Šikovné a chutné vecičky z Dm-ky

Keď mi poštárka povedala, že mám veľký balík na pošte som len rozmýšľala, veď ja som si nič neobjednala, čo to môže byť? A to bol takýto krásny DM boxík ktorý je zároveň aj môj prvý. Veľmi ma to potešilo lebo okrem kozmetiky som si tu našla aj nejaké tie čokoládky, mňam ♥
Balea telová emulzia "kvetinový sen" 400ml ľahká hydratačná emulzia s vôňou fialky a kosatca určená pre normálnu pleť. Hydratuje pokožku a chráni ju pred vysúšaním. Obsahuje alantoín. V prvom rade ma zaujal obal toho mliečka samozrejme lebo je ružový a jeho uzáver sa ľahko otvára a aj zatvára čo je pri niektorých výrobkoch problémom že dobre nedržia alebo sa ťažko otvárajú. Jeho vôňa je taká nenápadná jemná fialková skoro ju ani necítiť. Po použití bola pokožka hydratovaná ešte aj na nasledujúci deň preto píšu, že chráni pred vysúšaním. Ja mám dosť suchú pokožku hlavne cez zimu a toto mliečko stým nemalo problém a pekne hydratuje. Takže myslím že sa určite zíde aj pri suchšej pokožke nie len pri normálnej. Po pravde, keby mám normálnu pokožku tak asi žiadne krémy telové nepoužívam. Ale som sním spokojná nemá výraznú vôňu ľahko sa rozotiera a tak isto aj vstrebáva.
Balea sprchovací gél "Marshmallow" 250ml  má krásnu cukrovo - sladučkú vôňu marshmallow. Chráni pokožku pred vysúšaním. Po umytí, ešte cítim chvíľku jeho sladučkú vôňu a potom sa vytratí. Vôňa nie je výrazná tak isto jemná nevtieravá ako aj pri telovom mlieku. Mne osobne sa páči že tieto baleácke vône nie sú vôbec také silné, že to zacítia aj okoloidúci ľudia. Od nemenovanej značky sa mi to už stalo a každý sa ma pýtal čo to na sebe mám keď to tak cítiť nebolo to moc príjemné a to telové maslo som si už nekupovala. Mám rada sprchové gély, ktoré nevysúšajú pokožku a tento je jeden z nich. Po umytí týmto marshmallowskym sprchovým gélom sa netvoria suché svrbivé miesta a tak sa nemusím báť, že ak sa po ňom niekedy nenatriem budem mať extrémne suchú kožu. Niekomu možno vadia sladké vône ale ja ich mám hrozne rada v takýchto výrobkoch ako sú sprchové gély, telové mlieka či balzamy na pery ja nemám rada sladké voňavky.
Tak na toto som sa tešila najviac. ♥♥ úplné nebíčko. Niet pochýb že dmBio ma skvelé výrobky rada sa tam vždy zastavím a niečo si nájdem.
No a tieto úúžasne formičky na vykrajovanie sú krásne hrozne som sa im potešila. Doma máme iba koliečko alebo hviezdu a tieto sú proste Top na oživenie Vianoc. Škoda že som ich ešte nestihla vyskúšať ale budem sa mať na čo tešiť.

DenkMit prostriedok na umývanie riadu rozmarín a mäta 450ml/0,99€ je koncentrovaná sila proti mastnote. Zloženie obsahuje éterické oleje. Malé množstvo 2ml je postačujúce na 5l vody. Výrobky DenkMit ponúkajú väčšiu bezpečnosť pred náhodným ochutnávanim deťmi tak, že obsahujú horkastú zložku. Pozor: spôsobuje vážne podráždenie očí.
Po pravde si myslím, že dieťa by fľaštičku nemuselo ani otvoriť, lebo štuplík drží dosť pevne a aj ja mám stým niekedy problém ho vytiahnuť..A možno, že iba tento môj výrobok sa ťažko otvára oproti ostatným, jedine, že by dokázalo dieťa fľašku vyšróbovať. U nás sa nikdy nestalo, že by sme ako deti ochutnávali saponát. Mama hovorila, že dokonca žiadny ani nepoužívala a umývala iba vodou, keď sme boli malý alebo bol dobre schovaný v skrinke. V prvom rade sa mi páči jeho vôňa a pri umývaní riadu vám spôsobí príjemný pôžitok teda pokiaľ máte radi vôňu mäty ako ja. Nádherne vonia niet k tomu čo dodať. Riad umýva veľmi dobre ako aj zaschnutý hrnček od čaju, tak aj mastnotu. Niekedy stačí jeden ťah a riad je čistý. Ruky trochu dokáže vysušiť ale nie až tak extrémne ako niektoré iné saponáty. Na fotke je vidieť, že veľmi dobre pení stačilo málo a vytvorila sa bohatá pena. Tento DenkMit má ešte jedného voňavého kamoša levandule a vlčieho maku no ja som rada, že mi prišiel na testovanie práve tento. Ďakujem Dm.:))

No a tento balíček ma nesmierne potešil, ktorý som dostala od môjho brata pod stromček. Kozmetický set ktorý má úplne nádhernú kozmetickú taštičku a 3 výrobky vo vnútri. Musím povedať, že úplne sa trafil do môjho vkusu. Obsahuje sprchový gél, čistiace vlhčené utierky a samozrejme ako inak balzam na pery ako pre pravého balzamomaniaka (mňa) ..:-D 
Čo poviete zapáčilo sa vám niečo? Skúšali ste nejaký z výrobkov?
Roumí

Komentáre

  1. ja som presne taký Balea vianočný balíček dala bratovej priateľke, a tiež sa jej neskutočne páčila tá taštička :)
    inak super prekvapenie ti spravila DM-ka :) určite si sa potešila :) z čokoládok by som aj ja mala radosť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I heard a lot about Balea cosmetics but never try it - thank you for sharing!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpovedaťOdstrániť
  3. DM box uz zasielaju postou? Registrujem, ze predtym ich bolo treba prevziat na predajni.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si myslím že toto je trochu iný dm box také milé prekvapenie pod stromček pre nás, ktoré testujeme a píšeme recenzie na dané produkty teda spolupracujeme s dm drogériou.

      Odstrániť
  4. Velmi pěkné věci jsi našla v boxe. Denk mit má velmi dobré čistící prostředky, taky ráda používám. Čokoládky bych ocenila i já, fakt je mají moc dobré.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau, krásny boxík aj darček od brata :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. žiadny z výrobkov som neskúšala, ale tu čokoladku malú áno, kedysi vyrábali aj malinovu ta bola tiež výborna, maáršmelovský sprcháč musím vyskúšať, a kozmetická taštička je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak takýto box by ma nesmierne ptoešil. Myslím si, že 5€ za niečo takéto je naozaj smiešna cena a určite do toho pôjdem nabudúce aj ja. Verím, že sa mi podraí vyhrať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nejvíc se mi zalíbil sprchový gel marshmallow, hned zítra se po něm půjdu podívat :)!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára