The One ako vám napumpuje pery

Ahojte trošku sa tu menej zdržujem jednoducho nestíham alebo sa mi už neskôr nechce. No rada sa poobzerám po zaujímavých článkoch vždy ako sa mi dá a tak rada niečo spíšem či recept alebo recenziu. Tento krát ma zaujal balzam na pery, ani nie kôli tomu, že slúži na zväčšenie pier ale za to, že mal pekný strieborný obal. Tomu, že zväčší pery som veľmi šancu nedávala ale .....
Oriflame The ONE Lip Spa Plumping Lip balm 1,7g/ cca 2,99€
Takže ako som už spomenula zaujal ma jeho obal a myslela som si, že je aj kovový ale takú radosť mi neurobil lebo celý obal je umelý. Určite pri používaní a povaľovaní kdesi v púzdre alebo v kabelke medzi ostatnými haraburdami sa bude obal nejako znehodnocovať. Zdá sa mi, že ten ružový obal je obkrútený nejakým strieborným lesklým papierom a prilepený. Ale inak všetko drží dobre. Vôňa mi moc nevonia je taká zvláštna no a keď ho budem hľadať v kabelke tak jeho nájdenie budem pokladať za veľký úspech, pretože je taký mini a za tú cenu by ho mohlo byť aj viac lebo žiadný zázrak to až tak nie je. 
Čo sa týka ale jeho účinku myslím, že na to budete najviac zvedavé je, že po nanesení na pery sa hneď nič nedeje ale až po chvíli začne také jemné brnenie pier. Neskôr možno začne niekoho aj štípať a to brnenie sa viacej zintenzívni. Tento proces netrvá veľmi dlho takže toho sa nemusíte báť. Po pozretí do zrkadla som ostala teda milo prekvapená pery boli prekrvené mali svoju peknú ružovo červenkastú farbu a ako keby mierne pery napuchli. Cítila som to aj na perách, že niečo tam nastalo nejaký jav, lebo boli vypuklejšie a bolo to vidieť aj na pohľad. Na ako dlho to vydrží to už neviem povedať ale pokiaľ použijete tento balzam netreba vám ani rúž na začiatok. Neskôr sa červenkastá farba pier po prekrvení stratí. Jediné čo ma hnevá na týchto oriflame výrobkoch je, že v produktoch majú dosť používané parabény a nakupujem odtiaľto minimálne keď ma fakt niečo zaujme.

Čo hovoríte zaujal vás tento balzam na pery?
Roumí

Komentáre

  1. ja používam tento balzám ale tu obyčajnú variantu a stým som spokojná :)ale veru mohol by byť väčší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek :) na první pohled mi to přišlo jako korektor :D jinak ten efekt zní zajímavě, tak jestli odtud budu někdy objednávat, tak na něj kouknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. už som niekedy dávnejšie mala produkt na pery s takýmto účinkom, ale bolo mi to na perách také čudné ako to brnelo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Túto pomádu som mala, bola super, avšak bolo jej málo. :(

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2017/02/giveaway-ku-100-k-navstev-blogu.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára