Micerálka ktorá to vie

Zdravím vás, niekedy keď mám viacej času rozmýšľam o čom napíšem a o čom som už písala aby som náhodou neotravovala dva krát s tou istou vecou. No a teraz to vyhrala táto micerálna voda ktorú používam nejaký ten mesiac. Kupovala som ju v lídli s malou dušičkou že uvidím ako sa bude chovať, stála asi dve eurá a tak som od nej veľa nečakala. Takže vám píšem takú menšiu recenziu na veľmi dobrý produkt. 
Soraya Clinic Clean hydratačná micerálna voda pre suchú a normálnu pleť s jemným zložením je šetrná k očiam a pokožke. Nespôsobuje pálenie a svrbenie. Odstraňuje make-up, nečistoty, osviežuje a čistí pokožku. 
Všetko čo píšu môžem len a len potvrdiť. Make-up či špirála na očiach hravo si s tým poradí vôbec nerozmazáva a skvelo odličuje za pomoci vatového tampóna. Očiam nijako neškodí a nepáli. Pleť nevysúša a je k nej šetrná. Ja som už ale zvyknutá, že po každom vyčistení pleti sa natriem krémom. Micerálku používam každý večer na očistenie pleti a po náročnom dni v prašnom prostredí je vatový tampón úplne šedý. Postačí trochu a vatový tampón dobre nasiakne raz si pretriete tvár a druhý krát už nie je nutné. Skúšala som zo zvedavosti čistiť pleť druhý krát a tampónik ostal úplne biely, čo teda svedčí o tom, že čistí naozaj dobre. Čo možno niekomu bude vyhovovať je to, že micerálna voda nie je vôbec parfumovaná ja by som prijala trochu vône ale inak mi to nevadí. Od kedy sú na svete micerálne vody už si neviem predstaviť, že by som si pleť čistila obyčajnou pleťovou vodou. Jednoducho mi vyhovujú viac. Aj keď viacmenej uprednostňujem čistiace mlieko na odličovanie očí, no pre úplne vyčistenie použijem micerálku.  

Poznáte ju? Oslovila vás? Majte sa pekne 

Roumí

Komentáre

  1. Fíha, vyzerá zaujímavo, mohli by opäť v Lidli rozšíriť sortiment pleťovej kozmetiky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám ju doma no za mňa nič moc, lepšia je napríklad Bioderma. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. značku nepoznám, no podobné vody momentálne ani moc nepoužívam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám od Mixy :) A je fajn. Len zo začiatku som presne nevedela na čo micerálka slúži :D ale kamoška ďalšia blogerka mi to objasnila a konečne som prišla na to prečo sa mi od vtedy ako ju používam zhoršila pleť- mala by sa umývať vždy po nej pleť vodou a potom normálne čistiacim gélom :) Robíš to aj ty tak? :)

    http://newhealthyday.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vobec to tak nerobím s pleťou nemám problem pri jej používaní a dokonca je na nej aj napísane že sa nemá umývať:)

      Odstrániť
  5. Já osobně používám taky micellárku a nemůžu si vynachválit britskou značku No7, u nás je ale myslím ještě nedostupná :( sice dražší, ale pleť se mi po pár týdnech neskutečně zlepšila

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára