CIEN, Cien a ešte raz cien

Určite vidieť, že mám slabosť na výrobky Cien z Lídla no niet pochýb veď som s nimi aj spokojná. Ak sa hovorí za málo peňazí veľa muziky. Veľa vecí som už aj minula a niektoré kúpila vo dvoje ako balzam na pery alebo deodorant.
Cien Nature krém medovka a hamamel - špeciálne vyvinutý pre potreby citlivej pleti, znižuje podráždenie upokojuje a dodáva 24h hydratáciu. Je to extrémne ľahunký a jemný krém rýchlo sa vstrebáva ľahko natiera a hydratuje. Čo sa týka ale ešte tohto zimnejšieho počasia som si ho ešte odložila až keď bude teplo a nebudem potrebovať tak mastný krém ako teraz. Vôňa je dosť aromatická čo niekomu môže vadiť ale inak vonia pekne.
Cien Massage Oil s olivovým olejom - určený na suchú pokožku. Krásne voňajúci olejček na hocijaké suché miesta na tele.
Cien BB Cream - o ňom som už písala podrobnejšie a ešte som tak nebola spokojná s bb krémom ako s týmto topka medzi topkami.
Krémy na ruky sú výborné ale majú jedinú chybu majú malinké balenie. Telové maslo som ešte neskúšala ale určite tiež nesklame. A balzamy na pery o tých napíšem iba jedno, že sú skvelé, chránia pred popukaním a ošetrujú pery.
Cien Lak na vlasy - ten som pozabudla odfotiť ale tiež veľmi dobrý výrobok ktorý kupujem dookola velikánske balenie a vždy mi ho minie mamina. Majú viac druhov ale ja mám na väčší objem teda č4 v zelenom obale.
Cien Professional Repair Conditioner - kondicionér s obsahom keratínu príjemne vonia a vlasy sú po ňom jemné a krásne. Toto je moje prvé balenie a určite nie posledné.
Cien Cleansinng Milk - čistiace pleľové mlieko, ktoré mám už strašne dlho a ešte na dne niečo mám. Odličujem si sním výhradne oči a je skvelé veľmi dobré čistí od make upu. Určite kúpim zas.
Mám takú malu pikošku ktorú som zažila sním tak vám ju napíšem.  Darovala som ho kamarátke a raz mi povedala, že si natiera tvár s krémom čo som jej darovala. Ja som sa veľmi čudovala že aký krém myslí nešlo mi to do hlavy . Keď mi povedala o tomto som skoro odpadla. Ona si na ňom prečítala že čistiace mlieko a myslela si že sa sním nakrémuje asi a že jej to vyčistí tvár alebo čo . Ale pamätám si ako som jej hovorila, že to má na odličovanie. PROSTE DES. :-D
Cien Med Deodorant - ja ho proste milujem. Keď sa mi už začal míňať kúpila som si ešte jeden. Jeho vôňa ma úplne uchvátila a má taký jemný rozprašovač, no proste ako sprej. Nachádza sa v umelej jednoduchej fľaštičke a to sa mi na ňom aj páči. Jeho vôňa je krásna, hlavne kôli nej si ho kupujem zas. Aj keď jeho výdrž pri intenzívnom potení je možno 1-2h možno aj menej ale nemienim sa ho vzdať. Streknem znovu do podpazušia a hotovo. Hlavne že neobsahuje hliník iba alkohol.
Cien Body Butter Cocoa - moje už ani neviem koľké balenie mala som aj iné vône ale táto je naj. Proste na suchú kožu ako stvorené úplný záchranca.
Cien Med Hand Cream a Foot Cream - tieto dva výrobky majú úplne rovnaké zloženie až na krém na ruky ktorý obsahuje o jednu ingredienciu viac. S nimi som tiež veľmi spokojná na ruky by mohol byť trochu viac mastnejší ale inak je určite lepší ako iné ľahké krémy na ruky. Krém na nohy pekne vyživuje hydratuje používam ho večer pred spaním a vôbec nemávam suché nohy.
Sensitive Creamy Oil Wash kúpila som ho lebo som čítala o ňom samu chválu, má krémove zloženie a vonia pekne. Sama som ho ešte nepoužívala a v regály bolo posledné.
No a tieto prkotinky som si kúpila tiež priebežne. Hubky su malé šikovné za výbornu cenu 1€ dlho ich mali pri pokladniach vystavené až som neodolala. Kabuki štetec za 2€ no nekúp ho keď na tieto malé štetce tak letím aj keď ich nepoužívam a mám ich doma už 3 /na psychiatriu somnou/ :-D..Ceruzka na pery, ktorá má krásnu cranberry farbu a nude lak na nechty. ktorý som ešte neotvorila lebo si ich vždy obžerem. :-( 

Používate Cien? Ktorý výrobok od cien je váš obľúbený? 
Roumí

Komentáre

  1. tá príhoda s krémom je super :D podobné situácie zažívam, keď niečo posuniem mamine a poviem jej čo má na čo, a potom mi povie, že napríklad vosk na vlasy používala ako krém na tvár :D to je asi ešte horšie :D a k produktom Cien, zaujalo ma to telové maslo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem nikdy nejak moc tuto kosmetiku nezkoušela, protože jsem neměla potřebu kupovat novou, když jsem doma měla stále zásoby té staré, ale teď když jsem pryč, tak jsem konečně měla možnost poprvé jejich kosmetiku zkusit, koupila jsem si deodorant a musím uznat, že jsem opravdu hodně spokojená!! :) A dochází mi teď kondicionér, tak ten jejich určitě vyzkouším, když jsi s ním byla tak spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tú ich červenu radu na vlasy"repair" zbožňujem., to telové maslo musí byť parádne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšam aj šampon zatial mam len kondicioner:)

      Odstrániť
  4. ja som veľmi ešte od Cien nevyskúšala produkty ale počula som na ne celkom dobré ohlasy :) skôr ma zaujali tie hubky a štetce keď mali :) Lidl je všeobecne ale super obchod kde rada nakupujem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cien mám tiež veľmi rada, hlavne ich sprcháče a produkty na vlasy. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau, to je "zásoba" :D :)..Od tejto značky mám len masku na vlasy a je taká priemerná. Nič nepokazí, ale zároveň ani nejaké veľké zázraky nerobí.

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to telové maslo ma najviac zaujalo, ale už celkmo dávno. :) Vždy po ňom v lidli pokukujem, no najbližšie si ho už asi aj kúpim. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňa to telové maslo veľmi nenadchlo, čakala som krajšiu vôňu. Čerešňový krém na ruky je super, rovnako aj celá červená rada na vlasy. A veľmi ma zaujal deodorant :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára