Spotrebované v tento rok

Napísala som, že spotrebované v tento rok, lebo väčšina produktov ktoré som využila sú z minulého roka, takže extra spotrebu nemám a čo sa týka dekoratívky to vôbec. Stou mám vždy problém aby som niečo dokázala minúť. Aj keď sa snažím na výnimočné akcie sa nejako pekne vymachliť tak priznám sa, že tých veľa nebýva. Možno aj preto, že už rozmýšľam nad svojim životom a do budúcna trochu inak ako predtým. Teraz sa všetko krúti okolo bývania renovovania a neskôr zariaďovania domu s priateľom. Takže príspevky sú už len keď mám nejaký ten čas na zvyš.

Lactovid sprchový gél s mliečnymi proteínmi - niet divu, že tento úžasný sprcháč ši obľúbila veľmi moja mamina. Vraj po ňom nemá vôbec suchú kožu, takže nemusíte sa báť že vas bude niekde trápiť suchá, podráždená a svrbivá koža. Takže za toto palec hore.
Lactacid intýmny gél - toto je môj najlepší produkt ktorý sa mi osvedčil a používam ho už dlho. Najradšej mám tento prvý klasický a mala som ho vo veľkom balení. Vydržal mi asi aj 3 mesiace a to sa umývam každý deň. Postačí málo a on pekne napení. Krásne jemnučko vonia len ma štve, že v tomto 400ml balení ho nemôžem nikde zohnať. Všade sú tie male prďúse a tento mám ešte od brata keď robil v sklade v Tevose takže musím isť do Tevosu!!! :)
 Alverde očný krém s extraktom svetlíka lekárskeho - určený na všetky typy pleti, vyživuje jemné očné partie. Z týmto krémikom som bola spokojná. Pleť okolo očí bola po celý deň vláčna a cítila som že sa tam ten krém drží ako má. Nie je mastný a hneď sa vstrebáva. Raz som ho našla zlacnený tak som si ho ihneď zobrala chcela som vyskúšať nejaký očný krém lebo do vtedy som nepoužívala žiadny. Ale voľba bola jasná ak očný tak Alverde určite by som kúpila zas.
Essence Studio Nails - taký polo-olejček na nechty nie je moc mastný ale na nechtoch sa drží dlhšie a pomaličky sa vstrebáva. Nemám vôbec doničené nechty on ich zachránil ako to povedať, ako keby hydratoval. Nezbadala som že by mi nechty spevneli ale určite rástli rýchlejšie. Fajin výrobok.
Avon Rosehips krém na ruky - tento šípkový mne osobne hrozne pekne voňal a tak som si ho kúpila. Nie je to žiadný zázrak lebo keď som si natrela ruky po chvíli som si chcela znovu lebo som myslela, že som si ich vôbec nenatrela. Ale ak máte radi takéto čo sa rýchlo vstrebávajú nech sa páči inak je to fajin krém ľahučký s peknou vôňou. Aj tak neprekonal žiadny krém Avon krém na ruky s materskou kašičkou. Potrebujem aby som cítila že su ruky aspoň trochu mastnejšie.
Manufaktúra vlasový šampón z hroznom -  potrebovala som vyskúšať niečo kvalitnejšie na vlasy aby ma nesvrbela pokožka hlavy a veru zadarilo sa. Tieto šampóny sú celkovo veľmi dobré výborne penia stačí si dať gelu vo veľkosti orecha a on vytvorí bohatú penu. Vlasy pôsobili asi zdravo keďže mi ich každy chválil no naozaj končeky mám polámané stále ani dlhoročné používanie oleja na vlasy nepomáha.
Yves Rocher Sensitive Vegetal micerálna voda na citlivú pleť - pri používaní sa mi zapáčila a keď som sa ocitla v ich obchode kúpila som si ešte jednu. Výborne odličuje zbavuje nečistôt a nevysušuje pleť. Som sňou spokojná.
Cien krém na ruky - neviem čo to bola za limitka ale som ho len tak na rýchlo hodila do košíka. Vôňa bola dosť zvláštna akosi mi nepasoval.
Avon Nutra Effects pleťový krém s mandľovým olejom - s týmto krémom som bola veľmi spokojná až na to zloženie ale budiš. Výborne hydratoval, mal hustejšiu konzistenciu rýchlo sa vstrebával a nemala som na tvári žiadne šupiniky. Vôňa bola príjemná kúpila by som zas.
Calendula mandľový krém - môj obľúbeny slovenský výrobok používam ho každý večer na tvár a aj na miesto očného krému. Vďaka nemu sa mi nerobili tiež šupinky na tvári, lebo cez zimu to býval môj boj. Je mastný a preto ho používam len večer, nelepí sa. Kupujem dookola.
Palmolive sprchový krém mlieko a med - mlieko a med je jednoducho úžasná kombinácia nevysušuje kožu a je jemný ako krém. Palmolive mám celkovo rada hlavne sprchové gély ku ktorým sa vždy vrátim
Aveo Lip balm Mango a Maracuja - balzam na pery ktorý som si kúpila v Rakúsku hneď na pohľad ma zaujalo jeho prírodné zloženie a tá exotická vôňa. Pery hydratuje ale nie na dlho a ľahko sa aplikuje.
Veral gél - jediný záchranca ktorý mi pomohol už do druhého dňa od bolesti ruky, alebo kolien. Nechápem ako niečo bez vône celkovo bez žiadnej parfumácie dokáže zázraky, ale asi v tom bude jeho tajomstvo.
Signal zubná pasta -  aj keď skúšam kadejaké iné vždy sa vrátim k starej dobrej klasike Signalu. Nie je veľmi sladká a pení veľmi dobre pri malom množstve. To hlavné je že zuby čisti výborne a netvorí sa žiadny povlak ani kameň.

Máte skúsenosť s niektorým z výrobkov?
Majte sa pekne
Roumí

Komentáre

  1. lactovit tiež radi používame, krémiky na ruky od Avonu mám rada, mix vôní, konzistencia mi vyhovuje takmer vždy, páči sa mi že vždy prídu s nejakou novou vôňou..a to prerábanie dobre poznám, my po roku stále nemáme ani 3/4 hotovú, no dúfam že ešte tak mesiac a budu všetky práce hotové, a už budeme len na nábytok šetriť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten očný krem od Alverde si asi kúpim aj ja, tiež nemám žiadny a tento vyzerá dosť v pohode :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára