Maskara luxusná alebo ľahká? Môj favorit je istý!

Avon Luxe Volumizing Extravagance Mascara ste už u mňa mohli vidieť je to Top medzi top špirálami podľa mňa. Úplne zhustenie mihalníc perfektné zvýraznenie a celodenná výdrž vám zaručí táto luxusná špirála. Tak isto sa ani nezlepujú mihalnice na foto možno niečo také vidieť je, ako keby boli zlepené ale nie je to tak môžete byť bez obáv. Dokonca sa mi nerozmazala, ani keď som si vodou pošúchala oči. Odličuje sa veľmi dobre neni stým problém. Momentálne som si objednala ďalšiu, lebo ako ju už mám dlhšie síce ešte farbí, ale už sa začína droliť keď je už taká vyschnutejšia. Určite odporúčam. Top-ka!!!
Štetinky, ktoré mňa vedia zaujať sú takéto a hlavne nie umelé. Zo začiatku som si nevedela predstaviť že by som mala špirálu, ktorá nemá umelý aplikátor ale ako som skúsila Luxe inú ani nechcem. Pozerám len po obyčajných kefkách a tak ma zaujala aj táto ľahká špirála od Oriflame a zistila som...
Oriflame The One Featherlight Mascara ma zaujala celkom aj jej kefkou a aj to, čo bolo o nej písané. Je teda ľahká ako pierko a riasy nezaťažuje, hladko sa nanáša a na mihalniciach ju ani necítite. Nevytvára hrudky nedrobí sa a má ľahučkú receptúru so zmesou prírodných voskov. Jasná voľba. Popravde, to čo napísali je naozaj tak, ale akosi sa neviem stotožniť s tou strapatou kefkou. Kedže moje mihalnice sú take kratšie a nanášam si maskaru tak, ako si nanášam dokážem si ju odtlačiť na viečka a to ma hnevá. Potom zase zoberiem špáratko na čistenie uší a tým si to čistím galibaa.. ale dá sa to prežiť. Ďalšia vec je, že riasy mi trochu zlepuje, keďže ma take kadejaké štetinky. Na ľavo na oku je to možne vidieť a sú aj také strapatéé na rozdiel od oka na pravo, sú riasy krásne súmerné a nemôže sa stať že jeden trs hľadí smer Košice a druhý smer Praha. Toto sa mi na Avon Luxe špirálke veľmi páči, že riasy sú všetky rovnako pri sebe zahustené a zvýraznené, teda Extravagance. Niekomu sa také strapaté riasy na ľavo môžu páčiť, ale pre mňa určite nie. Možno jej ešte dám šancu.
Čo hovoríte? Ktorá podľa vás je ta vaša?
Roumí

Komentáre

  1. Pěkný článek i fotky :) no přesně tu první řasenku jsem jednou dostala k Vánocům, ale vzhledem k tomu, že jsem měla ještě jinou, tak jsem si ji šetřila na horší časy a pak jsem jednou přišla k sestře do pokoje a ona tam ležela celá špinavá (asi jí to z toho nějak vyteklo) a ani nebyla pořádně zavřená, no a teď když ještě zjistím, že je tak dobrá... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to čistenie otlačenej špirálky poznám :D skúsenosť nemám s ani jednou, no z Orifka mám rada obyčajnú červeno čiernu Very me špirálku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mam skvelou rasenku tady z drogerky v Americe, je to jedna z nejlevnejsich a nechapu ze funguje tak dobre !
    LUCY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja ti neviem, mne sa páčia obe :) aj keď ako píšeš na ľavo ich máš trošku rozstrapkané, ale nie je to nič hrozné :) ja som za obe :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám poslední dobou hroznou smůlu na řasenky, tak je nejspíš na čase zase prolistovat Avon :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne sa páčia obidve.ja skoro nič nepoužívam, ale špirálu si kupujem, len ja nie som moc náročná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Luxe ma absolútne oslovila :)


    Pozývam ťa na Valentínsku súťaž na mojom blogu o krásnu toaletnú vôňu od Beyonce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja mám svoju obľúbenú od L'Oreal, tú zatiaľ nič neprekonalo:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mala som možnosť vyskúšať Luxe, ale vôbec ma nezaujala a riasy mi strašne polepila dokopy. 100 ľudí 100 chutí :) Ale krásny článok! http://lifebyvan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja síce používam umelé mihalnice, ale túto maskaru som kúpila kamarátke k narodeninám a nevedela si ju vynachváliť :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára