Denná starostlivosť s modrým ibištekom

Keďže ma krémy na pleť od Alverde nadchli tak som si nemohla vybrať nič inšie ako ďalší z ponuky. Predtým som používala Alverde krém s výťažkom avokáda pre veľmi suchú pleť s ktorým som bola veľmi spokojná a na zimu to bol teda poriadny záchranca suchej pleti. Mohli ste si o ňom prečítať recenziu. A tak isto vám teraz napíšem niečo o modrom ibišteku. Používam ho už asi mesiac, tak si môžem dovoliť napísať čo to o ňom.
Alverde Zell Aktiv denná starostlivosť modrý ibištek 50ml cena sa pohybuje od 2,29€
Je vhodný pre pleť 30rokov ja mám síce o 5 rokov menej ale myslím, že ublížiť to nemôže keďže všetky produkty sú na prírodnej báze. Krém je vhodný aj ako podklad pod make-up. Ja make up veľmi nepoužívam a tak som neskúšala ako vlastne podkladovo pôsobí. Ale v prípade potreby ešte píšu, že môžete dodatočne naniesť aj Alverde Zell Aktiv sérum. Je bez čisto syntetických vôní, farbív a konzervačných látok a bez obsahu zložiek na báze minerálnych olejov. Suroviny sú s kontrolovaného biologického poľnohospodárstva.

Musím povedať, že veľmi sa mi páčia tieto ich obaly. Krém sa nachádza v malej tube, ktorý sa ľahko vytláča, no už ku koncu to ide samozrejme ťažšie. Mám rada krémy aj v téglikoch ale tieto sa celkovo lepšie zmestia do kozmetickej taštičky, teda sú viac také "prispôsobivé". Ďalšia vec je, že sa nemusíte báť toho, ako prstami dostanete nečistoty do krému.
Moje pocity z používania by som zhodnotila tak, že je to taký ľahký, ľahko sa roztierateľný krém na tvár. Čo ma prekvapilo bola jeho silnejšia kvetinkovo-sladká vôňa niekomu môže celkom aj prekážať, ale ja stým problém nemám pokiaľ to necítia ostatný. Povedala by som, že je vhodný na takú normálnu až zmiešanú pleť od 25r do 35r keď sú ešte neni také viditeľné vrásky. Šupinky na nose som po používaní nezaznamenala čo ja obvykle mávam, ale po jeho použití som pocítila také pnutie na lícach ako keby som ich mala suché ale po chvíli sa to stratilo. Možno to bol iba pocit. Inak celkovo som sním spokojná a ak máte záujem o ľahko dostupné prírodné krémiky je to tá správna voľba.
pre zaujímavosť zloženie produktu

Zaujal vás? Alebo máte svoje osvedčené produkty?

Ahojte
Roumí

Komentáre

  1. ja som práve kúpila ten s avokádom na veľmi suchú pleť na ktorý si písala tiež recenziu, vlastne len kôli tvojej recenzii som po ňom siahla :) a zatiaľa sa mi páči, ale asi nemám až tak suchú pleť, ale na večer na takú výživu poriadnu je super, ja krémiky musím striedať, pretože raz mám zmiešanú raz suchú raz mastnú pleť, ale za Alverde palec hore :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano na noc je tiež vyborny:) tiež sa ich snažím striedať kôli tomu:)

      Odstrániť
  2. Alverde ma láka stále viac, ich sprcháče sú vraj super. Krémik je tiež zaujímavý, musím si ho v drogérii pozrieť. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. par sprcháčov som mala a boli naozaj skvelé a krásne voňavé:)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára