mám jesť a ako bonus lepí sa mi to na zuby. Takže ja som s týmto fešákom na plnej čiare spokojná. A to má taký pekný šikovný maličký pogumovaný obal. Na fotke na ruke som zvýraznila s ním posledné dve čiarky. Prvá je bledšia a druhá je tmavšia prečo? lebo tú druhú som naslinila. Takže na perách bude hneď výraznejší.
Milani rúž na pery jediné v čom sa tieto dva líšia je asi farba lebo vôňu aj výdrž maju úplne rovnakú. Ak by vás zaujímalo ten hnedý je označený pod číslom 47, a ružový je 09 Pink Frost. Všetky produkty sú zo stránky krasotika.sk. Od Milani používam pravidelne aj gél na obočie ktorý nevymením za nič. No a prečo sú také trvácnnejšie? Lebo pri nanesení mám pocit, že mi pery vysúšajú ako robili vždy klasické rúže a tým pádom sa aj dlhšie dokážu udržať na mieste. Mastnejšie rúže sa stratia oveľa skôr. Vôňu majú peknú nič protivné. Obaly sú elegantné a nepôsobia až tak lacno. Ružový obsahuje jemné trblietavé čiastočky a pekne žiari. No ja som na ružovú farbu až tak neni zvyknutá takže ma viacej zaujal tento ,,medený". V poslednej dobe som si všimla boli podobné farby dosť v móde ale na mne pôsobí tak, ja neviem ako keby ma zostaroval. Ja si jednoducho stále musím asi nájsť niečo prečo mi niečo nepasuje. :-DD Popri tom počúvam veď to máš dobré...
Ako sa vám páčia máte s nejakým skúsenosť?
Roumí

Komentáre

  1. haha,som sa pobavila na tomto článku :) vtipne si to napísala :)
    týmto hnedým alebo medeným rúžom som ani ja neprišla na chuť a pripomína mi to dobu našich mám, kedy ich nosili a ešte k tomu dali výraznú kontúrku :D
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára