Raňajky, obedy, večere, dobroty, čo milujem

Ahojtee, už dosť dlho ma baví variť piecť proste vymýšľať rôzne dobroty, a keďže s priateľom prerábame aj dom medzi tým robota, tak mám menej času vymýšľať rôzne prísevky a podobne ale vždy sem rada zavítam a viem, že sa tu dozviem aj veľa nového ohľadne kozmetiky či nové recepty. A ja vám teraz ukážem moje výtvory, aj keď sú fotené mobilom a väčšinu dávam na insragram tak sa ospravedlňujem za tú kvalitu no na chuti im to neubralo:-) Na insta nájdete toho oveľa viac s receptami
 Moje domáce lieskovo-orieškové maslo, tieto lieskové orechy sú proste chuťovo asi najlepšie také masielko výborné som ešte nemala ani kúpené. To 2hodinové lúpanie za to stálo:)
 Waflová roláda. wafle som si v poslednej dobe veľmi obľúbila a dokonca som si musela kúpiť ďalší waflovač na tieto výtvory
 Zdravé Bounty z kokosového mlieka boli naozaj výborné
 Zmrzlinka ktorú som skúšala prvý krát a je to riadna mňamina, z mrazených banánov a mrazených jahôd.
 Tofu Pizza inšpirácia od jednej šikovnej dievčiny na insta a pizza chutila výborne
 Zelerové hranolky s jogurtovo cesnakovým dipom niečo úžasné kto ešte nevyskúšal nech ľutuje
Lievance musia byť na sto spôsobov a vždy výborne, do nich vždy naplácam toho veľa všetky maslá všetky proteinelly a alpro dezert samozrejme
 Tak a ďalšie waffle proste k tomu niet čo viac dodať niečo úžasné
 Tofu buchtičky na podobný spôsob ako pizza a tieto dm bio nátierky sú úplne že geniálne ale najviac mi chutí cvikľová z chrenom♥
 Pudingový koláčik do ktorého som sabudla dať sódu bikarbonu a nakoniec som spravila aj dobre mňam
 Tvarohovo-jahodové guľky s makom mňam mňam
Tvarohové raffaelo keď neviete čo na rýchlo si spraviť na raňajky určite dobrý typ sú tieto guľky ktoré zasýtia
Ďalšie wafle Marlenka no nevravím že som sa do nich zaľúbila?:)))

Čo máte radi vy? Lebo ja by som bola v kuchyni keby sa dá asi aj celý deň:))
Majte sa pekne
Roumí

Komentáre

  1. čooože mňam , všetko by som hned vyskúšala!! si velmi šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bože,mňam!!! takéto chute na noc :D všetko to vyzerá tak dobre :) inak ale o waflovej roláde čítam prvýkrát :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeem, wafle roladu som si vymyslela kedže sa dala pekne zrolovať:))

      Odstrániť
  3. Teda to vypadá božsky :) jsi šikulka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sledujem tvoj instagram a máš tam chutné fotky, najviac ma zaujali bounty tyčinky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To mi nesmíš dělat! Takové chuťové orgie a ňaminky :) a zrovna před obědem, kdy nevím co vařit...

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dakujem vaam ste ma potešili milými komentármi:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ako vidím, niekto si tu dokáže užiť poriadne jedlo :) Ja by som brala všetko v bezcukrovej podobe hneď a okamžite :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. panebože mnáám, musím ísť nieťo zjesť. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mňááám !!!! prosím ťa poslala by si mi recept na tú tofu pizzu a maslo ? :)
    ( kristina.konkolova96@gmail.com ) Budem ti veľmi vďačnáá !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Doslova žeriem tvoje foto na Instagrame a najradšej by som k tebe zavítala a všetky tie dobroty ochutnala, si veľmi šikovná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To je nádhera takové dobroty... úplně jsem dostala hlad :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára