Teplo domova si predstavujem úplne inak

Ahojtee, už je to dávno čo som pridávala podobný príspevok. Poznáte ten pocit keď už rozmýšľate nad zariaďovaním a stále vám behaju po rozume rôzne predstavy a myšlienky? Ja teda nejakú tu predstavu mám ale to, čo vídavam na internete ma fakt prekvapuje. To čo dokážu ľudia vymyslieť už nemá nič s útulným domovom. Všetko mi pripadá iba pre hobbitov alebo pre mimozemšťanov iné ma pri pohľade na fotku nenapadne :-D
Niekomu sa to možno páči niekomu nie ale ja som skôr za taký útulný teplý domov, ktorý tak aj na pohľad vyzerá. Stiahla som niekoľko fotiek a tieto prvé na mňa pôsobia tak chladno ako kdesi v kanceláriií. Tieto veľmi moderné veci sú môžno pekné ale ja si pri tom pripadám ako zo starej školy aj keď mám 25rokov. Proste gauče z nízkymi opierkami, malé stolíky ako pre trpaslíkov, niekde dokonca nieje žiadny koberec a tu sa máme cítiť pohodlne? A ešte dodám, že aj záclona na okne má svoje čaro domova. Ja by som si jednoducho z toho nevybrala.

Ďalšia vec, čo ma demotivuje sú obývačky na ten istý princíp a to je jedna spodná skrinka a dve vedľa televízora plus polička nad ním samozrejme nesmie chýbať. Aj keď to vyzerá pekne, zo začiatku sa to aj mne páčilo, ale keď vidím, že v každom obchode je 20 zostav a každá je podobná tej predchádzajúcej prestalo sa mi to akosi páčiť. Takže hľadám úplne niečo iné odlišné a útulné. Niečo čo bude vyzerať dobre a stále to bude nadčasové. Bude o 10-20 rokov neskôr a viem že si nepoviem, že ,,už to nie je moderné". A toto nadčasové nie je.  

Tým ,,nadčasovým" nábytkom si predstavujem nasledujúce zostavy, ktoré sú pre mňa veľmi útulné a vyžaruje z nich to teplo domova. Páči sa mi veľká presklená vitrína, kde sa pekne ukáže cela sada šálok, pohárov a ďalších vecí ako to bolo kedysi v tých veľkých obývačkovych stenách. Takže moja dilema spočíva už len v tom, či vybrať biele drevo alebo klasiku. Keby chcem biely nábytok musím skombinovať nejakú farbu na stenu aby pekne vynikol a tak isto aj ostatné veci ako gauč. No a keď vyberiem klasický drevený tak stena môže byť biela a všetko sa bude ľahšie kombinovať. A to som aj chcela biele steny. 

Tak čo poviete máte podobný názor alebo sa vám páčia tie veľmi premodernizované veci?
Roumí

Komentáre

  1. Mne sa páči elegantný a minimalistický štýl. Avšak koberec, závesy a nejaké útulné doplnky mi v byte nesmú chýbať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oh my. I love these inspirations! so elegant!

    you have such a cool blog! i'm following! I invite you to visit my blog and to follow it too ^^
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  3. musím sa priznať že mne sa páčia také tie jednoduchšie obývačky, ale tieto zostavy čo tu máš ty sú tiež pekné, avšak my máme maličku obývačku a velký gauč, preto by to vyzeralo zle keby tam máme vela skriniek , ani by sa nezmestili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá sivo zelená obývačka s hnedými záclonami je úplne božská. A ten luster :) Wau práve som sa zamilovala :)

    Čo je dobré to musím mať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Romi fakt s tebou súhlasím. Na druhej strane, tá biela (hneď prvá čo uvádzaš ako ideál) mi príde viac vhodnejšia do domu na dedine, skôr taká rurárna a asi do mesta si ju predsaviť neviem :) s farbou by som šla zlatou strednou cestou- ked nie hneda ani biela tak svetlo hneda! :D ... a mozem sa spytat ? ty sa stahujes alebo ako co? :D

    http://newhealthyday.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Musím říct, že jsem vždycky byla fanouškem toho moderního a minimalistického, ale od té doby, co žijeme v Anglii, jsem si strašně zamilovala ten jejich styl! Neříkám, že si koupím kytičkovanej gauč, to asi ne, ale z všech těch domů úplně sálá teplo domova a útulno! Taky jsem v tomto asi stará 25 letá škola haha

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 100 ľudí, 100 chutí ako sa hovorí. Ja patrím medzi tých, ktorým sa páčia "kancelárske" obývačky ako si to nazvala :-D Práve zariaďujem byt a presne tento štýl bude určite dominovať. I keď musím uznať že na chate, by som zvolila ten "domácky-útulný" typ zariadenia :-)

    Taly Rare

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na fotkách to vypadá hezky, ale je pravda, že doma a útulně bych se tam určitě také necítila.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára