Moje najväčšie ,,zlato" či závislosti?

Keďže ja bez sladkého neviem existovať kompenzujem si to aspoň takto. Tieto dobroty som začala objavovať asi pred rokom a ostala som pri nich. Hovorí sa, že arašidové maslo je závisloť, je to tak. Keď raz vyskúšaš už neprestaneš teda pokiaľ ti to šmakuje. Dostala som sa ku nim cez instagram a za to tejto socialnej sieti som vďačná. Veľa som sa tam naučila, čo všetko sa dá robiť z ovsených vločiek a že nezdravé sladkosti sa dajú vymeniť za zdravé. No a hlavné, že som sa dostala ku týmto skvelým veciam a že si viem čosi umixovať doma aj sama. 

Zo začiatku to bol šufánek, ktorý som objednávala z čiech a nevedela som sa ho prestať dojesť. Či to boli arašidy-kokos alebo arašidy-čokoláda bolo to výborné. Toto na fotke je už asi moja tretia objednávka, ktorá už na svete dávno nieje, dávno zjedená. Aj keď som už dlhšie z tadeto neobjednávala a skúšala iné vždy sa ku šufánkovy vrátim. Sú to take jediné maslá o ktorých určite viem, že neobsahujú pridané proteíny. A teraz tam majú aj ďalšie nové príchute na ktoré sa chystám dlhšie ale kedže som vždy objavila niečo nové a musím podojedať zásoby tie si kúpim určite neskôr. 

Druhé v poradí ktoré som skúšala bolo toto skvelé arašidové maslo od gymbeam. Tiež sa mi vidí, že je to moje tretie balenie alebo možno aj štvrté. Má svoju lahodnú chuť bez pridania cukrov a soli. Má vyšší obsah proteínov. Je tekutejšie ako šufánek proste každé má niečo do seba. 1000g balenie za výbornú cenu, čo si viacej priať. Tiež som objednávala sním aj kešu maslo gymbeam ktoré bolo jednoducho výborné a ja som si ho šanovala a vychutnávala dlho. Túto úžasnú stránku mi poradil môj kolega. A dodacia lehota je hneď na druhý deň proste rýchlosťou blesku. 

Samozrejme ako ďalšiu som musela vyskúšať Proteinellu biela čokoláda a tmavá čokoláda. Obidve boli úplne úžasné. Jednoducho čo zbadáte na instagrame a vidíte že to ľuďom chutí skúsite to aj vy. Tie sú už tiež dávno zjedené. 

Ako ďalšie som mala na muške tieto Protein Nuts crunchy karamel a crunchy choco. Bola akcia že kúpiš tri a poštovné neplatíš. A tak sme sa s kamoškou dohodli, a ona chcela čokoládové. Lenže mi ho potom vrátila že jej nechutí. Ale ja ako pravý mlsoun som sa zaľúbila aj do tohto. Nie je až také sladké ale mne to nevadí. Predsa nemôže byť všetko rovnaké. Karamel je cítiť a je veľmi lahodné a čokoláda tak isto pri týchto si trošku aj pochrumkáte. Z týchto ešte mám a pomaly ich vyjedám. 

 Dala som sa aj na LifeLike taktiež českého výrobcu orieškových masiel. A spokojnosť nadovšetko. Aj keď lieskovo-orieškový nie je vôbec sladený a zo začiatku som myslela, že doňho zamiešam nejaké sladilo postupne som si naň zvykla a viem si vychutnať jeho pravú chuť. Niekedy treba aj také. Kokosový krém je riadne tuhý ale keď si ho naškrabkám na teplú ovsenú kašu rozpustí sa a je perfektný. Kešu a coconut twister nemám ešte otvorené ale na Twistera som počula že chutí ako rafaello takže sa teším, obsahuje mandle, kokos a bielu čokoládu takže niet pochýb. Tieto LifeLike masielka mám zo stránky dameprotein.cz a aj keď ku mne cestujú z čiech, majú rýchle dodanie oproti niektorým slovenským.


Proteinella healthyco č 2. Zaujalo ma to 400g balenie a bolo v akcii za super cenu a ako hovorí môj priateľ no nekup to, ja akcionár. Uvidíme či bude taká dobrá ako tie jej BodyLab predchodkyne. Táto proteinella je tiež z perfektnej stránky Monsterfitness.sk takže stojí za pozretie.

Nuts&Whey chocolate, vanilla moje najnovšie maslíčka ktorým som neodolala. Na tú vanilku som obzvlášť zvedavá. Kedže boli ako novinky na gymbeam po čase išli ceny hore a mám pocit že pôjdu aj vyššie tak som sa musela poistiť.

Mám tu ešte tieto 3 krásky Zero Topping polevy. Ja mám slaný karamel, biela čokoláda s malinou a lieskový oriešok môj najnovší. takže mňam.
No a ak ste sa dostali až sem možno si myslíte o mne že ,,ona sa zbláznila!" :-D a možno aj ano, ale proste už si raňajky a zdravé mlsanie bez tohoto predstaviť neviem. Niekto míňa na handry, niekto na kozmetiku a ja si radšej kúpim niečo dobré do brucha. :-) jasné, že som to všetko nepokúpila naraz ale za ten rok.
Ale keď mám nachystanú objednávku a nejaké tie mňamky nahádzané v nákupnom košíku pred potvrdením ešte porozmýšľam, či kúpiť, či nekúpiť a nakoniec si poviem že ,,Žijeme len raz!" a KLIK potvrdená objednávka. :-D♥
Keď to miluješ nie je čo riešiť.

A aké máte vy závislosti?
Roumí

Komentáre

  1. Kešu máslo je moje posedlost. Na buráky jsem totiž alergická, tak to s nimi nesmím přehánět :( ale kešu to vynahrazuje!


    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, samé dobroty, síce som z toho nič neskúšala, ale vyzerajú lákavo. Ja už dlhšie uvažujem nad Šufánkom, tak uvidím.A inak zbožňujem tvoj Instagram a foto tých pochúťok, čo tam pridávaš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj :) tak konečne ďalšia super blogerka aj zo Slovenska! :) objavila som ťa vďaka instagramu :) ... zero sirup od Bodylabu som videla, ale nepáči sa mi že vôbec nie sú zero, preto radšej siaham po Walden Farms alebo Gymbeam sirupe :) ... a teraz sa idem pustiť na preňuchanie tvojho blogu :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára