Krémy na ruky, ktorý je lepší

Čím som staršia tým viacej začínam používať krémy na ruky. Kedysi som nepotrebovala žiadny, ale všimla som si,že čím viac sa máčam vo vode alebo používam jar, či iný čistiaci prostriedok ruky sú na tom dosť biedne. Áno rukavice na ruky sú dobrá vec, ale dá sa v tom poriadne robiť? Nie! A tak už sú na rade len záchranci na ruky.
Manufaktura zvláčňujúci krém na ruky a nohy Mojito s mätou a bambuckým maslom ihneď očarí jeho arómou. Má krásnu vôňu niet pochýb, kúpila som si ho ešte s časopisom ale pravdupovediac cez zimu som ho vôbec nepoužívala. Dôvodom bolo to, že je to ľahký, ľahko roztierateľný krém na ruky. Aj keď jeho hydratácia je fajin no mala som pocit že nestačí to na ruky, ktoré sú tak suché, že tie miesta nielen cítiť ako sa napínajú ale sú aj vdieť. Zaradila by som ho medzi letné produkty a myslím, že hodí sa aj vôňou.  Ruky pekne zjemní hydratuje a  neostávajú vôbec mastné. Povedala by som, že je určený na normálnu pokožku rúk.

Yves Rocher Nutrition Vyživujúci krém na ruky obsahuje výťažok z bio arniky s ochranným pôsobením a sezamový olej, ktorý vyživuje pokožku. Ruky sú chránené a jemné a je vhodný na suché a veľmi suché ruky. Keď som ho vyskúšala prvý krát u kamarátky hneď som vedela, že ten musím mať. A tak aj bolo keď som mala možnosť navštíviť tento obchodík prvé čo bolo zamierila som za ním. Má peknú príjemnú vôňu a na suché ruky je ako stvorený. Mám veľmi rada keď sa krém na ruky hneď nevstrebe a ostávajú chvíľu aj mastné a tým pádom mám pocit, že sú chránené pred vysúšaním. Napnutá a suchá koža je perfektne hydratovaná, chránená a suché miesta rúk už nie sú také suché.
Nonique krém na ruky s aloe vera, avokádový olej alebo acai no samá dobrota. Hneď ako som zazrela aj tieto krémy o niečo v lepšej cene, trochu som jeden vyskúšala a šup snimi do košíka.
Zvlhčujúca starostlivosť o ruky pre suchú pokožku zelený z bio plodu Noni, bio aloe vera, bio olivového oleja a bio avokádového oleja.
Anti anging červený je pre náročnú pokožku tiež bio aloe vera, plod Noni, bio granátove jablko, a bio acai. Bio ne(bio) to mi je fuk ale hlavne, že krémy sú také hutné ako maslo na ruky, a vôbec sa tak rýchlo nevsiaknú, ale nejakú dobu ruky ešte chránia. Teda perfektne hydratujú veľmi suché ruky a som rada že konečne som objavila takúto svätú trojicu na čele s Yves Rocher pre záchranu rúk. Zatiaľ som so žiadnymi krémami nebola taká spokojná. Dokonca aj keď si ruky namočím po nejakej dobe do vody cítim, že sú mastné.
Dove krém na ruky má milé malé balenie a tá vôňa je tiež krásna, no je to iba taký kabelkový typ na rýchlo, že keď nechcem zo sebou pratať väčšie balenie tento zatiaľ postačí. No pokiaľ máte normálnu pokožku rúk určite budete spokojný aj stýmto kamošom. Má ľahké zloženie ľahko sa rozotiera a ihneď sa vstrebe no a po chvíli máte pocit, že ste žiadny krem ani nepoužili. Tak tieto typy ja osobne nemám rada. Ale nejako to sním vydržím.

Aký je váš obľúbený krém na ruky? Zaujal vás nejaký?
Roumí

Komentáre

  1. ja by som si z týchto všetkých rozhodne vybrala na prvý pohľad YR. No po prečítaní článku neviem neviem, ktorý by som zvolila :) U mňa je však mojim rozhodným víťazom Weleda - mandľový krém

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten úvod, ako keby si mi z duše vravela...tiež som niekedy krém na ruky vôbec nepoužívala, a teraz bohužiaľ už musím, keďže sa mi zo všetkých prostriedkov vytvárajú suché miesta.tiež v rukaviciach nedokážem pracovať :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten z Manufaktúry mám doma už druhé balenie a som zamilovaná do jeho vône :)
    more than fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zelený Nonique som mala niekedy hrozne dávno a super mi vyhovoval na chladné počasie. Aktuálne mám asi najradšej Nuxe Reve de Miel a na také bežné denné krémovanie som si obľúbila kokosový od the Body Shop :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi ma zaujal od Yves Rocher a v poslednej dobe nedám dopustiť na Frais Monde čerešňový :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja neznášam umývať v rukavic, krémiky vyzerajú lákavo

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára