TECHNIC

No myslím, že predchádzajúci článok prázdne obaly vás moc nenadchol tak taký už nebudem písať:-))
Počuli ste už o týchto výrbokoch či značke? Čírou náhodou keď som bola v BA tak som chcela nejaký púder a nakoniec som zistila, že je tento fešák krémový. Ako druhý produkt som objavila korektor aj s hubičkou no nezober to keď je to také milé.
Technic Conclear & Blend - korektor s hubkou, ktorý sa mi zapáčil na prvý pohľad. Toto je asi najbledší odtieň teda Light. Na jednej strane má výsuvný korektor a na druhej strane malá hubka na rozotieranie a zapracovanie korektoru. Hubka je upevnená dobre zatiaľ sa nestalo že by sa nejako poškodila aj keď ju často nepoužívam. Korektor radšej rozmažem prstami, lebo pri použití hubky to vyzerá tak akoby som si žiadny korektor nenaniesla. Pri zložení sa mi celkom páči lebo nie sú tam spomenuté žiadne parabény ale na oblátku obsahuje včelí vosk a glycerín. Korektor má 7,5g takže celkom dosť. Cena sa hýbala asi okolo3€. Čo sa týka krytia povedala by som, že je to taký stred. Trochu prekryje ale zase nie je to ani najhoršie. Ja ho používam hlavne keď potrebujem zakrieť nejaké malé nedostatky. Je trošku tvrdší a pri nanášaní musím trochu viac pritlačiť. Niekedy sa sním možno horšie pracuje ako pri krémovejšom korektore. Ale asi by som si ho osobne už nekúpila.

Technic Colour Fix make-up tekutý mejkap s dokonalým krytím. Páči sa mi jeho obal, ktorý ma v prvom momente zaujal tým, že obsahuje zrkadielko a okrúhlu hubku, ktorá sa ale do makeupu nezmestí. Uzatváranie trošku slabo drží možno vôbec ale neotvára sa sám od seba. Toto mám tiež najbledší odtieň Café Au Lait. Tiež ma zaujalo zloženie kde sú neni žiadne parabény a tak som si pomyslela že to môže byť celkom fajn púder. Tiež obsahuje včelí vosk a glycerín, majú dosť podobné zloženia. No keď som sa pozrela lepšie zistila som že je to krémový mejkap a vzala som si ho. Neviem si predstaviť, že by som sa sním celá napatlala, lebo pôsobí dosť porcelánovo. Asi ho skôr využijem ako korektor. Krytie má určite lepšie ako korektor vyššie to sa mu musí uznať. Mejkap je krémovejší a ľahšie sa sním pracuje. Má 4,5g a Cena asi okolo 4€. Sú to výrobky také menšie "akurát do ruky" takže nezaberú veľa miesta. Ale kúpiť? Už by som nekúpila.

 Ukážka: prvý je korektor a druhý mejkap 

Poznáte ich? Skúšali ste ich? Čo na ne hovoríte?

Roumí

Komentáre

  1. značku znám, a stíny od ní nejsou špatné, ale jinými produkty zkušenost nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čo sa týka farby, možno že by mojej bledej pleti práve lahodila. Ale inak so značkou nemám skúsenosti

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taktiež túto značku nepoznám :) ale vďaka za tip :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O značce jsem neslyšela, ale zas tak špatně nevypadá :)
    http://catthegdiaries.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára